Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09402 Płock, Pl. Dąbrowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 243 665 400 , fax. 243 665 421
- Data zamieszczenia: 2018-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Pl. Dąbrowskiego 2
09402 Płock, woj. mazowieckie
tel. 243 665 400, fax. 243 665 421
REGON: 61103840300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie usługi kierownika projektu „Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa V – Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie: 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres świadczenia usługi: • koordynacja i zarządzanie projektem partnerskim polegającym na utworzeniu Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej wraz z przeszkoleniem kadry dydaktycznej i studentów na Kierunku Pielęgniarstwo, • organizacja kluczowych zadań w projekcie dla Lidera i Partnera projektu, • opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu, • współpraca przy udzielaniu zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych Zamawiającego oraz ustawą PZP, • współpraca z właściwą komórką/wydziałem PWSZ w Płocku oraz partnera w zakresie prawidłowego przygotowania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, wniosków w sprawie udzielenia zamówienia, dokonywanie rozeznania rynku, uczestniczenie w pracach Komisji powoływanych w celu udzielenia zamówienia, • nadzór nad wyborem kadry – wykonawców i zakupami, • czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projekcie oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, • przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów itp. dla personelu projektu, • przygotowanie dokumentacji projektowej oraz raportów, • promocja projektu, prowadzenie ewidencji działań, • sprawozdawczość okresowa, tj. tworzenie sprawozdań do IP oraz władz uczelni z postępów realizacji projektu w zakresie finansowo–rzeczowym, osiągniętych rezultatów, (1 raport na kwartał) • przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej przez IP, związanej z realizacją projektu, • nadzorowanie czynności wykonywanych przez pracownika biurowego, • zarządzanie zespołem projektowym, • organizowanie spotkań zespołu projektu, • monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, • bieżąca aktualizacja wniosku o dofinansowanie, • współpraca z Kwesturą i Partnerem Projektu - przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności zarówno pod względem merytorycznym, jak i finansowym, • kontakty z Instytucją Pośredniczącą, • obsługa Centralnego Systemu Teleinformatycznego SL2014 oraz SOWA, • nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji projektu, • na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie stawić się w siedzibie PWSZ w Płocku w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie koszty związane z dojazdem, • na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w kontroli i przygotować wyjaśnienia dla jednostki kontrolującej. Przedmiotowe wyjaśnienia będą przekazywane nieodpłatnie Zamawiającemu drogą mailową w terminie wskazanym przez Zamawiającego, również po realizacji niniejszej umowy, • w ramach nadzoru, Zamawiający może mieć pytania i wątpliwości, które na żądanie Zamawiającego, muszą być omówione bądź opisane w ramach usługi. Usługa świadczona przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia będzie weryfikowana przez Zamawiającego na każdym etapie realizacji, • reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmian mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu, monitorowanie uczestników projektu, • bieżąca współpraca z członkami kadry zarządzającej projektu i Partnerem Projektu w zakresie realizacji zadań projektowych, • informowanie personelu projektu nt. zasady równości szans kobiet i mężczyzn oraz o obowiązku przestrzegania tej zasady w codziennej pracy przy projekcie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: • umiejętność bardzo dobrej obsługi pakietu Microsoft Office, urządzeń biurowych, • wysokie umiejętności zarządzania pracą własną i zespołu, • praktyczne umiejętności tworzenia dokumentów formalnych: umów cywilno-prawnych, formularzy, zestawień, • bardzo dobrą znajomość dokumentów programowych: wytycznych, SZOOP, • umiejętność analizowania ryzyk - wprowadzania działań zaradczych, terminowość. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.12. Inne dokumenty: - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo,(jeżeli dotyczy) - informacja o spełnianiu pozacenowych kryteriów, - w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, - zobowiązanie podmiotu trzeciego, (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji „Kino plenerowe”. Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
Dodano: 2024-07-16 - Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji „Kino plenerowe”. Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
Dodano: 2024-05-30 - Świadczenie usług doradczych na potrzeby własne Zagranicznego Biura Handlowego w Tbilisi (Gruzja)
Dodano: 2021-02-05 - Świadczenie usług doradczych na potrzeby własne Zagranicznego Biura Handlowego w Tbilisi
Dodano: 2021-02-05 - Świadczenie usług doradczych na potrzeby własne Zagranicznego Biura Handlowego w Kijowie (Ukraina)
Dodano: 2021-02-05 - Świadczenie usług produkcyjnych, marketingowych, dystrybucyjnych, szkoleniowych oraz internetowego systemu składania manuskryptów i zarządzania procesem recenzji (System) dla publikacji elektronicznej czasopisma MISCELLANEA GEOGRAPHICA – REGIONAL STUDIES ON DEVELOPMENT w języku angielskim
Dodano: 2020-11-30 - Wszechstronne doradztwo prawne, finansowe i techniczne na rzecz Banku w zakresie rozważanego przez Bank projektu bezpośredniego lub pośredniego nabycia akcji w spółce z sektora kosmicznego.
Dodano: 2020-11-04 - Organizacja i przeprowadzenie spotkania konsultacyjnego online w ramach procesu konsultacji społecznych Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza w ramach projektu „Plan Działań Pomocy Technicznej UMWM na lata 2019-2023, w zakresie zapewnienia monitoringu, ewaluacji i aktualizacji regionalnej strategii inteligentnych specjalizacji w ramach RPO WM
Dodano: 2020-07-29 - prowadzenie procesu likwidacji Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2020-04-14 - Prowadzenie Biura Prasowego Centralnego Ośrodka Sportu
Dodano: 2020-02-04