Przetargi.pl
Świadczenie usługi koordynatora finansowego projektu i prowadzenia rozliczeń, w ramach projektu KULTURA? TAK! Promocja dziedzictwa kulturowego jako czynnik zrównoważonego rozwoju lokalnego Podtatrza (II) realizowanego w ramach Priorytetu 9 POLITYKA REGIONALNA I DZIAŁANIA TRANSDRANICZNE Programu Operacyjnego dla wykorzystania środków finansowych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego

Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Tetmajera 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 20-613-20 , fax. 0-18 20-739-94
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury
    Tetmajera 24 24
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 20-613-20, fax. 0-18 20-739-94
    REGON: 12036834200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi koordynatora finansowego projektu i prowadzenia rozliczeń, w ramach projektu KULTURA? TAK! Promocja dziedzictwa kulturowego jako czynnik zrównoważonego rozwoju lokalnego Podtatrza (II) realizowanego w ramach Priorytetu 9 POLITYKA REGIONALNA I DZIAŁANIA TRANSDRANICZNE Programu Operacyjnego dla wykorzystania środków finansowych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji koordynatora finansowego projektu; w zakresie projektu KULTURA? TAK! Promocja dziedzictwa kulturowego jako czynnik zrównoważonego rozwoju lokalnego Podtatrza (II) realizowanego w ramach Priorytetu 9 POLITYKA REGIONALNA I DZIAŁANIA TRANSDRANICZNE Programu Operacyjnego dla wykorzystania środków finansowych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora finansowego projektu, do którego obowiązków będzie należało: 1) Prowadzenie koordynacji finansowej projektu KULTURA? TAK! Promocja dziedzictwa kulturowego jako czynnik zrównoważonego rozwoju lokalnego Podtatrza (II) realizowanego w ramach Priorytetu 9 POLITYKA REGIONALNA I DZIAŁANIA TRANSGRANICZNE Programu Operacyjnego dla wykorzystania środków finansowych w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2) Przygotowywanie sprawozdawczości finansowej, której podstawą jest Wniosek o płatność (ang. Project Interim Report) w wersji angielskiej i polskiej część finansowa na podstawie danych pozyskanych od Beneficjenta zgodnie z instrukcją oraz Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego pt. System monitorowania Programu Operacyjnego Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Sprawozdawczość finansowa powinna być realizowana zgodnie z Wytycznymi dot. monitorowania i raportowania i innymi dokumentami. Wypełniony wniosek o płatność stanowi podstawę do wypłacenia środków beneficjentowi i zostanie wykorzystany do monitorowania postępów w realizacji projektu w odniesieniu do rzeczywistych wydatków. Wnioski o płatność winny być sporządzane zgodnie z Planem Wdrażania Projektu będącym Załącznikiem do Umowy finansowej. 3) Przygotowywanie preliminarza wydatków projektu KULTURA? TAK! Promocja dziedzictwa kulturowego jako czynnik zrównoważonego rozwoju lokalnego Podtatrza (II) na kolejne dwa kwartały. 4) 2 dni dyżurów konsultacyjnych w siedzibie Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury (spośród 10 dni). 5) Koordynacja finansowa projektu w zakresie kwalifikowalności kosztów oraz sposobu ich kwalifikowania do kosztów działania i kosztów rodzajowych zgodnie z zgodnie z Wytycznymi dot. monitorowania i raportowania i innymi dokumentami. 6) Konsultacje telefoniczne na bieżąco w godzinach od 8-16 codziennie. 7) Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, pod względem finansowym, a w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z uczestnikami projektu. 8) Koordynacja finansowa projektu w zakresie kwalifikowalności kosztów oraz sposobu ich kwalifikowania do kosztów działania i kosztów rodzajowych zgodnie z zgodnie z Wytycznymi dot. monitorowania i raportowania oraz z innymi dokumentami. 9) Koordynowanie działań finansowych projektu. 10) Współpraca w zgodności prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 11) Prowadzenie koordynacji finansowej dla wykorzystania środków finansowych w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 12) Uczestniczenie w wykonaniu projektu pod względem merytorycznym i technicznym zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 13) Nadzór nad całością prac związanych z realizacją finansową projektu i ich jakością. 14) Utrzymywanie stałych kontaktów z Koordynatorem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 15) Rzetelne i terminowe sporządzanie w oparciu o informacje dostarczone przez Beneficjenta i Instytucję Pośredniczącą wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność. 16) Rzetelne i terminowe sporządzanie raportów kwartalnych z przebiegu realizacji projektu dla Beneficjenta i Instytucji Pośredniczącej. 17) Przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań kwartalnych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 18) Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników finansowych. 19) Koordynowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 20) Obecność podczas kontroli projektu, prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 21) Sporządzenie finansowych sprawozdań okresowych. 22) Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur. 23) Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Beneficjentem. 24) Współpraca w zakresie księgowości z Beneficjentem, Instytucją Pośredniczącą, Wspomagającą. 25) Udział w poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu. 26) Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi. 27) Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektów, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu). 28) Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi. 29) Comiesięczna kontrola zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonana w oparciu o zapisy księgowe. 30) Przygotowanie we współpracy z Kierownikiem Projektu harmonogramu płatności wg zasad określonych w dokumentach programowych. 31) Prawidłowe oznaczenie i opisanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu. 32) Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 33) Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu. 34) Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia. 35) Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu. 36) Ścisła współpraca z Głównym Księgowym Zamawiającego w zakresie księgowości projektu. 37) Współpraca z Kierownikiem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji. 38) Współpraca z organami kontrolującymi. Ponadto Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie w prowadzeniu koordynacji finansowej w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego, - znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych obszarów finansowania, - znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - podstawową umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint), - znajomość tematyki związanej polityką regionalną i działaniami transgranicznymi, - współpraca z samorządem lokalnym i administracją państwową w zakresie planowania i programowania rozwoju lokalnego i regionalnego, W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego posiadania przez Wykonawcę niezbędnych kwalifikacji do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć oświadczenie potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje według - załącznika nr 6 do SIWZ ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie - spełnia nie spełnia 3.2. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwanie umowy, tj. od momentu podpisania umowy do czasu końcowego rozliczenie Projektu. Zamawiający przewiduje zakończenie realizacji projektu do 30 kwietnia 2011r. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, . Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem obsługi finansowej projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.1. SIWZ, 2) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.1. SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych usług odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.2. SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 6.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.2. SIWZ, - na zasadzie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.2. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; (np. list referencyjny), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech latach: - wykonał, co najmniej jedną usługę w zakresie prowadzeniu koordynacji finansowej, obsługi administracyjnej w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (np. Norweskiego Mechanizmu Finansowego), którego wartość projektu wynosiła minimum 1 000 000 złotych udokumentowane załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie, lub wykonał, co najmniej jedną usługę w zakresie prowadzeniu koordynacji finansowej, obsługi administracyjnej w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (np. Norweskiego Mechanizmu Finansowego), której wartość usługi wynosiła minimum 40 000 złotych udokumentowane załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 8.3. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ, 8.4. Zaparafowany i podpisany projekt umowy- załącznik nr 3 do SIWZ, 8.5. Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 5 do SIWZ 8.6. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje według - załącznika nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach