Przetargi.pl
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Radosne dzieci w Gminie Kruszyna

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3202003 , fax. 34 3202054
  • Data zamieszczenia: 2012-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5 5
    42-282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 34 3202003, fax. 34 3202054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Radosne dzieci w Gminie Kruszyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku 3-5 lat z terenu Gminy Kruszyna. Celem głównym usługi jest wzrost udziału dzieci przedszkolnych (15 dzieci w tym 9 dziewczynek i 6 chłopców) w wieku 3-5 lat z Gminy Kruszyna w edukacji przedszkolnej poprzez wygenerowanie nowych miejsc oraz wyrównanie szans edukacyjnych 126 dzieci poprzez objęcie zajęciami dodatkowymi w roku szkolnym 2012/2013 oraz 2013/2014. Projektem zostaną objęte dzieci uczęszczające do przedszkoli w: Kruszynie, Widzowie i Lgocie Małej. Cele szczegółowe projektu to:- Zmniejszenie barier w dostępie do edukacji przedszkolnej 15 dzieci w wieku 3-5 lat z Gminy Kruszyna do VI 2014r.- Zapewnienie dostępności zajęć dodatkowych dla 126 dzieci z terenu Gminy Kruszyna do VI 2014r. W zajęciach z beneficjentami poruszona zostanie kwestia zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia Wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy ramowy program zajęć (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a. Zajęcia dla dzieci z języka angielskiego: -Ilość godzin - 720h łącznie dla 6 grup (po 120h dla każdej grupy), -Jednostka zajęciowa (1h)- 30min,- Termin prowadzenia zajęć- od podpisania umowy do VI/2013r oraz od połowy IX/2013r do VI/2014r z wyłączeniem świąt i ferii; b. Zajęcia logorytmiczne dla dzieci : -Ilość godzin - 360h łącznie dla 6 grup (po 60h dla każdej grupy), -Jednostka zajęciowa (1h)- 30min,- Termin prowadzenia zajęć- od podpisania umowy do VI/2013r oraz od połowy IX/2013r do VI/2014r z wyłączeniem świąt i ferii; c. Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej: -Ilość godzin - 720h łącznie dla 6 grup (po 120h dla każdej grupy),- Jednostka zajęciowa (1h)- 30min,- Termin prowadzenia zajęć- od podpisania umowy do VI/2013r oraz od połowy IX/2013r do VI/2014r z wyłączeniem świąt i ferii; d. Zajęcia artystyczno- teatralne dla dzieci:- Ilość godzin - 360h łącznie dla 6 grup (po 60h dla każdej grupy),- Jednostka zajęciowa (1h)- 30min,- Termin prowadzenia zajęć- od podpisania umowy do VI/2013r oraz od połowy IX/2013r do VI/2014r z wyłączeniem świąt i ferii; e. Zajęcia taneczne dla dzieci:- Ilość godzin - 720h łącznie dla 6 grup (po 120h dla każdej grupy),- Jednostka zajęciowa (1h)- 30min,- Termin prowadzenia zajęć- od podpisania umowy do VI/2013r oraz od połowy IX/2013r do VI/2014r z wyłączeniem świąt i ferii; f. Zajęcia terapeutyczne dla dzieci:- Ilość godzin - 180h łącznie dla 3 przedszkoli (60h w każdym przedszkolu),- Jednostka zajęciowa (1h)- 30min,- Termin prowadzenia zajęć- 1h w tygodniu; od podpisania umowy do VI/2013r oraz od połowy IX/2013r do VI/2014r z wyłączeniem świąt i ferii; g. Zajęcia integracyjne dla dzieci:- Ilość godzin - 60h łącznie dla 3 przedszkoli (20h w każdym przedszkolu),- Jednostka zajęciowa (1h)- 30min,- Termin prowadzenia zajęć- 1h w miesiącu; od podpisania umowy do VI/2013r oraz od połowy IX/2013r do VI/2014r z wyłączeniem świąt i ferii. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach