Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI KURIERSKIEJ - 2 ZADANIA - Szp-FZ-12-WROVASC-2009

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego 73a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3254375 , fax. 071 3270425
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
    ul. H. Kamieńskiego 73a 73a
    51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3254375, fax. 071 3270425
    REGON: 00097789300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI KURIERSKIEJ - 2 ZADANIA - Szp-FZ-12-WROVASC-2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest transport (odbiór od Zamawiającego użytkownika upoważnionego przez Zamawiającego, przemieszczenie oraz doręczenie pod wskazany adres): 1) ZADANIE NR 1 - dokumentów między Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym we Wrocławiu (ul. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław) a jednostkami współpracującymi w ramach Wrovasc - do i z. Przewidywane miejsca transportu: a. Akademii Medycznej we Wrocławiu - Katedra i Klinika Kardiologii, Wybrzeże L. Pasteura 4, 50-367 Wrocław - Katedra i Zakład Histologii i Embriologii, ul. Chałubińskiego 6a, 50-368 Wrocław - Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych zawodowych i nadciśnienia tętniczego ul. Pasteura 4, 50- 367 Wrocław - Katedra Medycyny Sądowej Zakład Technik Molekularnych ul. Mikulicza-Radeckiego 4, 50-368 Wrocław - Biuro Rektora Akademii Medycznej, Wybrzeże L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław b. Politechniki Wrocławskiej - Zakład Inżynierii Biomedycznej i Mechaniki Eksperymentalnej, Instytut Konstrukcji i Eksploatacji Maszyn ul. Łukasiewicza 7 m. 9, 50-371 Wrocław - Instytut Inżynierii Biomedycznej i Pomiarowej, Plac Grunwaldzki 13 (Budynek D1), 50-377 Wrocław - Wydział Chemiczny Zakład Chemii Medycznej i Mikrobiologii, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław - Wydział Elektroniki Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław - Biuro Rektora, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław c. Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu Katedra i Zakład Histologii i Embriologii ul. Święcickiego 6, 60-781 Poznań, d. Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - Katedra Chorób Wewnętrznych i Pasożytniczych z Kliniką Chorób Koni, Psów i Kotów Wydziału Medycyny Weterynaryjnej, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, pl. Grunwaldzki 47 25 m. 27, 50-366 Wrocław. - Katedra Higieny Żywności i Ochrony Zdrowia Konsumenta, Zakład Higieny Surowców Zwierzęcych, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 31, 50-375 Wrocław - Katedra Biostruktury i Fizjologii Zwierząt ul. Norwida 31, 50-375 Wrocław e. Wojskowego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu Rudolfa Weigla 5, 53-114 Wrocław, f. Dolnośląskiego Centrum Transplantacji Komórkowych we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, g. Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Wydział Fizjoterapii AWF, ul. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, budynek P4 h. Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN ul. Rudolfa Weigla 12, 53-114 Wrocław, i. Uniwersytetu Wrocławskiego, Biuro Rektora, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław j. Szpitala Jana Pawła II. w Krakowie, ul. Prądnicka 80 31-202 Kraków, k. Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (do), ul. Wspólna 1 m. 3, 00-529 Warszawa oraz ul. Nowogrodzka 62c, Warszawa, l. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego (do), ul. Wspólna 2 m. 4, 00-926 Warszawa m. Kancelaria Radcy Prawnego Iwona Jakubiak Rynek 2, 50-106 Wrocław. 2. Szczegółowe rodzaje i ilości przesyłek określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów do godz. 14:00 dnia następnego przy zgłoszeniu zapotrzebowania na transport do godz. 15:00 dnia poprzedniego. 2) ZADANIE NR 2 - materiału biologicznego do III Kliniki Kardiologii Śląskiej Akademii Medycznej ul. Ziołowa 45 do Katowic - Ochojca (kod 40 - 635). Liczba przesyłek materiału biologicznego - do 230. Ze względu na charakter badanych parametrów (limit czasowy do wybarwienia próbek) każdy materiał biologiczny będzie dostarczany osobno i w różnych terminach zależnych od randomizacji chorego do badania. Materiał biologiczny odbierany będzie przez Wykonawcę w danym dniu (zgłoszenia zapotrzebowania na transport) z Izby Przyjęć Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu ul. Kamieńskiego 73a i dostarczany do Katowic do III Kliniki Kardiologii Śląskiej Akademii Medycznej ul. Ziołowa 45, osobiście do dra hab. n. med. Wojciecha Wojakowskiego lub osoby przez niego wyznaczonej. Czas dostarczenia: do 10 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania na transport (czas podyktowany jest przydatnością materiału biologicznego do dalszych badań), który odbywać się będzie w godz. 9:00 - 14:00, waga 300 - 400g. Zamawiający zobowiązany jest do przygotowania i zapakowania materiału biologicznego w sposób zapewniający jej bezpieczny transport. 4. Zapotrzebowanie na transport zgłaszane będzie telefonicznie faksem lub drogą elektroniczną przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 5. Wykonawca potwierdzi przyjęcie zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną, podając numer identyfikacyjny nadany przesyłce. 6. Przesyłki będą nadawane w dni robocze (od pn do pt). 7. Firma kurierska każdorazowo dostarcza dowód potwierdzenia odbioru przesyłki przez adresata nie później niż w ciągu 48 godzin od jej doręczenia. 8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, 1) w przypadku dostarczania materiału biologicznego, do kontaktu telefonicznego z odbiorcą przesyłki w przypadku problemów z jej dostarczeniem oraz w przypadku dokumentów: awizo - powtórka. 2) ponownej próby dostarczenia dokumentów w tym samym dniu lub dnia następnego w przypadku nieobecności odbiorcy tzw. awizo. 9. Rodzaj przesyłek, z jakich będzie korzystał Zamawiający: polecone priorytetowe oraz ekspresowe. 10. Doręczanie przesyłek zarówno w zadaniu nr 1 jak i 2 w trybie od drzwi do drzwi. 11. Możliwość sprawdzania telefonicznie lub na stronie internetowej firmy kurierskiej statusu wysyłanych przesyłek. 12. Doręczenie przesyłek kurierskich w stanie nienaruszonym na adres wskazany przez Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnione. 13. W przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia. 14. Ubezpieczenie wysyłanych przesyłek na standardowych zasadach stosowanych przez Wykonawcę dla swoich przesyłek. 15. Wykonania może powierzyć wykonanie zamówienia firmom trzecim (podwykonawcom).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia z art. 22 Pzp - załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez umocowanego pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Dokument potwierdzający wpisanie Wykonawcy do rejestru operatorów pocztowych, potwierdzający możliwość świadczenia usług kurierskich. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą zero - jedynkową na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) Dokument, o których mowa w pkt 4.a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokument, o których mowa w pkt 2 i 3 składany jest w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wssk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach