Przetargi.pl
Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Miasto Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
    REGON: 59064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl; http.//bip.um.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku. 2. Obsługa portierni obejmuje całodobową ochronę oraz dozór następujących budynków Urzędu Miejskiego: 1) budynek przy ul. Plac Zwycięstwa 3 ( ochrona fizyczna w formie monitorowania oraz interwencji ), 2) budynek przy ul. Plac Zwycięstwa 1 ( ochrona fizyczna w formie monitorowania oraz interwencji ), 3) budynek Archiwum Zakładowego przy ul. Plac Zwycięstwa 4 ( ochrona fizyczna w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWN ) oraz interwencji ), 4) budynek Straży Miejskiej przy ul. Jaracza 5 ( ochrona fizyczna w formie monitorowania oraz interwencji ), 5) budynek SCOPIES ul. Niedziałkowskiego 6 ( ochrona fizyczna w formie monitorowania oraz interwencji ). 3. Sprawowanie usługi ochrony oraz dozoru w budynkach określonych w pkt. 2 polega na wykonywaniu następujących czynności: 1) obsłudze programu komputerowego „Rejestr wydawania i pobierania kluczy” do pomieszczeń Urzędu Miejskiego oraz obiektów podlegających urzędowi oraz prowadzenie stosownej ewidencji w formie papierowej; 2) kontroli stanu chronionego mienia oraz sprawdzenie sprawności wszystkich środków zabezpieczeń (alarmy, plomby na drzwiach i kluczach); 3) prowadzeniu „Rejestru przebiegu dyżurów”; 4) bieżącej obsłudze poczty elektronicznej; 5) obsłudze użytkowej i sprawowaniu nadzoru nad środkami ochrony elektronicznej: telewizji dozorowej CCTV (monitoring) systemu sygnalizacji pożaru i systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN); 6) natychmiastowym podejmowaniem działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych; 7) wydawaniem interesantom przepustek upoważniających do parkowania pojazdów przed budynkiem Urzędu Miejskiego; 8) obsłudze szlabanu bramy wjazdowej budynku Plac Zwycięstwa 3; 9) w godzinach wieczorowo - nocnych dokonywaniem obchodów budynku ratusza oraz jego zaplecza w odstępach maksymalnie 2 godzin; 10) podczas obchodu ratusza, po godz. 20:30 dyżurny powinien wyłączyć w ratuszu oświetlenie; 11) zamykaniu i otwieraniu bramy wjazdowej na dziedziniec budynku ratusza; 12) obsługa platformy dla osób niepełnosprawnych; 4. Wykonawca będzie świadczyć usługi, o których mowa w pkt 1 w obsadzie składającej się z własnych pracowników, umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory z imieniem, nazwiskiem i zdjęciem oraz w telefon komórkowy, w systemie całodobowym (24 godziny na dobę) w okresie od 31.12.2017 r. godz. 10:00 do 30.06.2019 r. Godz. 24:00. Ww. pracowników cechować powinny: sprawność fizyczna, umiejętność zachowania się w sytuacjach kryzysowych, kultura osobista, uprzejmość, empatia, zdyscyplinowanie, komunikatywność. 5. Wykonawca będzie pełnił funkcje pomocnicze w stosunku do urzędników, mieszkańców oraz gości. 6. Wykonawca winien być wyczulony na pomoc osobom niepełnosprawnym z zachowaniem uprzejmości i empatii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341120-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: osiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji dotyczącą działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych na podstawie art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1432);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach