Przetargi.pl
świadczenie usługi cateringowej wraz z dostawą posiłków do szpitala, znak zp/27/2014

Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 673 09 12 , fax. 58 673 22 81
  • Data zamieszczenia: 2014-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. 1 Maja 13A 13A
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 673 09 12, fax. 58 673 22 81
    REGON: 00030822900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi cateringowej wraz z dostawą posiłków do szpitala, znak zp/27/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej (zapewnienie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych) dla Szpitala Puckiego Sp. z o.o. na bazie kuchni Oferenta zlokalizowanej poza obiektami Zamawiającego wraz z dostawą posiłków do obiektów zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie na bazie kuchni Wykonawcy i dostarczenie do Zamawiającego posiłków (uwzględniających diety specjalne) zgodnie z warunkami i wg zapotrzebowania na całodobowe żywienie pacjentów. 2. Dostawa posiłków do kuchenek oddziałowych. 3. Zabezpieczenie transportu posiłków. 4. Zabezpieczenie zmywania naczyń transportowych. 5. Zapewnienie ciągłości w świadczeniu usług żywienia z zachowaniem reżimu sanitarno-epidemiologicznego. 6. Zabezpieczenie odpowiedniej ilości naczyń transportowych. 7. Dostawę do każdego posiłku serwetek jednorazowych gastronomicznych wykonanych ze 100% celulozy wybielanej bez udziału chloru, 3-warstwowej, o wymiarach minimalnych 30cm x 30cm. Serwetki winny być dostarczone w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem sukcesywnie wraz z dostawą posiłków. 8. Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym czystości naczyń transportowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) szczelnego odrębnego zapakowania posiłków z podziałem na poszczególne oddziały szpitala zgodnie ze złożonym zamówieniem b) oznakowania pojemników jednostkowych dla jakiego rodzaju diety dana potrawa jest przewidziana oraz godzinę umieszczenia potrawy w pojemniku po zakończeniu procesu technologicznego. c) pobierania i przechowywania przez wykonawcę próbek żywności wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z przepisami prawa, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.z 2010 r Nr 136 poz. 914 z zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w okresie trwania umowy. Próbki należy pobrać i przechowywać zgodnie z Rozporządzeniem MZ w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego ( Dz U. z 2007 r Nr 80 poz 545) d) zapewnienia sprawnych w pełni funkcjonalnych, nieuszkodzonych naczyń i sprzętu niezbędnego dla realizacji przedmiotu umowy przez cały okres jej obowiązywania. e) w przypadku stwierdzenia przez personel oddziału (pielęgniarki) nieodpowiedniej, niezgodnej z złożonym zamówieniem ilości dostarczonych posiłków lub dostawy posiłku o nieprawidłowej jakości, wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia brakujących posiłków w czasie do 60 minut, przy dostarczeniu zamiennika posiłku zapewni taką samą kaloryczność i wartość odżywczą potrawy potwierdzoną przez dietetyka. 10. Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych własnym środkiem transportu. Materiałem pomocniczym do sporządzenia oferty są załączniki przybliżające przedmiot zamówienia, zestawienie ilości i rodzaju diet stosowanych w żywieniu szpital
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 23000,00 zł, słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100. 3. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, nr konta bankowego 86 83480003 0000 0009 2832 0007. Brak wadium na w/w koncie do dnia i godziny składania ofert spowoduje odrzucenie oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych art. 46 ust. 4a i 5 oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1÷4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wsad do kotła
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach