Powiat Goleniowski ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, ul. Dworcowa 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 471 02 65 , fax. 91 471 02 00
- Data zamieszczenia: 2015-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
ul. Dworcowa 1 1
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 471 02 65, fax. 91 471 02 00
REGON: 81168412000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla Beneficjentów projektu pn. E-Inclusion Powiatu Goleniowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć usługę dostępu do sieci Internet wraz z niezbędnym sprzętem i wyposażeniem do 245 Beneficjentów projektu pn. E-Inclusion Powiatu Goleniowskiego w lokalizacjach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące usługi dostępu do sieci Internet: prędkość pobierania danych co najmniej 1024 kbps (średnia roczna); prędkość wysyłania danych co najmniej 256 kbps (średnia roczna); limit ilości pobranych/wysłanych danych wynosił co najmniej 15GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego; po przekroczeniu limitu dopuszcza się obniżenie prędkości transferu danych trwające do ostatniego dnia miesięcznego okresu rozliczeniowego; nie dopuszcza się możliwości zawieszenia usługi po przekroczeniu limitu; Wykonawca dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje niezbędne urządzenia, w lokalizacjach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, na własny koszt i ryzyko w terminie 14 dni od podpisania umowy. Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi. Wykonawca zapewni wsparcie techniczne w postaci infolinii czynnej przynajmniej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00 zapewniającej możliwość zgłaszania awarii lub niedostępności usługi świadczonej przez Wykonawcę w ramach umowy. Wykonawca zapewni 24 godzinny czas reakcji na awarię po zgłoszeniu przez Beneficjenta oraz 48 godzinny czas powiadomienia Beneficjenta o podjętych działaniach w sytuacji awaryjnej. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt zarejestrowania zgłoszenia oraz przekazania Beneficjentowi indywidualnego numeru zgłoszenia. Czas naprawy awarii maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. Wymaga się, aby sprzęt dostarczony przez Wykonawcę objęty był gwarancją, jakości przez okres trwania umowy, warunki naprawy sprzętu regulują zapisy określone w § 6 umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga zablokowania w dostępie do Internetu wszelkich dodatkowych usług, które mogą powodować w przyszłości obowiązek zapłaty jakichkolwiek opłat ponad kwotę wynagrodzenia określonego w umowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 z dopiskiem wadium i tytułem postępowania. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału u zamawiającego w pokoju nr 1 - sekretariat (do oferty należy załączyć kserokopię). Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po: wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. . Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Limit wysłanych i/lub odebranych danych w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-goleniowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie dostępu do Internetu w ramach trwałości projektu OKNO NA ŚWIAT- przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego II
Dodano: 2015-12-23 - Świadczenie usług w zakresie dostępu do Internetu w ramach projektu OKNO NA ŚWIAT- przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego
Dodano: 2015-12-14 - Wykonanie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu Internetu do 95 komputerów stacjonarnych w ramach realizacji projektu Internet oknem na świat mieszkańców Gminy Świeszyno za pomocą łącza przewodowego lub bezprzewodowego.
Dodano: 2015-12-04 - ZAPEWNIENIE I ŚWIADCZENIE USŁUG STAŁEGO DOSTĘPU DO SIECI INTERNET W RAMACH PROJEKTU: INTERNET OKNEM NA ŚWIAT MIESZKAŃCÓW GMINY BIAŁY BÓR
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie stałej usługi dostępu do Internetu dla 240 gospodarstw domowych (BO) oraz 27 jednostek podległych Zamawiającemu oraz wsparcia technicznego w okresie od 21-11-2015 do 31-12-2017
Dodano: 2015-10-26 - Świadczenie usług w zakresie dostępu do Internetu dla gospodarstw domowych w ramach projektu OKNO NA ŚWIAT- przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego - postępowanie II
Dodano: 2015-05-15 - Świadczenie usług w zakresie dostępu do Internetu dla gospodarstw domowych w ramach projektu OKNO NA ŚWIAT- przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego
Dodano: 2015-05-06 - Świadczenie usług dostępu do internetu wraz z instalacją i uruchomieniem na terenie Powiatu Gryfickiego
Dodano: 2014-11-07 - Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do szerokopasmowej sieci Internet
Dodano: 2014-10-16 - Świadczenie usług dostępu do internetu wraz z instalacją i uruchomieniem na terenie Powiatu Gryfickiego
Dodano: 2014-10-15