Przetargi.pl
Świadczenie usługi całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego miasta Głogowa

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego miasta Głogowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego miasta Głogowa - na stanowisku operatora systemu w centrum monitoringu - poprzez zapewnienie serwisu technicznego do prawidłowej i ciągłej pracy systemu. 3. Zakres rzeczowy: System monitoringu miejskiego miasta Głogowa jest systemem komunikacji radiowej MDMS pomiędzy centrum, a poszczególnymi kamerami (bezprzewodowa transmisja w topologii punkt-wielopunkt). Składa się z 24 punktów kamerowych zlokalizowanych w różnych punktach na terenie miasta, radiowej stacji bazowej zlokalizowanej na wieży ratuszowej oraz centrum monitorigu zlokalizowane w budynku Straży Pożarnej przy ul. Sikorskiego 55 w Głogowie. Część wizyjna systemu oparta jest na aplikacji BVMS firmy Bosch. Zamawiający zastrzega możliwość dalszej rozbudowy w okresie obowiązywania umowy. Większa ilość kamer może wymagać większej ilości pracowników na służbie jednocześnie i zmiany warunków umowy. 3.1.Obsługa monitoringu na stanowisku operatora w centrum monitoringu. 1. Realizowana będzie poprzez: a) obserwacje ( dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu i jego obsługę, b) natychmiastowe powiadamianie odpowiednich służb np. Policji, Straży Pożarnej czy Pogotowia Ratunkowego w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń czy też klęsk żywiołowych zgodnie z instrukcją operatora centrum monitoringu wizyjnego miasta Głogowa c) niezwłoczne powiadamianie serwisu technicznego oraz wskazanego przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich awariach systemu, d) pełnienie przez operatorów 8 -godzinnych dyżurów w systemie całodobowym. 2. Pracownik operator zobowiązany jest do: a) posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia, b) pełnienia służby w odpowiednim umundurowaniu zgodnym z wewnętrznymi przepisami firmy ochrony , c) prowadzenia książki służb, dziennego raportu zdarzeń oraz wykazu awarii systemu zgodnie z instrukcją operatora centrum monitoringu wizyjnego miasta Głogowa Wykonawca w terminie do 7 dni o podpisania umowy sporządzi i przedstawi instrukcję operatora centrum monitoringu wizyjnego miasta Głogowa do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia sprzątanie pomieszczeń Centrum Monitoringu oraz zabezpieczenie we wszelkie środki czystości. 3.2.Zapewnienie serwisu technicznego do prawidłowej i ciągłej pracy systemu. 1. Zakres stałej obsługi serwisowej obejmuje w szczególności : a) Nadzór nad prawidłową i nieprzerwaną pracą systemu oraz jego programów. b) Usuwanie wszelkich usterek - czas usunięcia awarii (jeżeli nie trzeba wymieniać części i elementów) - do 12 godzin. c) Konserwacja antykorozyjna drobnych elementów mechanicznych - konserwacja śrub i innych elementów mocujących , czyszczenie i uzupełnianie drobnych ubytków powłok malowanych, d) Konserwacja drobnych elementów elektrycznych-konserwacja złączy i innych elementów stykowych. e) Konserwacja urządzeń końcowych monitoringu - mycie obudów, odkurzanie wnętrza obudów (szaf i szafek), czyszczenie filtrów serwerów itp. f) Dokonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (raz w roku). g) Dokonanie testów i pomiarów sprawności urządzeń zasilania awaryjnego. h) Dokonanie przeglądu i konserwacji (2 razy w roku): - konstrukcji wsporczych, - instalacji elektrycznych i teletechnicznych, - urządzeń końcowych monitoringu (kamer, monitorów, serwerów ,UPS itp. - instalacji odgromowej, przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej Z w/w przeglądów należy sporządzić protokół z którego wynikać będzie zakres niezbędnych konserwacji oraz harmonogram ich wykonania. i) Archiwizowanie danych ze wszystkich systemów. j) Ochrona informacji zgromadzonych w bazach danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. k) Ochrona systemu monitoringu przed dostępem z zewnątrz. l) Okresowe czyszczenie kloszy kamer (minimum raz na kwartał, a w razie zaistniałej potrzeby na bieżąco). 2. Rozliczenie kosztów poniesionych przez Wykonawcę dla zapewnienia serwisu technicznego oraz prawidłowego funkcjonowania Centrum Monitoringu. a) Wynagrodzenie miesięczne obejmować powinno zakres usługi określony w pkt 3.1 oraz pkt 3.2 b) Zakup materiałów i części do technicznej obsługi serwisowej pokrywać będzie Zamawiający na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca zgłosi pisemnie potrzebę zakupu części i Zamawiający po zaakceptowaniu wystawi zlecenie. c) W przypadku awarii (np. wymagający zakupu części zamiennych) Zamawiający pokryje koszty na podstawie odrębnej umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania rozeznania dostawcy części zamiennych bądź firmy, która usunie awarie (jeżeli istnieje możliwość to u 3 firm). Zamawiający zatwierdzi wybór firmy bądź dostawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503420004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach