Przetargi.pl
świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu partnerskiego: Aktywizacja turystyczna wschodnich terenów zespołu zamkowego w Malborku realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Znak sprawy: Zp 12/2009

Muzeum Zamkowe w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Starościńska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamkowe w Malborku
    ul. Starościńska 1 1
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    REGON: 00027607328111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury.Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu partnerskiego: Aktywizacja turystyczna wschodnich terenów zespołu zamkowego w Malborku realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Znak sprawy: Zp 12/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu partnerskiego: Aktywizacja turystyczna wschodnich terenów zespołu zamkowego w Malborku realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Partnerem Wiodącym Projektu jest Muzeum Zamkowe w Malborku, Partnerem Projektu jest Gmina Miejska Malbork. Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Malbork Nr 55 2030 0045 1110 0000 0039 2450 z dopiskiem: Wadium - Inżynier Kontraktu Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w artykule 22 ustawy Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali że: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) polegającą na prowadzeniu obsługi zadań finansowanych ze środków pochodzących z unii europejskiej lub innych funduszy zagranicznych; b) wskaże do realizacji niniejszego zamówienia osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. inżyniera kontraktu - kierownika zespołu oraz pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego w branżach: techniczno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, posiadających uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń oraz należących do właściwej izby samorządu zawodowego; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 1.5. wniosą wadium. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymaganych niniejszą specyfikacją zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Każdy z nich musi spełniać warunek wymieniony w pkt. 1.4, pozostałe warunki muszą spełniać razem lub jeden z nich. Ponadto każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.1, 6.1.2,SIWZ, a razem muszą załączyć do oferty dokumenty o których mowa w punktach: 6.1.3, 6.1.4, 6.1.5, 6.1.6 SIWZ. Ponadto w/w Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika, o którym mowa w punkcie 12 SIWZ. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: A.1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; A.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykazujące prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.3. wykaz o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy zgodnie z pkt. 5.1.2.a) SIWZ - wypełnić i podpisać załącznik nr 3 do SIWZ (Doświadczenie zawodowe). Do wykazu należy załączyć dokumenty np.: protokoły odbioru końcowego lub referencje potwierdzające, że wymieniane prace zostały wykonane należycie; A.4.imienny wykaz osób zgodnie z pkt. 5.1.2.b) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - wypełnić i podpisać załącznik nr 7 do SIWZ (Wykaz osób). Do wykazu należy załączyć kserokopie dokumentów stwierdzających przygotowanie zawodowe uprawniające do wykonywania przedmiotu zamówienia (uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego). Zamawiający nie wyklucza sytuacji łączenia stanowisk, tzn. wskazana osoba może jednocześnie pełnić kilka funkcji o ile spełnia ona jednocześnie wymagania dotyczące wszystkich wymienionych stanowisk. A.5. pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. A.6. potwierdzenia, że Wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia: 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). C. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach