Teatr Wielki - Opera Narodowa ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Plac Teatralny 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6920200 , fax. 022 8260423, 8265012, 6920202
- Data zamieszczenia: 2012-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr Wielki - Opera Narodowa
Plac Teatralny 1 1
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6920200, fax. 022 8260423, 8265012, 6920202
REGON: 01305502800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwielki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka sektora finansów publicznych - państwowa instytucja artystyczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją następującej inwestycji: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Teatrze Wielkim -Operze Narodowej - Nadzór Inwestorski w branży sanitarnej 1.Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem sprawowania Nadzoru Inwestorskiego został opublikowany w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 19 maja 2012 roku, pod numerem 2012/S 95-156407, natomiast charakterystyka inwestycji oraz szczegółowy zakres prac przedstawione są w dokumentacji zawierającej również specyfikację istotnych warunków zmówienia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Teatru Wielkiego - Opery Narodowej opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego: www. teatrwielki.pl, w zakładce zamówienia publiczne / przetarg nieograniczony nr 25/A/2012. 2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - art. 25 i 26, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do: 1)projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno - budowlanych w wyżej wymienionej specjalności w rozumieniu art. 14 ust. 1 pkt 4 , 14 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity w DzU z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) zwana dalej ustawą Prawo budowlane 2)kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w wyżej wymienionej specjalności, w rozumieniu art. 14 ust. 1 pkt 4; art. 14 ust. 3 pkt 3 Prawa budowlanego 3.W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, określonej w pkt 2 powyżej, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy przy udziale Zamawiającego; 2)zapoznanie się z opracowaniami Zamawiającego, SIWZ na modernizację instalacji centralnego ogrzewania , umową o wykonanie robót z Wykonawcą robót budowlanych, warunkami zgłoszenia na wykonanie robót, terenem - przed wejściem wykonawców na plac budowy; 3)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi; 4)uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania, których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego; 5)współpraca z Zamawiającym, Jednostką projektową i Wykonawcą robot budowlanych w zakresie realizowanych robót, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów; 6)pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji na bieżąco, według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu; 7)weryfikacja dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m. in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp., sprawdzania obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów), kosztorysów, protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem; 8)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 9)dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 10)dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy; 11)dokonanie odbioru i weryfikacji projektu wykonawczego wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z projektem regulacji oraz dokumentacją powykonawczą; 12)sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót; 13)udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję; 14)uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń; 15)potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych; 16)potwierdzanie na karcie nadzoru autorskiego pobytów osób sprawujących nadzór autorski, związany z realizacją inwestycji; 17)współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji oraz przekazywanie Wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski; 18)kontrolowanie robót budowlanych przez Inspektorów Nadzoru w branżach - sprawujących Nadzór Inwestorski w imieniu Zamawiającego w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, codziennie przez 5 razy w tygodniu (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy); 19)nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bhp, ustaleń planu BIOZ; 20)zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy; 21)żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót budowlanych; 22)dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez Wykonawcę robót budowlanych; 23)zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę; 24)przekazywanie Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych; faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrwielki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-27 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem: Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska - ekranów akustycznych, zlokalizowanych w pasie drogi krajowej nr 60 na odcinku Obwodnicy Gostynina od km 0+000 do km 8+804
Dodano: 2016-07-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy nw. zadaniach: Zadanie 1 Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od Opatkowic do Zdziczowa, Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Majdany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-04 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie nowej siedziby Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ulicy Żelaznej, znak spawy: ZP-AN-82/15
Dodano: 2016-06-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-06-17 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI dla zadania:Dostosowanie do przepisów higienicznosanitarnych etap III i Etap V budynku nr 14 na terenie Akademii Obrony Narodowej
Dodano: 2016-04-22 - 24/2016 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych Przebudowa przyziemia budynku nr 14 na potrzeby biblioteki Akademii Obrony Narodowej.
Dodano: 2016-04-18 - Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn. BUDOWA CENTRUM EDUKACYJNO - MULTIMEDIALNEGO w Piasecznie (szkoła podstawowa i obiekty towarzyszące) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i dostarczeniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa przychodni lecznictwa otwartego na terenie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (ul. M.C. Coopera, Warszawa, działka nr ew. 7/1)
Dodano: 2016-04-06