Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 609 490 , fax. 178 609 460
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
ul. Boya Żeleńskiego
35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 609 490, fax. 178 609 460
REGON: 69058767000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi monitoringu pracy pojazdów do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2020-2023. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi monitoringu pracy pojazdów do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2020-2023 Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ stanowiącym Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Rozdziale V SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na cały okres trwania niniejszej umowy tj. od momentu pierwszej instalacji i odbioru systemu do końcowego demontażu potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoby wykonujące w/w czynności w zakresie realizacji zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy wzywając go na piśmie do przekazania informacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38112100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 1 500,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; c) wypełniony i podpisany formularz cenowy d) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego); e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; f) dowód wniesienia wadium Wykonawca może do oferty dołączyć dokumenty wymagane w pkt 8 Instrukcji dla wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną