Przetargi.pl
Świadczenie usługi doradztwa w zakresie odbiorów elektrycznych zespołów trakcyjnych

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2014-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi doradztwa w zakresie odbiorów elektrycznych zespołów trakcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa w zakresie odbioru elektrycznych zespołów trakcyjnych (dalej: EZT) - w ilości 6 sztuk dla województwa świętokrzyskiego. 2. Świadczenie na rzecz zamawiającego usługi doradztwa technicznego w zakresie odbioru elektrycznych zespołów trakcyjnych, których dostawa nastąpi na podstawie Umowy dostawy fabrycznie nowych trójczłonowych pojazdów szynowych z napędem elektrycznym (EZT), przeznaczonych do obsługi kolejowych przewozów pasażerskich w ruchu wojewódzkim i międzywojewódzkim na terenie Województw: Świętokrzyskiego, Małopolskiego, Śląskiego i Podkarpackiego wraz z przeprowadzeniem szkoleń osób wskazanych przez zamawiającego oraz ze świadczeniem usług serwisowych, utrzymaniowych i naprawczych, zawartej z firmą NEWAG S.A. (dalej: Umowa dostawy EZT), która realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) na lata 2007-2013 - projekt POIiŚ 7.1-47 -Zakup taboru kolejowego do połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez Województwa: Małopolskie, Podkarpackie, Śląskie i Świętokrzyskie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Odbiory techniczne i końcowe pojazdów dokonywane będą zgodnie z treścią Umowy dostawy EZT. Protokoły odbioru technicznego i odbioru końcowego muszą być zgodne ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 1 i 4 do Umowy dostawy EZT. Spełnienie określonych w załączniku nr 6 do Umowy dostawy EZT wymagań technicznych przez odbierane pojazdy powinno być potwierdzone w formie tabelarycznej - tj. do tabeli z wymaganiami technicznymi należy dodać dwie kolumny: spełnia / nie spełnia i dowód na spełnienie wymagania. (Dowód na spełnienie wymagania - np. karty i protokoły pomiarowe, aprobaty i certyfikaty techniczne, oświadczenie wiedzy Wykonawcy złożone na podstawie np. oględzin lub innych znanych mu faktów). 5. Potwierdzeniem dokonania odbiorów każdego z 6 EZT będzie dostarczenie zamawiającemu przez wykonawcę oryginałów czytelnie podpisanych protokołów odbioru technicznego i końcowego wraz ze wszystkimi załącznikami. Wszystkie protokoły winny być bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wykonawca przedłoży zamawiającemu każdorazowo protokół wraz załącznikami z przeprowadzonego odbioru w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty podpisania danego protokołu - dotyczy to wszystkich protokołów zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Dostarczenie protokołu bez wymaganych załączników będzie równoznaczne z jego niedostarczeniem. Dostarczenie powyższych dokumentów będzie potwierdzane protokołem zdawczo-odbiorczym. 6. EZT zostanie uznany za odebrany tylko i wyłącznie wtedy, gdy protokoły z odbioru technicznego i końcowego nie będą zawierały jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający ma prawo do zapoznania się z przebiegiem i postępem prac i usług realizowanych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek udzielania wyczerpujących informacji na każde żądanie zamawiającego, w formie przez niego określonej. 8. Z przedmiotu niniejszego zamówienia wyłączony jest odbiór monitorów i notebooków przeznaczonych do obsługi systemów przez zamawiającego, o których mowa w pkt. 103, Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego załącznik nr 6 do Umowy dostawy EZT. 9. Wspólny Słownik Zamówień: 72.22.00.00-3: Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 71.35.61.00-9: Usługi kontroli technicznej 10. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 13. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale V SIWZ. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 15. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36b ust. 2 ustawy Pzp. 16. Zlecenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 17. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 18. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przez cały okres jego wykonywania był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 300.000,00 złotych. Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie ww ubezpieczenia wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 3 000,00 zł (słownie złotych: Trzy tysiące 00/100.) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: a) Nazwa banku i nr konta zamawiającego: Getin Noble Bank, 45 1560 0013 2536 2450 5776 0005 b) Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce c) Tytuł wpłaty: Wadium - Usługa doradcza w zakresie odbiorów EZT 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać postępowanie i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania Wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 147, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 2 SIWZ z dopiskiem WADIUM, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a niniejszego rozdziału). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach