Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach i na terenie WSzOZ im Tadeusza Browicza w Bydgoszczy

Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza ogłasza przetarg

  • Adres: 85-030 Bydgoszcz, ul. Św. Floriana 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 052 3255654; 3255600 , fax. 052 3255664
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza
    ul. Św. Floriana 12 12
    85-030 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 052 3255654; 3255600, fax. 052 3255664
    REGON: 00097918800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach i na terenie WSzOZ im Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości we wszystkich budynkach należących do Zamawiającego znajdujących się na terenie jego siedziby tj. przy ul. Św. Floriana 12 w Bydgoszczy, terenów należących do Zamawiającego w obrębie ww. siedziby, prac transportowych, prac poza medycznych dotyczących pomocy przy chorym i innych związanych z organizacją pracy Szpitala Zamawiającego. Wykonawca dostosuje zakres wykonywanych czynności do obowiązujących procedur u Zamawiającego Zakres wykonywanej usługi został zawarty w załącznikach do specyfikacji, stanowiących integralną jej część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 8.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - posiadać ważny certyfikat ISO 9001 w zakresie usług porządkowo-czystościowych - zrealizowanie lub realizacja w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 3 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością ( min. 700.000,00 PLN każda) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( szpitale w zakresie wszystkich stref ) - wykonać usługę bez korzystania z podwykonawców z wyjątkiem dzierżawy mat wejściowych i czynności związanych z pracami na wysokości. - dysponować sprzętem w ilości i rodzaju min podanym w opisie przedmiotu zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 500.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Wykonawcy oceniani będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców stawianych warunków z ofertą należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres wykonawcy, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: w przypadku: 1.1. podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, 1.2. osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Zał. Nr 1 3. Podpisany i wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 2 4. Podpisane i wypełnione Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy P z p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy P z p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Dokument potwierdzający posiadany obowiązujący certyfikat ISO 9001 9 Wykaz wykonanych lub realizowanych umów na świadczenie usług będących przedmiotem złożonej oferty z podaniem nazwy i adresu Zamawiającego, kwoty i okresu realizacji, w ilości spełniający warunek podany w pkt. 4.ust. 1 p.p.2 siwz - wypełnić Załącznik nr 7 10. Oświadczenie wykonawcy, iż nie będzie korzystał z usług podwykonawców podczas realizacji zadania z wyjątkiem ewentualnie dzierżawy mat wejściowych, wykonywania prac na wysokości - wypełnić Załącznik nr 8 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, która jest tożsama z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 4. ust. 1. p.p.3 SIWZ. 12 Podać ilość osób i etatów przewidzianą do realizacji zadania- Załączniku Nr 10 13. Wykaz sprzętu, który Wykonawca będzie używał na terenie Szpitala Zamawiającego wg wzoru podanego - Załączniku Nr 9 14. Wykaz środków dezynfekcyjnych, które Wykonawca przeznacza do wykonania zadania ( nazwa, producent, stężenie, spektrum działania, przeznaczenie ) według wzoru podanego - Załącznik nr 11 15. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. 16. W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsoz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach