Przetargi.pl
Świadczenie usługi Kierownika Punktu Przedszkolnego utworzonego w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 pn.: Adaś i Ola idą do przedszkola - Punkt Przedszkolny w Gminie Leoncin.

Urząd Gminy Leoncin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-155 Leoncin, ul. Partyzantów 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7856585 , fax. 22 7856585
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Leoncin
    ul. Partyzantów 3 3
    05-155 Leoncin, woj. mazowieckie
    tel. 22 7856585, fax. 22 7856585
    REGON: 00053898100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi Kierownika Punktu Przedszkolnego utworzonego w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 pn.: Adaś i Ola idą do przedszkola - Punkt Przedszkolny w Gminie Leoncin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Kierownika Punktu Przedszkolnego pn. : Adaś i Ola idą do przedszkola - Punkt Przedszkolny w Gminie Leoncin realizowanego w Gminie Leoncin w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: POKL.09.01.01-14-035/12 1.1 Usługa ma być wykonywana jednoosobowo przez wyłonionego w postępowaniu o udzielenia zamówienia Wykonawcę. 2. Niniejszy projekt zakłada objęcie kompleksową edukacją przedszkolną dzieci w wieku 3-5 lat z terenu Gminy Leoncin w Punkcie Przedszkolnym przy Zespole Szkół w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach. 2.1 Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Kierownika Punktu Przedszkolnego, do którego obowiązków będzie należało: 1)Zarządzanie Punktem Przedszkolnym w obszarze finansowym, administracyjnym i personalnym. 2)Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego zgodnie z zapisami wniosku aplikacyjnego oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 3)Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. 4)Organizowanie pracy Punktu Przedszkolnego Adaś i Ola idą do przedszkola 5)Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy pracowników Punktu Przedszkolnego i nadzorowanie prac wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 6)Planowanie działań i wywiązywanie się z założonych wskaźników i rezultatów. 7)Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu. 8)Współpraca z personelem na poziomie zarządzającym i zadaniowym 9)Utrzymywanie stałych Kontaktów z Koordynatorem projektu, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 10)Planowanie i organizowanie naboru beneficjentów w oparciu o jak najbardziej efektywne wykorzystanie środków EFS (w ramach pracy w zespole zarządzającym projektem) 11)Kierowanie podległymi pracownikami, w tym planowanie, analiza i weryfikacja ich pracy pod kątem realizacji projektu. 12)Kontrola dokumentacji związanej z projektem zgodnie z procedurami i wytycznymi dotyczącymi projektów EFS. 13)Obecność podczas kontroli projektu. 14)Kontrola wydatkowania środków. 15)współpraca przy przygotowywaniu dokumentów dotyczących zamówień publicznych. 16)Nadzorowanie poprawności przygotowywanych umów w ramach projektu. 17)Nadzór nad prowadzoną dokumentacją kadrową. 18)Przygotowanie szczegółowych programów zajęć. 19)Nadzorowanie przebiegu zajęć. 20)Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych. 21)Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć. 22)Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja. 23)Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Kierownika Punktu Przedszkolnego. 24) Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci w przypadku absencji nauczyciela. 2.2 Bezpośredni nadzór nad pracą Kierownika sprawuje Wójt Gminy Leoncin. 2.3. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Leoncin przez czas trwania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2015 we wszystkie dni robocze min. 4 godz./dziennie w godzinach 7:00 - 17:00. Czas świadczenia usługi nienormowany. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym. 2.4. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. 2.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.6. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2.7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego. 2.8. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leoncin.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach