Przetargi.pl
Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej i noclegowej w związku z organizacją wizyty studyjnej platformy wymiany doświadczeń (woj. małopolskie).

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 744 72 72 , fax. 85 744 71 37
  • Data zamieszczenia: 2011-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku
    ul. Kombatantów 7 7
    15-110 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 744 72 72, fax. 85 744 71 37
    REGON: 20014919600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.projekt.rops-bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej i noclegowej w związku z organizacją wizyty studyjnej platformy wymiany doświadczeń (woj. małopolskie).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej i noclegowej w związku z organizacją wizyty studyjnej Platformy Wymiany Doświadczeń w ramach projektu Bądź Aktywny, Bądź Najlepszy - szkolenia oraz specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej. LOKALIZACJA Miejsce wykonania zamówienia: usługi będą realizowane w obiekcie znajdującym się na terytorium miasta Kraków lub w jego okolicy w odległości do 15 km od centrum. OBSŁUGA HOTELARSKA Trzy noclegi w obiekcie hotelarskim posiadającym kategorię minimum 3 gwiazdek w dniach: 07/08, 08/09 oraz 09/10 listopada 2011 roku, dla około 29 osób, w tym 5 pokoi jednoosobowych i 12 pokoi dwuosobowych (nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach). Liczba uczestników może ulec zmianie. Łóżka powinny być oddzielone od siebie i stanowić odrębne posłanie. Wykonawca na życzenie Zamawiającego umożliwi w pierwszym dniu wizyty studyjnej zamianę struktury jednego pokoju jednoosobowego na pokój dwuosobowy. Pokoje muszą być wyposażone we własną łazienkę. Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 210 C i wyższa niż 230 C. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYŻYWIENIA Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji własną wersję menu, która będzie obowiązywać w trakcie realizacji wizyty. Ogólnie na menu składa się: - śniadanie w dniach 08, 09 i 10 listopada 2011 roku dla około 29 osób (powinno składać się z potrawy ciepłej, pieczywa - 150 g, wędlin różnych - 60 g, serów - 40 g, masła - 30 g, dżemu - 30 g, warzyw świeżych, płatków śniadaniowych, mleka zimnego i ciepłego, miodu, napoi gorących i zimnych); - kolację w dniach 07 i 08 listopada 2011 r. (powinna zawierać potrawę gorącą - 200 g, wędliny lub ryby - 80 g, sery żółte - 60g, sałatkę warzywną/makaronową/mięsną - 100 g, pieczywo - 150 g, masło, 30 g, napoje gorące i zimne); - kolację w dniu 09 listopada 2011 r. dla około 29 osób - (uwzględniającą starter - 100 g, zupę 250 g, danie główne 250 g, przekąski (min. 5), pieczywo, wędliny, sery, deser), napoje, soki, wodę min, kawę, herbatę, dołączone do oferty cenowej. Kolacje przygotowane i wydane zostaną w formie bankietu zasiadanego (lub bufetu szwedzkiego) wraz z profesjonalną obsługą kelnerską, śniadanie - w formie bufetu szwedzkiego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił jednorodną zastawę stołową stosownie do ilości uczestników wizyty, obrusy na nakrycie stołów, serwetki jednorazowe w serwetnikach. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym. INNE USŁUGI Wykonawca zapewnia jedno miejsce parkingowe dla autokaru na trzy doby usytuowany bezpośrednio przy hotelu lub w odległości do 500 metrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.projekt.rops-bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach