Przetargi.pl
Świadczenie   usługi   nadzoru   fizycznego   obiektu  oraz  utrzymania  czystości   pomieszczeń  Przychodni  i terenu

Wojewódzka Przychodnia Skórno-Wenerologiczna SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 20-078 Lublin, ul. 3 Maja 5A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5324889 , fax. 081 5324889
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Przychodnia Skórno-Wenerologiczna SPZOZ
    ul. 3 Maja 5A 5A
    20-078 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5324889, fax. 081 5324889
    REGON: 43101427300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wpsw
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie   usługi   nadzoru   fizycznego   obiektu  oraz  utrzymania  czystości   pomieszczeń  Przychodni  i terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie   usługi   nadzoru   fizycznego   obiektu  oraz  utrzymania  czystości   pomieszczeń  Przychodni  i terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: a) podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, c) nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy, 1.2 posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania usługi sprzątania w obiektach w liczbie nie mniejszej niż 1 o wartości: 216 000,00 zł, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w pkt III ppkt 1.2 oraz pkt III ppkt 1.3 mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Warunki określone w pkt III ppkt. 1.1 musi spełniać każdy z Wykonawców z osobna. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. III ppkt 2 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów. 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie w tym zakresie, 2.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie w tym zakresie, 2.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt III ppkt.2.1; 2.3 oraz 2.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III ppkt 2.2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w uwadze oraz w pkt III ppkt 2.1 - 2.4 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty określone w pkt III ppkt. 2.1 - 2.4 na każdy z podmiotów z osobna. 2.5 wykaz wykonanych lub wykonywanych w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania usług sprzątania w obiektach - co najmniej 1 usługi z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego , że usługa ta została wykonana należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz usług z okresu prowadzonej działalności w zakresie jak wyżej i z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi sprzątania w wysokości określonej w pkt. III ppkt.1.2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, . UWAGA: w wykazie Wykonawca powinien wykazać co najmniej 1 usługę sprzątania zrealizowaną w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania przy czym każda z usług wskazanych w wykazie ma być nie mniejsza niż wartość określona w pkt. III ppkt.1.2. Załącznik nr 7 określa przykładowy wzór wykazu. 2.6 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz.1058), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 2.7 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz.1058), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. Podmioty występujące wspólnie składają oświadczenia określone w pkt. III ppkt. 2.6 - 2.7 na każdy z podmiotów z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wpsw

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach