Gmina Dobrcz ogłasza przetarg
- Adres: 86-022 Dobrcz, ul. Długa 50
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3648010 , fax. 052 3648032
- Data zamieszczenia: 2010-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrcz
ul. Długa 50 50
86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3648010, fax. 052 3648032
REGON: 00053425600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokl.dobrcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sal z wyposażeniem w dniach 10 stycznia 2011 r. - 19 kwietnia 2011 w powiecie aleksandrowskim lub inowrocławskim, województwo kujawsko-pomorskie dla 85 uczestników szkoleń w ramach projektu Partnerstwo gmin dla wzrostu kompetencji kadr i sprawności urzędu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sal z wyposażeniem w dniach 10 stycznia 2011 r. - 19 kwietnia 2011 na terenie powiatu aleksandrowskiego lub inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie dla 85 uczestników szkoleń w ramach projektu Partnerstwo gmin dla wzrostu kompetencji kadr i sprawności urzędu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie opisane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3. 2.2. Szczegłowy opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sal z wyposażeniem w dniach 10 stycznia 2010 r. - 19 kwietnia 2011 w powiecie aleksandrowskim lub inowrocławskim, województwo kujawsko-pomorskie dla 85 uczestników projektu Partnerstwo gmin dla wzrostu kompetencji kadr i sprawności urzędu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w obiekcie, w którym pokoje spełniają wymogi hotelu, co najmniej 3 gwiazdkowego, w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 188, poz. 1945) oraz który ma możliwość, w ramach prowadzonej działalności: serwować gościom całodzienne wyżywienie, udostępnić sale konferencyjne (wszystko zlokalizowane na terenie tego samego obiektu) z pełnym wyposażeniem: projektor multimedialny, ekran, laptot, dostęp do Internetu, nagłośnienie, tablica typu flipchart. 2.2.1. Warunki zakwaterowania (baza noclegowa): tylko pokoje jednoosobowe z łazienką ( wyposażoną w prysznic), w pokojach TV,dostęp do Internetu, wyłączenie łóżek piętrowych, w takim samym standardzie dla wszystkich uczestników szkolenia; nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach; doba hotelowa 10-11 stycznia 2011 r. - 27 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 13-14 stycznia 2011 r. - 17 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 17-18 stycznia 2011 r. - 16 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 20-21 stycznia 2011 r. - 10 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 24-25 stycznia 2011 r. - 15 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 31 stycznia -01 lutego 2011 r. - 27 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 03-04lutego 2011 r. - 17 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 07-08 lutego 2011 r. - 16 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 10-11 lutego 2011 r. - 10 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 14-15 lutego 2011 r. - 15 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 21-22 lutego 2011 r. - 27 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 24-25 lutego 2011 r. - 17 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 28 lutego-01 marca 2011 r. - 16 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 03-04 marca 2011 r. - 10 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 07-08 marca 2011 r. - 15 pokoi jednoosobowych doba hotelowa 14-15 marca 2011 r. - 27 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 17-18 marca 2011 r. - 17 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 21-22 marca 2011 r. - 16 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 24-25 marca 2011 r. - 10 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 28-29 marca 2011 r. - 15 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 04-05 kwietnia 2011 r. - 27 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 07-08 kwietnia 2011 r. - 17 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 11-12 kwietnia 2011 r. - 16 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 14-15 kwietnia 2011 r. - 10 pokoi jednoosobowych, doba hotelowa 18-19 kwietnia 2011 r. - 15 pokoi jednoosobowych, 2.2.2. Zapewnienie wyżywienia: uczestnikowi szkolenia przysługuje wyżywienie : w pierwszym dniu szkolenia : 2 przerwy kawowe (kawa, herbata z dodatkami typu śmietanka lub mleko pasteryzowane do kawy oraz cytryna bez ograniczeń, woda mineralna gazowana i niegazowana, owoce -4 rodzaje, soki owocowe pasteryzowane -2 rodzaje, ciasto -3 rodzaje); obiad (menu - szwedzki stół : 2 rodzaje zup, danie główne na ciepło 2 rodzaje dań mięsnych i jedno danie bezmięsne, sałatki lub/i surówki- 3 rodzaje, dodatki typu ryż, warzywa gotowane, deser min. 2 rodzaje oraz napoje bezalkoholowe - soki owocowe pasteryzowane min. 2 rodzaje); kolacja (szwedzki stół - 4 rodzaje dań typu mięsnego i bezmięsnego na ciepło, sałatki- 4 rodzaje, pieczywa-min. 2 rodzaje, deser oraz kawy i herbaty, soki owocowe pasteryzowane 2 rodzaje), w drugim dniu spotkania 2 przerwy kawowe, obiad (menu - szwedzki stół) jak pierwszego dnia. Dokładne menu zostanie ustalone z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 2.2.3. Wynajem sali konferencyjnej (sal) w dniach wskazanych w 2.2.1. dla 85 osób od godziny 9:00 dnia pierwszego do godziny 17:00 dnia drugiego (pełne dwa dni): - krzesła i stoły ustawione dla około 30 osób w każdym terminie jednostkowego szkolenia; - sala (sale) musi posiadać zaplecze sanitarne, - osobny stół dla trenera, - w sali musi znajdować się projektor multimedialny, ekran, laptop, dostęp do Internetu, tablica typu flipchart; - sala (sale ) wyposażona w klimatyzację. 2.2.4. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) zapewnienia pełnego serwisu gastronomicznego związanego z wyżywieniem (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów, sztućce, porcelana i szkło oraz sprzątanie i inne niezbędne czynności), 2) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującego przedmiot niniejszego zamówienia. 2.2.5. Parking dla 10 pojazdów przez 2 doby. 2.2.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w miejscu świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia, dysponował zapleczem rekreacyjno-sportowym co najmniej składającym się z sauny lub kompleksu spa, siłowni, z możliwością korzystania z tego zaplecza przez uczestników szkolenia w ich czasie wolnym. 2.2.7. W przypadku wszystkich edycji szkoleń miejsce zakwaterowania, miejsce wydawania posiłków, sala wykładowa oraz baza rekreacyjno-sportowa powinny być zlokalizowane w obrębie jednego kompleksu hotelowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.dobrcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne (wraz z dostępem do sali wykładowej) związane ze szkoleniem z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych organizowanym przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-07-26 - Usługi hotelarsko-gastronomiczne (wraz z dostępem do sali wykładowej) związane ze szkoleniami z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych organizowanymi przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-25 - Usługi hotelarsko-gastronomiczne (wraz z dostępem do sali wykładowej oraz miejsca do zajęć terenowych) związane ze szkoleniami z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych organizowanymi przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-04-06 - ZP-331-2/2016
Dodano: 2016-01-26 - ZP-331-1/2016
Dodano: 2016-01-12 - Świadczenie usług hotelarskich dla potrzeb działalności Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2015-12-14 - Usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 18-19.06.2015r. przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2015-05-11 - Usługi hotelarsko-gastronomiczne (wraz z dostępem do sali wykładowej oraz miejsc do zajęć terenowych) związane ze szkoleniami z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych organizowanymi przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2015-04-20 - Świadczenie usług hotelowych oraz transportowych w 2015 roku na potrzeby Pacjentów Centrum Onkologii im. prof. F. Łukaszczyka w Bydgoszczy. Nr sprawy 800/P/2015
Dodano: 2015-03-30 - ZP-331-1/2015
Dodano: 2015-01-20