Przetargi.pl
świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa centrum sportu w Sicienku

GMINA SICIENKO ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 31 17 431/432 , fax. 52 31 17 400
  • Data zamieszczenia: 2022-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SICIENKO
    Mrotecka
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 31 17 431/432, fax. 52 31 17 400
    REGON: 092350694
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa centrum sportu w Sicienku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu obejmującej zarządzanie procesem inwestycyjnym, sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego, wykonywanie zadań doradcy technicznego oraz wykonywanie innych czynności powierzonych Inżynierowi Kontraktu (w tym m.in. nadzór ppoż.,), dotyczących realizacji inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa centrum sportu w Sicienku”.2. Przedmiotem zadania inwestycyjnego, wobec którego świadczone będą usługi Inżyniera Kontraktu jest przebudowa boiska piłkarskiego oraz budowa budynku zaplecza socjalno-sportowego, wraz z wewnętrznymi instalacjami wentylacji i klimatyzacji, centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnymi, elektrycznymi i teletechnicznymi, jego wyposażeniem stałym i ruchomym oraz zagospodarowaniem terenu w ramach przebudowy i rozbudowy Centrum Sportu w Sicienku. Inwestycja realizowana będzie na działkach ewidencyjnych nr 40/6, 35/18, 99/9, 39, 27 obr. ew. Sicienko, usytuowanych pomiędzy ul. Sportową i ul. Bydgoską w Sicienku, będących własnością Inwestora. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 6 do SWZ.4. Realizacja Usługi podzielona została na następujące zakresy:a) Zakres I – prace związane z weryfikacją Dokumentacji Projektowej oraz przygotowaniem i udziałem w procedurze zamówienia, publicznego na wykonanie Robót w ramach Inwestycji,b) Zakres II - prace związane z bieżącym Nadzorem Inwestorskim nad realizacją Robót prowadzonych przez Generalnego Wykonawcę lub Podwykonawców Inwestycji.c) Zakres III – Prace związane z Odbiorem Końcowym Robót zrealizowanych w ramach Inwestycji, uzyskaniem Pozwolenia na Użytkowanie i rozliczeniem końcowym Robót.5. Zadanie Inżyniera Kontraktu obejmuje zarządzanie i nadzór inwestorski nad realizacją wszystkich ww. procesów oraz pełnienie usług doradztwa technicznego w zakresie monitorowania prawidłowości procesu realizacji Inwestycji i dokumentowanie jego przebiegu na rzecz Zamawiającego, w tym sporządzanie raportów potwierdzających przebieg prac, wydatkowanie środków pochodzących z finansowania udzielonego przez BGK w ramach otrzymanego dofinansowania z Rządowego Programu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych oraz potwierdzanie innych faktów oraz dokonywanie innych czynności wymaganych do prawidłowej obsługi inwestycji.6. Zakres planowanych prac budowlanych przedstawiony został w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pamar-Projekt, Jacek Gruba, Projektowanie, nadzór doradztwo z siedzibą w Brzozie.7. Komplety kopii dokumentacji formalno-prawnej Inwestycji obejmującej Projekt Budowlany zawierający Projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu, Projekt Techniczno - Wykonawczy, uzgodnienia i decyzje administracyjne przekazane zostaną Inżynierowi Kontraktu oraz Generalnemu Wykonawcy inwestycji wyłonionym w odpowiadających im postępowaniach przetargowych, po podpisaniu z nimi umów.8. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego. Dodatkowe: 72224000-1 – usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem,71310000-4 - doradcze usługi inżynieryjne i budowlane,71300000-1 – usługi inżynieryjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 500,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy o/Sicienko, Nr rachunku: 57 8142 1046 0000 0127 5000 0013, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na jakie jest wnoszone.6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.7. Jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, wykonawca przekaże zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem miniPortalu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli złoży oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ,3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca (Inżynier kontraktu) spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej, jeśli złoży oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ oraz jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 5 000.000,00 zł (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia),4) zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) złożą oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ,b) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub podobnie nazwanej usługi obejmujące m.in. pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zakończonych uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie robót budowlanych prowadzonych na obiektach użyteczności publicznej o wartości tych robót wynoszącej co najmniej 10.000.000 zł brutto każda,Uwaga: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 08.04.2019 r (Dz.U.2019 poz. 1065) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie przez obiekt użyteczności publicznej rozumieć należy budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.c) wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:c1) Kierownik Zespołu (koordynator inspektorów nadzoru) – wymagania:• wykształcenie wyższe techniczne,• co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem inżyniera kontraktu skupiającym inspektorów nadzoru inwestorskiego obejmującego co najmniej branżę ogólnobudowlaną, instalacyjną sanitarną i wentylacji, instalacyjną elektryczną i instalacyjną teletechniczną lub telekomunikacyjną oraz branżę drogową dla minimum dwóch kontraktów.c2) Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – wymagania:• wykształcenie wyższe techniczne,• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ,• co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w nadzorowaniu/kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,• doświadczenie w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej 1 kontraktu, zakończonego uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, dotyczącego robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej o łącznej wartości robót budowlano-instalacyjnych nie mniejszej niż 10.000.000 zł brutto.c3) Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – wymagania:• wykształcenie wyższe techniczne,• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ,• co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w nadzorowaniu/kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,• doświadczenie w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót elektrycznych co najmniej 1 kontraktu, zakończonego uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, obejmującego wykonanie instalacji elektrycznych w obiekcie użyteczności publicznej, o łącznej wartości robót budowlano- instalacyjnych nie mniejszej niż 10.000.000 zł brutto.c4) Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – wymagania:• wykształcenie wyższe techniczne,• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych ,• co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w nadzorowaniu/kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych,• doświadczenie w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót instalacyjnych co najmniej 1 kontraktu, zakończonego uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, obejmującego wykonanie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w obiekcie użyteczności publicznej, o łącznej wartości robót budowlano instalacyjnych nie mniejszej niż 10.000.000 zł brutto.c5) Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej telekomunikacyjnej – wymagania:• wykształcenie wyższe techniczne,• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, ,• co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w nadzorowaniu/kierowaniu robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,• doświadczenie w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót instalacyjnych co najmniej 1 kontraktu, zakończonego uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, obejmującego wykonanie instalacji telekomunikacyjnej, w obiekcie użyteczności publicznej, o łącznej wartości robót budowlano-instalacyjnych nie mniejszej niż 10.000.000 zł brutto.c6) Inspektor nadzoru w specjalności drogowej – wymagania:• • wykształcenie wyższe techniczne,• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, ,• co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w nadzorowaniu/kierowaniu robotami budowlanymi w branży drogowej• doświadczenie w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót drogowych co najmniej 1 kontraktu, zakończonego uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, obejmującego wykonanie budowy dróg i placów przy obiekcie użyteczności publicznej, o łącznej wartości robót budowlano- instalacyjnych nie mniejszej niż 10.000.000 zł brutto.c7) Inspektor nadzoru ochrony przeciwpożarowej (ppoż) –wymagania:• uprawnienia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, zgodnie z aktualnym na dzień ogłoszenia postępowania wykazem rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych posiadających prawo do wykonywania zawodu rzeczoznawcy. Wykaz prowadzi Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej. Wykaz dostępny jest na stronie: https://kgpsp.bip.gov.pl/rzeczoznawcy-do-spraw-zabezpieczen- przeciwpożarowych• co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako rzeczoznawca do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych.ograniczona liczba znaków- opis skrócony, pełna wersja w załączeniu do ogłoszenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach