ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Długa 8
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Długa 8
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
REGON: 290384636 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zupostrowiec.4bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. ze 100 % udziałem jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług PogrzebowychSp. z o.o. w Ostrowcu Św. w zakresie rzeczowym i w szacunkowych ilościach, podanych w rozdziale 2 SWZSzacowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy -wynosi około 280 sztuk kremacji i obejmuje:a) spopielenie zwłok osoby dorosłej- 275 szt.,b) spopielenie zwłok lub szczątek po ekshumacji-2 szt.,c) spopielenie dzieci do lat 6- 1 szt.d) spopielenie zbiorcze płodów i zwłok dzieci martwo urodzonych -2 szt.Zakres zamówienia obejmuje następujące czynności :a) Odbiór i przetransportowanie we własnym zakresie trumny z ciałem z karawanu do pomieszczeń krematorium,b) Wykonanie spopielenia ciał osób zmarłych lub szczątek po ekshumacji oraz zbiorcze spopielenie płodów i zarodków , zposzanowaniem zwłok i zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) bezpłatne udostępnienie rodzinie osoby zmarłej „Sali Podglądowej” , w którym rodzina osoby zmarłej będzie mogłaobserwować moment wprowadzenia ciała do pieca kremacyjnego,d) wydanie urny z prochami oraz stosownych dokumentów poświadczających wykonanie kremacji.Z uwagi na brak możliwości w sposób jednoznaczny określenia wielkości zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dowykonania każdej (mniejszej lub większej) ilości usług kremacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zleceniawykonania mniejszej ilości kremacji zwłok lub szczątek niż to określono w SWZ i umowie z powodu okoliczności, których niemożna było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosiłżadnych zastrzeżeń oraz roszczeń za niezrealizowanie usługi przekraczające gwarantowany przez Zamawiającego zakres (poziom) zamówienia, tj. 75 % wielkości zamówienia tj. 210 usług kremacji.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi usługami w zależnościod faktycznych potrzeb Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371120-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej, musi wykazać że posiadaodpowiednie urządzenia do realizacji zamówienia.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:-dysponuje co najmniej 1 piecem do wykonania usługi kremacji.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednią ilością urządzeń na dzień składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną