Przetargi.pl
Świadczenie usługi mobilnej transmisji danych

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, Na Stoku
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 520 57 39 , fax. 58 520 57 50
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
    Na Stoku 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 520 57 39, fax. 58 520 57 50
    REGON: 220046753
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi mobilnej transmisji danych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonawca dostarczy usługę transmisji danych w oparciu o karty SIM (ze stałą adresacją IP nadawaną przez serwer DHCP – każda SIM musi dostawać zawsze taki sam adres IP) zgrupowane w prywatnym kontekście APN (wydzielonym, odseparowanym od sieci Internet, o nazwie określonej przez Zamawiającego), w jednej puli adresowej IP, uzgodnionej z Zamawiającym celem uniknięcia konfliktu z istniejącymi już sieciami. 2. Nadana kartom SIM adresacja IP musi być stała - każda SIM musi dostawać z serwera DHCP zawsze taki sam adres IP. 3. Karty SIM muszą być pełnowymiarowe (nie microSIM i nie wyłamywane microSIM z pełnowymiarowych SIM). 4. Zamawiający żąda dostępu do wymienionego wyżej kontekstu APN za pośrednictwem tunelu IPsec zestawionego pomiędzy wskazanym przez Zamawiającego routerem, a routerem Wykonawcy, w taki sposób aby Zamawiający mógł łączyć się z wymienioną w pkt.1 pulą adresową IP. 5. Zamawiający używa aktualnie 610 kart SIM w sieci Plus, do usługi telemetrii. 6. Obecna umowa obowiązuje do 31.12.2018r. 7. Zamawiający oczekuje, że w ramach postepowania utrzyma posiadanych 610 kart i otrzyma 50 dodatkowych aktywnych kart SIM odpornych na warunki atmosferyczne lub otrzyma 660 nowych karty SIM odpornych na warunki atmosferyczne, służących do usługi telemetrii w przypadku kiedy zajdzie konieczność wymiany kart SIM. Karty muszą mieć wyłączoną blokadę PIN. 8. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w ramach usługi 50 dodatkowych, nieaktywnych kart SIM (z wyłączoną blokadą PIN). Karty te będą aktywowane (np. w przypadku utraty lub uszkodzenia określonej karty). Zamawiający musi mieć możliwość samodzielnej dezaktywacji jak i aktywacji dostarczonych kart SIM za pomocą oprogramowania udostępnionego Zamawiającemu lub za pomocą dedykowanej strony internetowej. Aktywacja nowej karty musi nastąpić maksymalnie po 2 godzinach od momentu aktywacji. (Zamawiający dopuszcza możliwość wyrabiania duplikatów poprzez zlecenie wykonane za pośrednictwem dedykowanej aplikacji lub telefoniczne, czy mailowo do dedykowanego opiekuna dostępnego minimum w dni robocze od godziny 7:00 do 16:00). 9. Jeżeli zajdzie konieczność zestawienia nowego tunelu IPSec Wykonawca przygotuje końcówkę tunelu IPsec po swojej stronie oraz zobowiązany będzie zlecić na własny koszt firmie świadczącej usługi serwisu pogwarancyjnego systemu zarządzanego przez GZDIZ, zestawienie drugiej końcówki tunelu po stronie systemu TRISTAR. Koszt tej usługi należy uwzględnić w składanej ofercie. Kontakt do przedstawiciela GZDIZ celem ustalenia wartości usługi, Zamawiający udostępni na wniosek Wykonawcy złożony w trakcie przygotowywania oferty. Tunel IPSec, o którym mowa w tym punkcie musi poprawnie działać do dnia rozpoczęcia okresu przejściowego , o którym mowa w pkt.15. 10. Wykonawca dostarczy 2 karty SIM do siedziby Zamawiającego do dnia rozpoczęcia okresu przejściowego, o którym mowa w pkt. 15, celem sprawdzenia poprawności komunikacji z kartami w środowisku testowym. 11. Jeżeli zajdzie taka konieczność Wykonawca dokona wymiany użytkowanych obecnie 610 kart SIM na dostarczone przez siebie, na własny koszt, przy czym: a) wymiana kart SIM musi nastąpić w trakcie trwania okresu przejściowego, o którym mowa w pkt. 15, ale dopiero po pomyślnym zestawieniu tunelu IPsec, o których mowa w pkt. 9 oraz pomyślnym przeprowadzeniu testów na kartach SIM, o których mowa w pkt.10, przy czym nie może rozpocząć się szybciej niż w dniu 10.12.2018r. i trwać dłużej niż do 31.12.2018r., w godzinach dostępności urządzeń systemu, b) urządzenia komunikujące się przy użyciu tych kart SIM zlokalizowane są w pojazdach komunikacji miejskiej organizowanej przez Zamawiającego oraz w wybranych tablicach systemu informacji pasażerskiej Zamawiającego, c) Wykonawca we własnym zakresie oraz na własny koszt będzie zobowiązany ustalić z operatorami transportu zbiorowego dostępność pojazdów celem wymiany kart SIM, w umowach operatorskich znajdują się stosowne zapisy umożliwiające przeprowadzenie takich działań d) wymianę kart SIM Wykonawca zobowiązany będzie zlecić na własny koszt firmie świadczącej usługi serwisu pogwarancyjnego systemu (GMV Innovating Solutions), celem uniknięcia wszelkich niejasności w przypadku uszkodzenia urządzenia w pojeździe czy też tablicy. Koszt tej wymiany należy uwzględnić w składanej ofercie. Kontakt do przedstawiciela firmy GMV Innovating Solutions celem ustalenia wartości usługi, Zamawiający udostępni na wniosek Wykonawcy złożony w trakcie przygotowywania oferty. 12. Wykonawca w ramach usługi zapewni pakiet wysłanych i odebranych danych w jednym okresie rozliczeniowym nie mniej niż 2GB transmisji danych (w obu kierunkach), oddzielny dla każdej karty SIM w ramach kontekstu. Po przekroczeniu w jednym okresie rozliczeniowym podstawowego pakietu transmisji danych, prędkość transmisji danych zostanie obniżona do prędkości maksymalnej 32 kb/s dla 1 karty SIM, bez naliczania dodatkowych opłat z tego tytułu. 13. Wykonawca w ramach usługi zapewni blokadę wszystkich usług (połączenia głosowe, SMS, Internet, itp.) na kartach SIM w ramach kontekstu, oprócz usługi komunikowania się z prywatnym kontekstem APN. 14. Wykonawca w ramach usługi zapewni raport pokazujący zużycie pakietu danych z wyszczególnieniem ilości danych przetransferowanych w obu kierunkach przez każdą z kart SIM (należącą do kontekstu APN) osobno. Raport zużycia pakietu danych za dany okres rozliczeniowy Zamawiający musi otrzymać w edytowalnej postaci elektronicznej (xls, xlsx, csv) przed otrzymaniem faktury za ten sam okres rozliczeniowy. 15. Jeżeli zajdzie konieczność wymiany kart SIM, Wykonawca zapewni bezpłatny okres przejściowy od 01.12.2018r. do 31.12.2018r., zapewniający płynną zmianę usług obecnego operatora na usługi Wykonawcy. 16. Płatność za usługę będzie realizowana nie wcześniej niż w ciągu 14 dni od otrzymania faktury od Wykonawcy. II. Wymagania ogólne dotyczące kart SIM 1. Świadczenia usług telefonii komórkowej (usługi głosowe, transfer danych). Karty SIM muszą być zaprogramowane w sposób umożliwiający transmisję danych w standardzie UMTS i EDGE. Wszystkie nowe karty SIM (czyli 660 w przypadku wymiany lub 50 nowych w przypadku kiedy wymiana nie będzie konieczna oraz 50 kart przeznaczonych na duplikaty) muszą być zaprogramowane w sposób umożliwiający transmisję danych w standardzie LTE, UMTS i EDGE. 2. Dostawy kart SIM i ich aktywacja muszą być dla Zamawiającego nieodpłatne. Zamawiający wymaga również dostarczenia nieodpłatnie 50 szt. dodatkowych nieaktywnych kart SIM. Karty te będą aktywowane np. w przypadku utraty lub uszkodzenia określonej karty na wniosek Zamawiającego, bez ponoszenia kosztów. W przypadku gdy pula 50 szt. dodatkowych nieaktywnych kart SIM będzie się zbliżała do wyczerpania to na wniosek Zamawiającego Wykonawca nieodpłatnie dostarczy kolejne nieaktywne karty SIM celem odbudowania puli do 50 szt.. 3. Zamawiający musi mieć możliwość samodzielnej dezaktywacji jak i aktywacji dostarczonych kart SIM za pomocą oprogramowania udostępnionego Zamawiającemu lub za pomocą dedykowanej strony internetowej. Aktywacja nowej karty musi nastąpić maksymalnie po 2 godzinach od momentu aktywacji. (Zamawiający dopuszcza możliwość wyrabiania duplikatów poprzez zlecenie wykonane za pośrednictwem dedykowanej aplikacji lub telefoniczne, czy mailowo do dedykowanego opiekuna dostępnego minimum w dni robocze od godziny 7:00 do 16:00). 4. Wszystkie karty SIM dla wszystkich zadań muszą mieć ten sam termin zakończenia umów w dniu 2021.12.31. Jeśli Zamawiający domówi dodatkowe karty SIM okres ich obowiązywania musi być zrównany z pozostałymi kartami. 5. Okres rozliczeniowy dla wszystkich kart SIM musi być zrównany z okresem trwania danego miesiąca kalendarzowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79511000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: A) posiada aktualne zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 1489, z późn. zm.). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi posiadać kompetencje i uprawnienia, lub przynajmniej ten wykonawca, który czynnie będzie realizował zamówienie w zakresie usługi przewozowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach