Gmina Bukowiec ogłasza przetarg
- Adres: 86122 Bukowiec, ul. Ceynowy
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 309 310, , fax. 523 309 312
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
ul. Ceynowy 14
86122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 309 310, , fax. 523 309 312
REGON: 53155900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gm-bukowiec.rbip.mojregion.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU (INŻYNIERA KONTRAKTU) NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Bukowiec, w tym Urzędu Gminy w Bukowcu, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Korytowie oraz Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Różannie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.3.2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 1. Świadczenie usługi z zakresu pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami umowy, w tym zapisami niniejszego OPZ również nad robotami w zakresie zamówień realizowanych z art. 67 ust. 1 pkt.6 oraz w trybie art. 144 ust. 1, niezbędnych do wykonania Zadania wynikłymi w trakcie jego realizacji, 2. Zarządzanie budową, rozliczanie, kontrolę i nadzór reprezentując Zamawiającego, 3. Stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem Zadania, 4. Udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w trakcie przeglądów. Warunkiem zawarcia umowy na ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU (INŻYNIERA KONTRAKTU) NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Bukowiec, w tym Urzędu Gminy w Bukowcu, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Korytowie oraz Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Różannie.” będzie rozstrzygnięcie przetargu na wykonawstwo robót (Zadania). Umowa zostanie podpisana w terminie nie dłuższym niż 3 dni od zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych. 5. Do obowiązków Inspektora Nadzoru (inżyniera kontraktu) należeć będzie : a) Udział w przekazaniu Wykonawcy Robót Budowlanych terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy; b) Udział w radach budowy/ spotkaniach z Wykonawca Robót Budowlanych i jego Personelem oraz z podmiotem reprezentującym Zamawiającego. Z każdego spotkania Inspektor zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia protokołu; c) Sprawdzenie planu bezpieczeństwa ochrony zdrowia przed przekazaniem Zamawiającemu do zatwierdzenia; d)Wydawanie Wykonawcy Robót Budowlanych w formie pisemnej, z kopią do Zamawiającego, kolejno numerowanych poleceń Inspektora mających na celu ochronę interesów Zamawiającego; e) Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz zasadami działania inspektora nadzoru w oparciu o dokumentacje techniczną oraz pozwoleniem na budowę oraz w oparciu o zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę; f) Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego; g) Współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót Budowlanych w okresie realizacji inwestycji; h) Kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania; i) Sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań ) dotyczących wprowadzanych na budowę materiałów i urządzeń; j) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; l) Kontrola jakości wykonanych prac; m) Uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych; n) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, o) Wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich specjalistów, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; p) Bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą Robót Budowlanych, oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; q) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; r) Udział w odbiorach częściowych i końcowym, s) Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę Robót Budowlanych za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; t ) Wizytowanie budowy co najmniej 3 razy w tygodniu powinno być potwierdzone wpisem do dziennika budowy w trakcie trwania robót. u) Podjęcie działań w momencie nieprzewidzianych zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego; v) Wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji, w) Udział w rozliczeniu końcowym. Szczegóły przedmiotu zamówienia opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwane dalej „OPZ”) załącznik nr 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia–Janowo o dług. około 2,300 km i na odcinku w msc Brzozie o dług. 0,850 km
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego z podziałem na 2 zad.
Dodano: 2024-02-26 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. Przebudowa, nadbudowa oraz modernizacja Oddziału Rehabilitacyjnego wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2023-02-08 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-02-03 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-01-13 - RIR.271.57.2022.CC „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na przebudowie dróg gminnych w miejscowościach: Kitnowo, Wiktorowo, Okonin i Gruta”.
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.50.2022.CC Inspektor Nadzoru - Budowa Przedszkola Samorządowego w Grucie – etap II
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.40.2022.CC /nadzór inwestorski/ Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
Dodano: 2022-12-04 - Zastępstwo inwestycyjne przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa i dostosowanie budynku WBP – Książnicy Kopernikańskiej do nowych funkcji użytkowych”
Dodano: 2022-11-04