Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4228300 , fax. 032 4228658
- Data zamieszczenia: 2014-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
ul. 3 Maja 31 31
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4228300, fax. 032 4228658
REGON: 27628517000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi cateringowej podczas warsztatów w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi cateringowej podczas warsztatów w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Usługa polegała będzie na przygotowaniu i dostarczeniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na obszarze Powiatu Rybnickiego) poczęstunku dla uczestników 48 szkoleń/warsztatów w następujący sposób: 1) W przypadku 31 szkoleń/warsztatów (tzw. duże dostawy) każdorazowo podczas każdego warsztatu/szkolenia: a) Kawa rozpuszczalna liofilizowana 100% arabica, opakowanie szklane waga 200g, sztuk: 1; b) Herbata ekspresowa w ilości 50 sztuk c) Śmietanka 10 g, sztuk:30 d) Cukier w ilości 0,5 kg e) Cytrynę w ilości 30 plastrów f) Wodę mineralną (butelkowaną gazowana i niegazowaną- opakowanie po 0,5l) w ilości 20 sztuk (po 10 sztuk wody gazowanej i niegazowanej) g) Soki owocowe: - o smaku pomarańczowym- butelki szklane 0,3 ml, sztuk:15 - o smaku jabłkowym- butelki szklane 0,3 ml, sztuk:15 h) Wyroby cukiernicze- ciasteczka kruche w ilości 1,5 kg (3 rodzaje ciastek typu delicje lub równoważne, pierniczki nadziewane w czekoladzie, maślane, po 0,5 kg z każdego rodzaju) i) Kanapki dekoracyjne co najmniej czteroskładnikowe ( co najmniej 80 g/1 szt.) w ilości 50 sztuk (skład kanapek: sałata zielona, wędlina, ser żółty, jajko, łosoś, pomidor, ogórek zielony, masło, pasty: tuńczykowa, serowa, jajeczna. Kanapki podane będą na pieczywie jasnym i ciemnym. Wykonawca dostarczy kanapki w dwóch lub trzech kompozycjach, na bazie składników wymienionych wyżej, w ilościach po ? ilości kanapek dla dwóch kompozycji lub po 1/3 ogólnej liczby kanapek dla trzech kompozycji. Kanapki maja być przygotowane wyłącznie ze świeżych produktów, powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd). j) Sałatki warzywne (3 rodzaje) podane na 3 półmiskach (1 sałatka ok. 1 kg) k) Danie na ciepło - (bogracz- co najmniej 15 szkoleń, barszcz z krokietem- co najmniej 15 szkoleń) podane w termosie w ilości dla nie mniej niż 20 osób 2) W przypadku 17 szkoleń/warsztatów (tzw. małe dostawy) każdorazowo podczas każdego warsztatu/szkolenia: a) Kawę rozpuszczalna liofilizowana 100% arabica, opakowanie szklane waga 200g, sztuk: 1; b) Herbata ekspresowa w ilości 20 sztuk c) Śmietanka 10 g, sztuk:20 d) Cukier w ilości 0,5 kg e) Cytrynę w ilości 20 plastrów f) Wodę mineralną (butelkowaną gazowana i niegazowaną- opakowanie po 0,5l) w ilości 10 sztuk (po 5 sztuk wody gazowanej i niegazowanej) g) Soki owocowe: - o smaku pomarańczowym- butelki szklane 0,3 ml, sztuk:10 - o smaku jabłkowym- butelki szklane 0,3 ml, sztuk:10 h) Wyroby cukiernicze- ciasteczka kruche w ilości 1,0 kg (2 rodzaje ciastek typu delicje lub równoważne, pierniczki nadziewane w czekoladzie, maślane, po 0,5 kg z każdego rodzaju) i) Kanapki dekoracyjne co najmniej czteroskładnikowe (co najmniej 80 g/1 szt.) w ilości 20 sztuk (skład kanapek: sałata zielona, wędlina, ser żółty, jajko, łosoś, pomidor, ogórek zielony, masło, pasty: tuńczykowa, serowa, jajeczna. Kanapki podane będą na pieczywie jasnym i ciemnym. Wykonawca dostarczy kanapki w dwóch lub trzech kompozycjach, na bazie składników wymienionych wyżej, w ilościach po ? ilości kanapek dla dwóch kompozycji lub po 1/3 ogólnej liczby kanapek dla trzech kompozycji. Kanapki maja być przygotowane wyłącznie ze świeżych produktów, powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd). j) Sałatki warzywne (2 rodzaje) podane na 2 półmiskach (1 sałatka ok. 1 kg) k) Danie na ciepło - (bogracz- co najmniej 8 szkoleń, barszcz z krokietem- co najmniej 8 szkoleń) podane w termosie w ilości dla nie mniej niż 10 osób 2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu świeżych produktów potrzebnych do przygotowywania posiłków. 3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkty tj. kawę, herbatę, soki, wody mineralne, śmietankę w oryginalnych opakowaniach. 4. W ramach każdego warsztatu/szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć: 1) W przypadku tzw. dużych dostaw: a) Naczynia jednorazowe (talerze deserowe styropianowe) do konsumpcji ciastek, sałatek i kanapek w ilości: 50 szt.; b) Kubki styropianowe w ilości: 40 sztuk c) Łyżeczki jednorazowe w ilości 30 sztuk; d) Kubki do zimnych napojów w ilości 30 sztuk, e) Bulionówki jednorazowe w ilości 30 sztuk, f) Łyżki jednorazowe w ilości 30 sztuk g) Worek na zużyte naczynia o pojemności 60 litrów 2) W przypadku tzw. małych dostaw: a) Naczynia jednorazowe (talerze deserowe styropianowe) do konsumpcji ciastek, sałatek i kanapek w ilości: 20 szt.; b) Kubki styropianowe w ilości: 20 sztuk c) Łyżeczki jednorazowe w ilości 10 sztuk; d) Kubki do zimnych napojów w ilości 10 sztuk, e) Bulionówki jednorazowe w ilości 10 sztuk, f) Łyżki jednorazowe w ilości 10 sztuk g) Worek na zużyte naczynia o pojemności 60 litrów 5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. z 2010r. Dz.U. nr 136, poz.914 ze zm.) 6. Ilość zamawianych usług wskazana w SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zorganizowania mniejszej ilości warsztatów/szkoleń, a tym samym mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu w szczególności o zapłatę stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w SIWZ a ilością rzeczywiście zrealizowaną po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy. 7. Miejsce dostawy posiłków oraz dokładna data i godziny dostawy posiłków wykazane są w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Rybnickiego. 8. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu dostawy posiłków określonych w harmonogramie. Na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający będzie informował za pośrednictwem poczty elektronicznej o zmianie terminu i adresu wykonania usługi. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zorganizowania w jednym dniu max. 20 szkoleń/ wyznaczenia 20 miejsc dostawy posiłku. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 11. Kod CPV: 55 32 00 00 - 9 Usługi podawania posiłków, 15800000-6 Różne produkty spożywcze, 15320000-7 Soki owocowe i warzywne Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2013, poz. 907 z późn. zm. ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-12 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla ZSP w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-7 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 1 - Artykuły spożywcze i Pakiet 7 - Jaja dla MP-3 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. - Pakiet 7 - Jaja dla MP-2 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do czterech Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
Dodano: 2016-07-07 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET IV
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET III
Dodano: 2016-06-15