Przetargi.pl
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Kłodawa

Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-650 Kłodawa, ul. Dąbska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2730622 , fax. 063 2730688
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
    ul. Dąbska 17 17
    62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2730622, fax. 063 2730688
    REGON: 00053039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Kłodawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego oraz takich, które za zadanie mają rozwijać zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Kłodawa, tj.: Szkoła Podstawowa nr 1 w Kłodawie, Szkoła Podstawowa nr 2 w Kłodawie, Szkoła Podstawowa w Bierzwiennej, Szkoła Podstawowa w Lubońku, Szkoła Podstawowa w Górkach. W zajęciach z beneficjentami poruszona zostanie kwestia zasady równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia Wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie wyższe oraz praktykę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych, zajęć dodatkowych: a. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: - Ilość godzin - 516h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 12: - SP nr 1 Kłodawa, gr. 3; 10 osobowe - po 40 h/ grupę, - SP nr 2 Kłodawa, gr.3; 12 osobowe- po 30h/ grupę, - SP Bierzwienna, gr. 3; 8-osobowe- po 36h/ grupę, - SP Luboniek, gr. 1; 7 osobowa- 66h, - SP Górki, gr. 2; 8- osobowe- po 66h/ grupę, -Termin realizacji: - od wrzesień 2011r. do czerwiec 2012r. b. Zajęcia rozwijające umiejętności i zainteresowania matematyczno- przyrodnicze: - Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 6: - SP nr 1 Kłodawa, gr. 6 ; 9-10 osobowe - po 40 h/ grupę, - Termin realizacji: - od wrzesień 2011r. do czerwiec 2012r. c. Zajęcia logopedyczne: - Ilość godzin - 726h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 19: - SP nr 1 Kłodawa, gr. 3 ; 7-8 osobowe - po 40 h/ grupę, - SP nr 2 Kłodawa, gr. 10; 4-5 osobowe- po 30h/ grupę, - SP Bierzwienna, gr. 3; 5 osobowe- po 36h/ grupę, - SP Luboniek, gr. 3; 4 osobowa- po 66h/ grupę, - Termin realizacji: - od wrzesień 2011r. do czerwiec 2012r. d. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej: - Ilość godzin - 210h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 7: - SP nr 2 Kłodawa, gr. 5; ok. 8-9 osobowe - po 30 h/ grupę, - SP Górki, gr. 2; 7- osobowe- po 30h/ grupę, - Termin realizacji: - od wrzesień 2011r. do czerwiec 2012r. e. Zajęcia dla uczniów z trudnościami matematycznymi: - Ilość godzin - 486h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 11: - SP nr 1 Kłodawa, gr. 3 ; 8-9 osobowa - 40 h/ grupę, - SP nr 2 Kłodawa, gr. 2; 10- osobowa- 30h/ grupę, - SP Bierzwienna, gr. 3; 7-8 osobowa- 36h/ grupę, - SP Luboniek, gr. 1; 7 osobowa- 66h, - SP Górki, gr. 2; 8- osobowe- po 66h/ grupę, - Termin realizacji: - od wrzesień 2011r. do czerwiec 2012r. Łącznie w zajęciach opisanych w pkt. a - e weźmie udział łącznie 354 uczniów: - w SP nr 1 Kłodawa 118 uczniów - w SP nr 2 Kłodawa 114 uczniów - w SP Bierzwienna 43 uczniów - w SP Luboniek 27 uczniów - w SP Górki 52 uczniów Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: (rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. Mają to być rzeczy nowe objęte gwarancją producenta. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 Pzp podaje ich nazwę własną lub samą opisową. Pomoce zostały wybrane przez placówki z katalogów firm specjalizujących się w zaopatrzeniu placówek szkolnych w artykuły edukacyjne) Doposażenie bazy dydaktycznej w SP nr 1 Kłodawa: - dostawa pomocy dydaktycznych: - gra edukacyjna Czytam i piszę- 1szt. - program multimedialny wspomagający profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci wedle wyboru Wykonawcy- 3szt. - dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cali, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7), 1 szt. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP nr 2 Kłodawa: - dostawa pomocy dydaktycznych: - program multimedialny wspomagający profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci wedle wyboru Wykonawcy- 2szt. - dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cali, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7), 1 szt. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Bierzwienna: - dostawa pomocy dydaktycznych: - program multimedialny wspomagający profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci wedle wyboru Wykonawcy- 2szt. - dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cali, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7), 1 szt. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Luboniek: - dostawa pomocy dydaktycznych: - program multimedialny wspomagający profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci wedle wyboru Wykonawcy- 2szt. - dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cali, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7), 1 szt. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Górki: - dostawa pomocy dydaktycznych: - program multimedialny wspomagający profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci wedle wyboru Wykonawcy- 2szt. - gry dydaktyczne do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych wedle wyboru Wykonawcy- 1szt. - dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cali, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7), 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach