Przetargi.pl
Świadczenie usługi dzierżawy, wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych, 300 sztuk fabrycznie nowych drukarek monochromatycznych formatu A4 dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.

Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-456 Warszawa, ul. Czereśniowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 716 100 , fax. 225 716 101
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Czereśniowa 98
    02-456 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 716 100, fax. 225 716 101
    REGON: 67428200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi dzierżawy, wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych, 300 sztuk fabrycznie nowych drukarek monochromatycznych formatu A4 dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy 300 sztuk fabrycznie nowych drukarek monochromatycznych formatu A4, wraz z serwisem i sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do dzierżawionych drukarek. Zamawiający przewiduje, że na wszystkich 300 dzierżawionych drukarkach będzie wykonywane około 800 000 wydruków rocznie, a więc średnio około 66 000 wydruków miesięcznie. Wielość ta stanowi przybliżoną, prognozowaną ilość wydruków, która w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz. Faktyczna ilość wydruków wynikać będzie wyłącznie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia ponoszone będą koszty związane z opłatą serwisową, naliczaną miesięcznie jako iloczyn liczby faktycznie wydrukowanych stron i ceny wydruku jednej strony oraz z opłatą dzierżawną, naliczaną miesięcznie jako iloczyn liczby drukarek i ceny dzierżawy miesięcznej za jedną drukarkę. Zamówienie będzie realizowane w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy drukarki będące przedmiotem dzierżawy w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp; wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Specyfikacja techniczna drukarki, która będzie dostarczona przez Wykonawcę i dzierżawiona przez Zamawiającego w ramach przedmiotu zamówienia; ze specyfikacji ma jednoznacznie wynikać m.in. jaka jest waga drukarki oraz czy posiada Wi-Fi (specyfikację drukarki należy załączyć do oferty). 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców; pełnomocnictwo powinno mieć formę pisemną, które składa się w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach