Przetargi.pl
świadczenie usługi kompleksowego sprzątania budynku Izby Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B oraz terenu przyległego wraz z pielęgnacją terenu zielonego wokół budynku

Izba Skarbowa w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa 78B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 34 05 102 , fax. 0-41 34 458 54
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Kielcach
    ul. Witosa 78B 78B
    25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 34 05 102, fax. 0-41 34 458 54
    REGON: 00102124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi kompleksowego sprzątania budynku Izby Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B oraz terenu przyległego wraz z pielęgnacją terenu zielonego wokół budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania budynku Izby Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B oraz terenu przyległego wraz z pielęgnacją terenu zielonego wokół budynku 2. Obiekt podlegający sprzątaniu stanowi budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony, posiadający wejście główne, dwie wewnętrzne klatki schodowe. 3. Zestawienie ogólne powierzchni do sprzątania i utrzymania w czystości oraz jej rodzaj: a) pomieszczenia biurowe ok. 1165 m2 - wykładzina dywanowa, b) powierzchnia toalet, pomieszczeń socjalnych, pomieszczeń piwnicznych ok. 213 m2 - płytki ceramiczne podłogowe i ok. 246 m2 - glazura ścienna, c) powierzchnia wszystkich ciągów komunikacyjnych (korytarz i klatki schodowe) ok. 460 m2 w tym ok. 100 m2 - wykładzina PCV, ok. 220 m2 wykładzina dywanowa, ok. 60 m2 płytki ceramiczne i ok. 80 m2 lastrico, d) powierzchnia okien ok. 316 m2 i przeszklenia klatek schodowych ok. 30,5 m2, e) piwnica - bez ciągów komunikacyjnych (powierzchnia gospodarcza i magazynowa) ok. 380 m2 w tym ok. 80 m2 - wykładzina dywanowa, ok. 35 m2 płytki ceramiczne, ok. 35 m2 lastrico, ok. 60 m2 płytki PCV i 170 m2 - posadzka betonowa, f) powierzchnia dachowa 661,40 m2. 4. Zestawienie powierzchni do sprzątania i utrzymania w czystości terenu wokół budynku: a) parking utwardzony o powierzchni 1.422 m2 , b) droga dojazdowa, teren zielony i chodnik obejmujący część działki położonej przed frontem budynku od strony ul. Witosa 78B w tym: droga dojazdowa asfaltowa (90 m2), droga dojazdowa z kostki brukowej (364 m2 ), chodniki (315 m2 ). 5. Powierzchnia terenów zielonych 1421 m2. 6. Budynek wyposażony jest częściowo w instalację alarmową i przeciwpożarową, a ponadto w sieć komputerową, instalację wodno-kanalizacyjną i centralnego ogrzewania. Wyposażenie pokoi stanowią biurka, szafy, stoły, stoliki, krzesła, sprzęt komputerowy i inny sprzęt biurowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3) pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) wykaz zrealizowanych w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług kompleksowego sprzątania budynku biurowego oraz terenu przyległego wraz z pielęgnacją terenu zielonego wokół budynku - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, 5) wykaz pracowników Wykonawcy, którymi dysponuje lub będzie dysponować i którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach