Przetargi.pl
świadczenie usługi, której przedmiotem jest zarządzanie i nadzór nad realizacja kontraktu pn Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polską i Rosją poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 Granica państwa Barciany Kętrzyn Mrągowo etap I wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn Mrągowo

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
  • Data zamieszczenia: 2013-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego 28b 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi, której przedmiotem jest zarządzanie i nadzór nad realizacja kontraktu pn Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polską i Rosją poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 Granica państwa Barciany Kętrzyn Mrągowo etap I wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn Mrągowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach Projektu pn.: świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją Umowy, której przedmiotem jest: Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polską i Rosją poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 Granica państwa Barciany Kętrzyn Mrągowo etap I wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn Mrągowo. Inżynier Kontraktu będzie działał zgodnie z rolą, jaką przypisano Inżynierowi w Warunkach Kontraktu na budowę dla Robót Budowlanych i Inżynieryjnych Projektowanych przez Zamawiającego FIDIC 1999 lub równoważnych oraz w Warunkach Szczególnych, stanowiących Załącznik Nr 1 do niniejszego Rozdziału w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz wynikających z aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane. Zakres usługi obejmuje 1) zarządzanie i koordynację realizacji Kontraktu; 2) weryfikację dokumentacji projektowej 3)analizę i przedstawianie Koordynatorowi Projektu zmian do Kontraktu 4) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją Kontraktu, w tym organizację 4 konferencji z udziałem Partnera Rosyjskiego, zamieszczenie ogłoszeń prasowych i ustawienie tablic pamiątkowych Unii Europejskiej 5) świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane, zwanej w dalszej części Kontraktem 6) obsługę finansową Kontraktu, tj. prowadzenie sprawozdawczości i rozliczeń, przedkładanie ich Koordynatorowi Projektu 7) obsługę kontaktów z Partnerem Rosyjskim, w tym sprawozdań z Jego działań, weryfikację płatności należnych Partnerowi - na zasadach określonych w załączonej Umowie Partnerskiej. Charakterystyka zadania budowlanego, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polska i Rosja poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 Granica państwa Barciany Kętrzyn Mrągowo etap I wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn Mrągowo Zamawiający powierzy Inżynierowi Kontraktu zarządzanie i nadzór nad realizacją Kontraktu, o którym mowa w pkt. 3 IDW Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót Budowlanych wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót Budowlanych terminie. Usługami, jakie mają być świadczone w ramach niniejszej umowy jest prowadzenie zarządzania, nadzoru (wraz z weryfikacją dokumentacji projektowej) i kontroli Kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktu. Te zadania obejmują także administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z Projektem począwszy od etapu poprzedzającego budowę po etap prowadzenia robót, w tym nadzór nad robotami, zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC lub równoważnych w charakterze Inżyniera i obowiązującym polskim Prawem budowlanym w charakterze zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego. Ponadto Wykonawca niniejszego zamówienia ma przygotowywać raporty dotyczące szacowania kosztu końcowego na różnych etapach trwania i wdrażania Projektu oraz wykonać kontrolę finansową Projektu i związane z nim rozliczenia. Przedmiot i zakres inwestycji Droga wojewódzka nr 591 na odcinkach: od km 33+000 do km 42+600 o dług. 9,600 km, od km 43+600 do km 52+550 o dług. 8,950 km, od km 52+650 do km 56+500 o dług. 3,850 km o łącznej długości 22,400 km. Zakres robót budowlanych: zgodnie z załączonym do SIWZ kosztorysem ofertowym na roboty budowlane. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia opisano w Tomie 1 Rozdziale 1 pkt 3 Instrukcji dla wykonawców, tomie 2 Warunki kontraktu, Tomie 3 stanowiących zapisy SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 13.000,00 PLN (słownie złotych: trzynaście tysięcy złotych ). 1.2. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Bank Polska Kasa Opieki SA. nr 18 1240 1590 1111 0010 3433 9153 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania (nazwa i numer referencyjny) wadium jest wnoszone. 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 1.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty, a oryginał należy zdeponować w sekretariacie, w siedzibie Zamawiającego. 1.5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej należy wystawić na Województwo Warmińsko - Mazurskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn. 1.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 1.8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za wniesione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 1.9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1.1., lub dopuszczalnej formie (pkt. 1.2.) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1.10. Zamawiający zwróci wadium: 1)wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2)wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1.10 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną