Przetargi.pl
Świadczenie usługi bieżącej konserwacji i naprawy systemu pomiaru potoków pasażerskich w autobusach komunikacji miejskiej

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 05065864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi bieżącej konserwacji i naprawy systemu pomiaru potoków pasażerskich w autobusach komunikacji miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bieżącej konserwacji oraz usuwania wszelkich usterek w funkcjonowaniu elementów systemu pomiaru potoków pasażerskich w autobusach komunikacji miejskiej. 2. Zakres prac objęty wynagrodzeniem ryczałtowym obejmuje: 1) Standardowe, kompleksowe przeglądy poprawności funkcjonowania systemu pomiaru potoków pasażerskich zainstalowanych w autobusach Białostockiej Komunikacji Miejskiej (zwany również systemem bramek liczących) dokonywane 2 razy w roku, w miesiącu lutym 2021 r. oraz sierpniu 2021 r. 2) Ciągłe utrzymanie sprawności wszystkich urządzeń systemu zliczania pasażerów zamontowanych w pojazdach: a) oczyszczanie, regulowanie i kalibrowanie sensorów wg dokumentacji producenta urządzenia (Dilax lub Irma), dokumentacja urządzeń dostarczona zostanie Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, b) monitorowanie poprawności łączności i wymiany danych pomiędzy sensorami zainstalowanymi nad drzwiami, analizatorem danych i sterownikiem informacji liniowej (KPP2 lub AsteriX) gromadzącym i przypisującym zarejestrowane pomiary do wybranej w danym momencie trasy. W zależności od zastosowanych w pojeździe urządzeń danego producenta funkcja analizatora danych i sensorów może być zintegrowana w jednym urządzeniu, c) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem lokalnej transmisji danych pomiędzy sterownikami informacji liniowej (KPP2 lub AsteriX) zainstalowanymi w pojazdach wyposażonych w bramki liczące a stacjami bazowymi (tzw. DAS Data Access Server). W zależności od typu i modelu pojazdu, transmisja danych oparta jest o przesyłanie danych za pośrednictwem następujących mediów: radiomodem, WiFi. 3) Monitorowanie poprawności działania systemu, a w szczególności: a) sprawdzenie ustawień w autobusowych sterownikach informacji liniowej rejestrujących dane z bramek. W chwili obecnej dane z bramek w zależności od typu pojazdu i daty instalacji rejestrowane są przez sterowniki KPP2 i AsteriX, b) sprawdzanie błędów pomiarowych na podstawie danych zarejestrowanych w oprogramowaniu Pixel Data Analizator. W momencie wykrycia błędu pomiarowego powyżej 10% powinno nastąpić czyszczenie i kalibracja sensorów, c) sprawdzenie poprawności sygnału otwarcia poszczególnych drzwi. Sytuacja wykrycia braku sygnału otwarcia drzwi w sterowniku informacji liniowej powinna być przez Wykonawcę zanalizowana i usunięta, d) sprawdzenie poprawności sygnału GPS docierającego do sterownika informacji liniowej. Sytuacja wykrycia braku sygnału GPS w sterowniku informacji liniowej powinna być przez Wykonawcę zanalizowana i usunięta, e) sprawdzenie obecności klucza sprzętowego w sterowniku informacji liniowej pozwalającego na rejestrowanie danych z bramek, f) sprawdzanie spójności i integralności danych przetwarzanych przez analizator a następnie gromadzonych w pamięci sterownika informacji liniowej. Dane po automatycznym przesłaniu na terenie zajezdni na stację bazową (DAS) są następnie agregowane przez serwer Zamawiającego, gdzie następuje ich dekompilacja i zapisanie do baz programów: Pixel Reports i PDA (Pixel Data Analizator). Integralność rejestrowanych pomiarów na żadnym etapie transmisji danych pomiędzy pojazdami a serwerem Zamawiającego nie może być naruszona, a same zgromadzone na serwerze wyniki powinny być możliwe do dekompilacji i otworzenia wg obecnych mechanizmów – warunek kompatybilności wstecznej. 4) Opis błędów w systemie pomiaru potoków pasażerskich z podziałem na awarie krytyczną, niekrytyczną oraz usterkę zawiera Zał. nr 8 do SIWZ (Zał. nr 4 do umowy). 3. Elementy podlegające naprawie, zlecane każdorazowo protokołem konieczności: a) analizator rejestrujący dane z sensorów (w zależności od zastosowanych w pojeździe urządzeń danego producenta funkcja analizatora danych i sensorów może być zintegrowana w jednym urządzeniu), b) sterownik informacji liniowej (w zależności od pojazdu KPP2 lub AsteriX) gromadzący dane przesyłane z analizatora, przypisujące je do wybranej trasy i zapewniający transmisję danych za pośrednictwem medium transmisyjnego na stację bazową (DAS), c) sensory zainstalowane nad każdymi drzwiami, d) modem nadawczo-odbiorczy (z zależności od pojazdu wykorzystywana jest transmisja radiowa lub WiFi), e) stacja bazowa (DAS). 4. Zamawiający zabezpiecza, na okres obowiązywania umowy, kwotę brutto w wysokości 72.930,00 zł przeznaczoną na zakup części zamiennych i podzespołów -niezbędnych przy usuwaniu wszelkich awarii i usterek. 5. Wykonawca, w ramach kwoty wskazanej w pkt 4 zakupi niezbędne części celem usunięcia usterki w systemie zliczania potoków pasażerskich. Urządzenie bądź element podzespołu, który zostanie wymieniony na nowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z protokołem zdawczo - odbiorczym oraz dokumentacją fotograficzną wykonaną przed demontażem danego elementu. 6. Koszt części zamiennych i podzespołów, niezbędnych przy usunięciu usterek, będzie ponosił Zamawiający, na podstawie zatwierdzonego przez Zleceniodawcę kosztorysu oraz faktur przedstawionych przez Wykonawcę - wykaz akceptowalnych cen netto poszczególnych części zamiennych do systemu nadawczo-odbiorczego, systemu bramek liczących zawiera Zał. nr 7 do SIWZ (Zał. nr 3 do umowy). 7. W przypadku, gdy koszt elementów zamiennych, dotyczący jednego pojazdu, przekracza kwotę 8 tys. zł. netto Wykonawca musi powiadomić Zamawiającego, celem zatwierdzenia kosztów i po uzyskaniu zgody przystąpi do naprawy. 8. Szczegółowy opis elementów systemu i zasadę działania zawiera Zał. nr 5 do SIWZ (Zał. 1 do umowy). 9. Zamówieniem objętych jest 198 sztuk autobusów wyposażonych w moduł nadawczo- -odbiorczy, w tym 172 autobusy wyposażone w system bramek liczących - wykaz autobusów wyposażonych w podzespoły objęte naprawą stanowi Zał. nr 6 do SIWZ (Zał. nr 2 do umowy). 10. W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian liczby autobusów wyposażonych w bramki liczące podlegających naprawie do 10% bez zmiany wynagrodzenia w ramach przedmiotowej umowy. 11. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia dyspozycyjność pracowników oraz stały kontakt z Zamawiającym, celem przekazywania informacji dotyczących błędnie działającego systemu, pocztą elektroniczną, tradycyjną bądź faksem. 12. Wykonawca ma obwiązek informowania Zamawiającego o przyczynach błędnie działającego systemu bramek liczących dla poszczególnych autobusów oraz sposobie ich usunięcia. 13. Na potrzeby zapisów zawartych w SIWZ ustala się następujące definicje użytych pojęć: 1) AWARIA KRYTYCZNA – awaria, która uniemożliwia Zamawiającemu uzyskanie informacji z systemu bramek liczących dla minimum wszystkich pojazdów wyposażonych w system w jednej spółce. Czas usunięcia awarii krytycznej nie może przekroczyć 72 godzin (od momentu zgłoszenia); skrócenie czasu będzie oceniane zgodnie z Rozdz. XIX SIWZ. 2) AWARIA NIEKRYTYCZNA – awaria, która uniemożliwia Zamawiającemu dokonania analizy danych z potoków pasażerskich dla pojedynczych pojazdów wyposażonych w system. Przyczyną opisanego stanu rzeczy może być niedziałająca transmisja danych lub też same informacje uzyskane z systemu bramek liczących dla danego autobusu są niemiarodajne i niskiej jakości (tj. dane są niekompletne, występuje duża liczba błędów pomiarowych bądź błędów o statusie „b.d.”). Czas usunięcia awarii niekrytycznej nie może przekroczyć 168 godzin (od momentu zgłoszenia); skrócenie czasu będzie oceniane zgodnie z Rozdz. XIX SIWZ. 3) USTERKA – zdarzenie, w którym część danych uzyskanych z systemu bramek liczących dla danego autobusu jest niemiarodajna lub niskiej jakości, natomiast pozostałe dane są prawidłowe i Zamawiający może wykorzystać je do analizy potoków pasażerskich dla pojedynczych pojazdów w system. Czas usunięcia usterki nie może przekroczyć 240 godzin (od momentu zgłoszenia); skrócenie czasu będzie oceniane zgodnie z Rozdz. XIX SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że nie podlegają oni wykluczeniu z udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wstępne wykonawcy (na lub zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) – składa każdy z wykonawców - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ - składa każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej); 2. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z wykonawców) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach