Przetargi.pl
świadczenie usługi edukacyjnej edukacyjnych do projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Głogów Małopolski.

Burmistrz Głogowa Małopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8517241-43 w. 27 , fax. 017 8517522
  • Data zamieszczenia: 2012-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głogowa Małopolskiego
    ul. Rynek 1 1
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 017 8517241-43 w. 27, fax. 017 8517522
    REGON: 69058207400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.glogow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi edukacyjnej edukacyjnych do projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Głogów Małopolski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług edukacyjnych do projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Głogów Małopolski współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych według opisu zawartego w załączniku nr 1 na terenie gminy Głogów Małopolski. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1) w ciągu 3 dni od podpisania umowy Wykonawca przekazanie do akceptacji przez Zamawiającego uzgodniony z każdą Dyrekcją Szkoły projekt harmonogramu realizacji zajęć do 30.06.2011 zawierający datę, nazwę zajęć, miejsce realizacji zajęć oraz nazwisko prowadzącego; obowiązkiem Wykonawcy będzie dostosowanie harmonogramu zajęć do planu lekcji obowiązującego w danej szkole, 2) przeprowadzenie łącznie 1 970 godzin zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem według opisu zawartego w załączniku nr 1, 3) poddanie się hospitacji i kontroli prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (w tym niezapowiedzianej) oraz przez uprawnione organy nadzoru, 4) natychmiastowe informowanie o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach, występujących przy realizacji umowy oraz zgłaszanie propozycji rozwiązań, 5) natychmiastowe, skuteczne poinformowanie Zamawiającego, Dyrekcji Szkoły i uczniów o niemożności przeprowadzenia zajęć, oraz o ustalonym z Dyrekcją i uczniami nowym terminie zajęć, zaś w dalszej kolejności poinformowania w tym fakcie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glogow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach