Przetargi.pl
Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne

Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, dr. J. Babińskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(012)6524347 , fax. +48(012)2621335
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
    dr. J. Babińskiego 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48(012)6524347, fax. +48(012)2621335
    REGON: 000298554
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych. 2) Usługa świadczona będzie w siedzibie Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29, dla 20 oddziałów szpitalnych zlokalizowanych w 15 budynkach (zgodnie z załącznikiem „A” do SIWZ stanowiącym mapę terenu z naniesioną lokalizacją budynków, w których są zlokalizowane oddziały szpitalne i wskazaniem kondygnacji na której w poszczególnych budynkach znajdują się kuchenki – załącznik „B” do SIWZ). 3) Wykonawca zapewni ciągłość i terminowość realizacji usługi przez cały okres trwania umowy. Żadne okoliczności nie mogą być przyczyną nagłego zaprzestania bądź ograniczenia świadczenia usługi. 4) Wykonawca w ramach usługi: a) zapewni odpowiedni środek transportu (lub środki transportu) do przewożenia: - termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz po posiłkach (pustych), - wody pitnej, - pojemników na odpady pokonsumpcyjne (pustych) oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi; b) zapewni obsługę dystrybucyjną w postaci osób skierowanych do świadczenia usługi, w tym: - osobę kierowcy lub kierowców, - osobę pomocnika lub pomocników (osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5); 5) Usługa realizowana będzie codziennie od 01.08.2018r. do 31.07.2021r., w ilości 10 godzin zegarowych dziennie, w godzinach od 5:30 do 15:30, według poniższego planu: a) dystrybucja posiłków na śniadanie: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej i załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pojemników na odpady pokonsumpcyjne – godz. 5:30 – 6:30, - wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pojemników na odpady pokonsumpcyjne – godz. 6:30 – 8:00, b) dystrybucja wody pitnej: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej i załadunek do środka transportu wody pitnej, a następnie jej wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych – godz. 8:00 – 9:30, c) dystrybucja posiłków na obiad: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami - godz. 9:30 – 10:45, - wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami - godz. 10:45 – 12:45, d) dystrybucja posiłków na kolację: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej, załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz ich wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych - godz. 14:00 – 15:00. e) odbiór brudnych termosów i pojemników transportowych po posiłkach oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi z poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz przewiezienie ich i wniesienie do budynku kuchni szpitalnej – w godz. 12:45 – 14:00, 15:00 – 15:30 oraz w miarę zgłoszonych potrzeb w tym zakresie. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego, bieżącego ustalania kolejności dostarczania posiłków do poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz do zmiany wskazanych w ust. 5 godzin świadczenia usługi i planu. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, nie wymagają zawarcia aneksu do umowy oraz będą następowały na podstawie pisemnej informacji Zamawiającego. 7) Wykonawca realizował będzie usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami, w tym: higienicznymi, sanitarnymi, BHP oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, gwarantując bezpieczeństwo dystrybucji posiłków. 8) Wykonawca realizował będzie usługę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ – wzorze umowy. 9) W celu właściwej realizacji usługi Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę środków transportu do świadczenia usługi. Powierzchnia załadunku środka transportu będzie wynosić minimum 7m², ale nie więcej niż 12m², gwarantując niezbyt duże piętrowanie termosów i pojemników transportowych oraz swobodny przejazd wewnętrznymi drogami kompleksu szpitalnego. W sytuacji zaproponowania przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia jednym środkiem transportu Zamawiający informuje, że ze względu na dużą ilość termosów i pojemników transportowych, dystrybucja posiłków w ramach pojedynczego śniadania, obiadu czy kolacji odbywać się będzie w dwóch turach. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jednym środkiem transportu sytuacja opisana w zdaniu pierwszym nie będzie miała miejsca. 10) Osoby skierowane do świadczenia usługi będą posiadać: ważne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych stwierdzające zdolność do podjęcia/wykonywania prac oraz ważny dokument potwierdzający wykonanie badań lekarskich na nosicielstwo drobnoustrojów chorobotwórczych z wynikiem ujemnym wraz z podaniem stacji sanitarno-epidemiologicznej, w której dokonano badania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 10:00 w dniu 29.06.2018r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach