Przetargi.pl
Świadczenie usługi Inspektora nadzoru - kontraktu na inwestycji pn. Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych na terenie gminy Sułów

Urząd Gminy Sułów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-448 Sułów, Sułów 63
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6826202 w. 44 , fax. 084 6826227
  • Data zamieszczenia: 2010-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sułów
    Sułów 63 63
    22-448 Sułów, woj. lubelskie
    tel. 084 6826202 w. 44, fax. 084 6826227
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi Inspektora nadzoru - kontraktu na inwestycji pn. Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych na terenie gminy Sułów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru - Kontraktu na inwestycji dotyczącej budowy systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Sułów. Do obowiązków Inspektora Nadzoru - Kontraktu w zakresie wyboru wykonawcy robót budowlanych będzie należeć: a) uczestniczenie w przygotowaniu przetargu i wyłonieniu wykonawcy robót budowlanych w ramach postępowania przetargowego przeprowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); b) odpowiadanie na zapytania oferentów w zakresie dokumentacji technicznej, c) udział w ewentualnych wizjach lokalnych placu budowy przez oferentów, - w zakresie realizacji robót budowlanych do obowiązków Inspektora Nadzoru - Kontraktu, będzie należeć: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem technicznym, obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej i umową zawartą z Wykonawcą inwestycji, b) sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją inwestycji zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości robót zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą inwestycji, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego, kontrolowaniu rozliczeń budowy, e) wydawanie poleceń i kierowanie żądań o których mowa w art. 26 ustawy Prawa budowlanego, f) przekazanie dokumentacji wykonawcy; g) przejęcie od wykonawcy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawiającego cykl realizacji inwestycji h) przekazanie wykonawcy placu budowy; i) stałe uczestnictwo w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, ich pisemne dokumentowanie, kontrola realizacji ustaleń z tych narad, j) systematyczne informowanie Zamawiającego o postępie robót poprzez składanie pisemnych raportów, które zawierać będą między innymi stan zaawansowania robót, pojawiające się trudności w realizacji inwestycji, k) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, l) uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej (w administracji toku instancji) bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, m) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą inwestycji, n) wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym; o) podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; p) stała konsultacja i doradztwo fachowe na rzecz Zamawiającego; q) zapewnienie nadzoru autorskiego w porozumieniu z projektantem; r) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach