Przetargi.pl
Świadczenie usługi cateringowej w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2012-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi cateringowej w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, (umowa nr UDA-POKL.09.01.02-14-079/10-00) dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. 2.1. Część I. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu oraz dostarczeniu poczęstunku do wskazanej przez Zamawiającego sali wraz z rozłożeniem na stole - w ramach organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i ich rodziców w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Brwinów. 2) Poczęstunek organizowany będzie w 3 różnych placówkach oświatowych podczas trzech spotkań organizacyjno - promocyjnych wyżej wymienionego projektu. Usługa cateringu obejmuje dostarczenie posiłków (przekąska, ciepłe i zimne napoje-kawa, herbata, soki) na 3 spotkania informacyjne organizowane w nw. placówkach oświatowych na terenie Gminy Brwinów, na ok. 200 osób w każdej ze szkół: - Zespół Szkół Nr 2 w Brwinowie, przy ul. Żwirowa 16, - Zespół Szkół w Otrębusach, przy ul. Piaseckiego 1, - Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brwinowie, przy ul. Żwirowej 16. 3) Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczenia własnych naczyń, sztućców i wszystkich pozostałych elementów wymaganych do prawidłowej realizacji usługi cateringu, jak i uprzątnięcia każdorazowo pomieszczenia po zakończeniu spotkania. Dopuszcza się użycie jednorazowych naczyń i sztućców; b) dostarczania zestawów cateringowych na miejsce wskazane przez Zamawiającego na około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania informacyjnego; 4) Termin wykonania usługi - luty 2012r. 2.2. Część II. 1) Usługa cateringowa będzie prowadzona jako obsługa zajęć edukacyjnych w ramach projektu i odbywać się będzie od lutego 2012 r. - do października 2013 roku z wyłączeniem miesięcy: lipiec-sierpień 2012 i lipiec-sierpień 2013 w n.w. placówkach oświatowych: - Zespół Szkół Nr 2 w Brwinowie, przy ul. Żwirowa 16; - Zespół Szkół w Otrębusach, przy ul. Piaseckiego 1, - Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brwinowie, przy ul. Żwirowej 16. 2) Przez usługę cateringu rozumie się przygotowanie i dostarczenie zestawu złożonego z drożdżówki i napoju - soczku dla uczestników/uczestniczek projektu i dla osób prowadzących zajęcia pozalekcyjne do miejsca i sali w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 3) W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego usługi cateringu wchodzić będzie przygotowanie i dostarczenie w czasie trwania projektu (17 miesięcy) około 30160 posiłków w postaci słodkiej przekąski i zimnego napoju serwowanych dla uczestników projektu przed rozpoczęciem zajęć. 4) Zaplanowana liczba posiłków może ulec zmianie ze względu na zmianę liczby uczestników zajęć edukacyjnych. Zmiany mogą dotyczyć również terminów poszczególnych zajęć. 3. Szczegółowa specyfikacja ilościowa posiłków/zestawów, stanowiących przedmiot umowy, określona została w załączniku nr 1A do oferty Wykonawcy (Formularz cenowy), który zawiera maksymalny zakres przedmiotu umowy. 4. Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w oparciu o zamówienia przekazywane przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, zawierające harmonogram spotkań i zajęć edukacyjnych. 4.1. Dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, lub faksem (nr faksu:) lub e-mailem (adres:). Zamówienia w formie pisemnej lub wydruk faksu lub e-maila są integralnymi częściami umowy, i są podstawą do rozliczenia Wykonawcy za ilość dostarczonych posiłków/zestawów. 4.2. Każde zamówienie będzie zawierało termin (z podaniem godzin świadczenia usługi), miejsce spotkania lub zajęć edukacyjnych oraz liczbę uczestników i ilość posiłków/zestawów określonych w załączniku nr 1A do oferty, i będzie przekazane w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który będą zamawiane posiłki. 5. Ilość posiłków/zestawów zamówionych przez Zamawiającego może się zmienić i zmniejszyć nie więcej niż o 20% w odniesieniu do maksymalnego zakresu przedmiotu umowy, określonego w załączniku nr 1A. Zamówienie i zakup przez Zamawiającego zmniejszonej ilości posiłków/zestawów niż wymieniona ilość maksymalna, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 6. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1. przygotowania, dowozu i podawania posiłków/zestawów w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w którym będzie odbywało się spotkanie lub zajęcia edukacyjne, 2. przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dn. 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914), 3. świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, 4. dostarczania posiłków w naczyniach jednorazowych w godzinach wskazanych przez Zamawiającego razem z workami do pakowania naczyń jednorazowych, 5. zebrania pojemników oraz resztek pokonsumpcyjnych w dniu świadczenia usługi, 6. nie dokonywania jakichkolwiek zmian w posiłkach wchodzących w skład posiłku/zestawu określonego w załączniku nr 1A do oferty, 7. sporządzania wykazów ilościowych dostarczonych posiłków/zestawów zgodnie z każdym zamówieniem: a) w odniesieniu do Części I - dla 3 spotkań inauguracyjnych, b) w odniesieniu do Części II - miesięcznych, 8. przestrzegania porządku, zasad bhp i p.poż. obowiązujących w placówkach oświatowych i prowadzenie działalności w sposób nie kolidujący z normalnym funkcjonowaniem szkół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną