Przetargi.pl
"Świadczenie usługi czynności serwisowych w zakresie usuwania awarii oraz utrzymania w sprawności technicznej systemów hydrauliki siłowej na jednostkach pływających Bielik I – IV".

Gmina Miasto Świnoujście - ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, Wybrzeże Władysława IV 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście -
    Wybrzeże Władysława IV 12
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 810504943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zegluga.swi.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie usługi czynności serwisowych w zakresie usuwania awarii oraz utrzymania w sprawności technicznej systemów hydrauliki siłowej na jednostkach pływających Bielik I – IV".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi czynności serwisowych w zakresie usuwania awarii oraz utrzymania w sprawności technicznej systemów hydrauliki siłowej na jednostkach pływających Bielik I – IV należących do Żeglugi Świnoujskiej, zwane dalej ”przedmiotem zamówienia”.3. Kod jednostek CN 8901 10 90.4. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 1 do SWZ. 5. Jeżeli w realizacji zamówienia będą brali udział podwykonawcy, to Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy on podwykonawcom.6. Zamawiający zobowiązany jest do zrealizowania m.in. 50 % wartości brutto umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający wymaga wykazania spełnienia warunków dla:1) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – w tym zakresie zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia:a) jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uznanie towarzystwa klasyfikacyjnego lub spełnia warunki zawarte w publikacji PRS 51/P "Zasady uznawania firm serwisowych" ze stycznia 2022 w zakresie wykonywanych prac (https://www.prs.pl/uploads/p51p_pl.pdf),KONSORCJUM - ww. dokumenty składa co najmniej jeden z członków, który będzie realizował zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbędne są te zdolności.b) jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje, umiejętności oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie serwisu systemów hydrauliki siłowej na jednostkach pływających, posiadającymi certyfikat / dyplom / zaświadczenie potwierdzające posiadanie aktualnej wiedzy lub odbycie szkolenia z zakresu serwisu urządzeń hydrauliki siłowej ważne w okresie obowiązywania umowyKONSORCJUM - ww. dokumenty składa co najmniej jeden z członków,c) jeżeli wykonawca wykaże posiadanie potencjału technicznego tj. aparatury badawczej służącej do diagnostyki układu hydraulicznego na jednostkach pływających zamawiającego, posiadającą aktualną kalibrację oraz atesty, ze wskazaniem producenta, modelu urządzenia, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;KONSORCJUM - ww. dokumenty składa co najmniej jeden z członków,2) posiadania zdolności finansowej lub ekonomicznej: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymaganą zdolność finansową lub ekonomiczną zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie remontu jednostek pływających na kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 zł.KONSORCJUM - ww. dokumenty składa co najmniej jeden z członków,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach