Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU (INŻYNIERA KONTRAKTU) NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Bukowiec, w tym Urzędu Gminy w Bukowcu, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Korytowie oraz Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Różannie.

Gmina Bukowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 86122 Bukowiec, ul. Ceynowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 309 310, , fax. 523 309 312
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
    ul. Ceynowy 14
    86122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 309 310, , fax. 523 309 312
    REGON: 53155900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gm-bukowiec.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU (INŻYNIERA KONTRAKTU) NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Bukowiec, w tym Urzędu Gminy w Bukowcu, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Korytowie oraz Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Różannie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.3.2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 1. Świadczenie usługi z zakresu pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami umowy, w tym zapisami niniejszego OPZ również nad robotami w zakresie zamówień realizowanych z art. 67 ust. 1 pkt.6 oraz w trybie art. 144 ust. 1, niezbędnych do wykonania Zadania wynikłymi w trakcie jego realizacji, 2. Zarządzanie budową, rozliczanie, kontrolę i nadzór reprezentując Zamawiającego, 3. Stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem Zadania, 4. Udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w trakcie przeglądów. Warunkiem zawarcia umowy na ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU (INŻYNIERA KONTRAKTU) NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Bukowiec, w tym Urzędu Gminy w Bukowcu, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Korytowie oraz Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Różannie.” będzie rozstrzygnięcie przetargu na wykonawstwo robót (Zadania). Umowa zostanie podpisana w terminie nie dłuższym niż 3 dni od zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych. 5. Do obowiązków Inspektora Nadzoru (inżyniera kontraktu) należeć będzie : a) Udział w przekazaniu Wykonawcy Robót Budowlanych terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy; b) Udział w radach budowy/ spotkaniach z Wykonawca Robót Budowlanych i jego Personelem oraz z podmiotem reprezentującym Zamawiającego. Z każdego spotkania Inspektor zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia protokołu; c) Sprawdzenie planu bezpieczeństwa ochrony zdrowia przed przekazaniem Zamawiającemu do zatwierdzenia; d)Wydawanie Wykonawcy Robót Budowlanych w formie pisemnej, z kopią do Zamawiającego, kolejno numerowanych poleceń Inspektora mających na celu ochronę interesów Zamawiającego; e) Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz zasadami działania inspektora nadzoru w oparciu o dokumentacje techniczną oraz pozwoleniem na budowę oraz w oparciu o zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę; f) Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego; g) Współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót Budowlanych w okresie realizacji inwestycji; h) Kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania; i) Sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań ) dotyczących wprowadzanych na budowę materiałów i urządzeń; j) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; l) Kontrola jakości wykonanych prac; m) Uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych; n) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, o) Wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich specjalistów, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; p) Bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą Robót Budowlanych, oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; q) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; r) Udział w odbiorach częściowych i końcowym, s) Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę Robót Budowlanych za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; t ) Wizytowanie budowy co najmniej 3 razy w tygodniu powinno być potwierdzone wpisem do dziennika budowy w trakcie trwania robót. u) Podjęcie działań w momencie nieprzewidzianych zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego; v) Wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji, w) Udział w rozliczeniu końcowym. Szczegóły przedmiotu zamówienia opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwane dalej „OPZ”) załącznik nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach