Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej

Teatr Wielki - Opera Narodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Plac Teatralny 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6920200 , fax. 022 8260423, 8265012, 6920202
  • Data zamieszczenia: 2012-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Wielki - Opera Narodowa
    Plac Teatralny 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6920200, fax. 022 8260423, 8265012, 6920202
    REGON: 01305502800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwielki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka sektora finansów publicznych - państwowa instytucja artystyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją następującej inwestycji: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Teatrze Wielkim -Operze Narodowej - Nadzór Inwestorski w branży sanitarnej 1.Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem sprawowania Nadzoru Inwestorskiego został opublikowany w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 19 maja 2012 roku, pod numerem 2012/S 95-156407, natomiast charakterystyka inwestycji oraz szczegółowy zakres prac przedstawione są w dokumentacji zawierającej również specyfikację istotnych warunków zmówienia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Teatru Wielkiego - Opery Narodowej opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego: www. teatrwielki.pl, w zakładce zamówienia publiczne / przetarg nieograniczony nr 25/A/2012. 2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - art. 25 i 26, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do: 1)projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno - budowlanych w wyżej wymienionej specjalności w rozumieniu art. 14 ust. 1 pkt 4 , 14 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity w DzU z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) zwana dalej ustawą Prawo budowlane 2)kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w wyżej wymienionej specjalności, w rozumieniu art. 14 ust. 1 pkt 4; art. 14 ust. 3 pkt 3 Prawa budowlanego 3.W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, określonej w pkt 2 powyżej, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy przy udziale Zamawiającego; 2)zapoznanie się z opracowaniami Zamawiającego, SIWZ na modernizację instalacji centralnego ogrzewania , umową o wykonanie robót z Wykonawcą robót budowlanych, warunkami zgłoszenia na wykonanie robót, terenem - przed wejściem wykonawców na plac budowy; 3)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi; 4)uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania, których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego; 5)współpraca z Zamawiającym, Jednostką projektową i Wykonawcą robot budowlanych w zakresie realizowanych robót, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów; 6)pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji na bieżąco, według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu; 7)weryfikacja dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m. in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp., sprawdzania obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów), kosztorysów, protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem; 8)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 9)dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 10)dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy; 11)dokonanie odbioru i weryfikacji projektu wykonawczego wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z projektem regulacji oraz dokumentacją powykonawczą; 12)sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót; 13)udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję; 14)uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń; 15)potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych; 16)potwierdzanie na karcie nadzoru autorskiego pobytów osób sprawujących nadzór autorski, związany z realizacją inwestycji; 17)współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji oraz przekazywanie Wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski; 18)kontrolowanie robót budowlanych przez Inspektorów Nadzoru w branżach - sprawujących Nadzór Inwestorski w imieniu Zamawiającego w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, codziennie przez 5 razy w tygodniu (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy); 19)nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bhp, ustaleń planu BIOZ; 20)zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy; 21)żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót budowlanych; 22)dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez Wykonawcę robót budowlanych; 23)zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę; 24)przekazywanie Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych; faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrwielki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach