Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-739 Warszawa, ul. Stępińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 318 60 00 , fax. 22 318 63 41
- Data zamieszczenia: 2019-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
ul. Stępińska 19/25
00-739 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 318 60 00, fax. 22 318 63 41
REGON: 11026815000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalczerniakowski.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi całodobowej bieżącej konserwacji instalacji elektrycznej na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całodobowej, codziennej konserwacji, obsługi i naprawy instalacji, urządzeń oraz wyposażenia budynkowego i biurowego w obiektach Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. przy ul. Stępińskiej 19/25 w Warszawie, w tym konserwacji i obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych o napięciu znamionowym do 1 kV. 2) Wymagania dotyczące zatrudnienia (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy): 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby do wykonania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na konserwacji i naprawach instalacji i sieci elektrycznych, w tym m.in.: - konserwacja agregatu prądotwórczego, - konserwacja stacji akumulatorowego zasilania awaryjnego, - naprawa i wymiana uszkodzonych elementów instalacji i urządzeń elektrycznych nie podlegających gwarancji, - podłączanie nowych urządzeń elektrycznych, - sprawdzanie, zgodnie z wytycznymi producenta, działania wyłączników różnicowo-prądowych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w „Projekcie umowy”, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. 4) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2:1)pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Oferta stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 3) oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. - załącznik Nr 2 do SIWZ 4)Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy; Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U z 2017, poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług konserwacyjnych w branży elektrycznej ADK-2
Dodano: 2024-05-31 - Świadczenie usług konserwacyjnych w branży elektrycznej ADK-6
Dodano: 2024-05-27 - Wykonanie przeglądu systemów napędu dachu, garażu i ekranów na PGE Narodowym oraz przeprowadzenie szkolenia użytkowania dachu ruchomego stadionu PGE Narodowy w Warszawie
Dodano: 2024-02-28 - Serwis instalacji systemu BMS
Dodano: 2024-01-09 - Świadczenie usługi konserwacji i usługi serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego głównych serwerowni Ministerstwa Finansów, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12
Dodano: 2023-12-08 - konserwacja w branży elektrycznej oraz świadczenie usług pogotowia w bud. i na ter. nal. w 100% do m.st. Warszawy oraz w lok.100% własności m.st. W-wy ADK Nr 1, 2, 4, 5, 6 (w podziale na 5 części)
Dodano: 2023-11-08 - Konserwacja systemu zasilania awaryjnego budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-59-2023)
Dodano: 2023-10-12 - Wykonanie przeglądu systemów napędu dachu, garażu i ekranów na PGE Narodowym oraz przeprowadzenie szkoleniaużytkowania dachu ruchomego stadionu PGE Narodowy w Warszawie
Dodano: 2023-10-12 - Wykonanie przeglądu systemów napędu dachu, garażu i ekranów na PGE Narodowym oraz przeprowadzenie szkolenia użytkowania dachu ruchomego stadionu PGE Narodowy w Warszawie
Dodano: 2023-10-11 - Wykonanie przeglądu systemów napędu dachu, garażu i ekranów na PGE Narodowym oraz przeprowadzenie szkolenia użytkowania dachu ruchomego stadionu PGE Narodowy w Warszawie
Dodano: 2023-10-03