Przetargi.pl
Świadczenie usługi bieżącego utrzymania kanalizacji opadowej i studni publicznych na terenie Gminy Brzesko w roku 2020.

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 52390400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi bieżącego utrzymania kanalizacji opadowej i studni publicznych na terenie Gminy Brzesko w roku 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie kanalizacji opadowej i studni publicznych na terenie Gminy Brzesko w roku 2020. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa odrębne zadania: - zadanie Nr 1 obejmuje: I. (Bieżące utrzymanie urządzeń i sieci kanalizacji opadowej): czynności mające na celu zmniejszenie zużycia sieci burzowej i jej urządzeń, umożliwiające normalne użytkowanie sieci, w zakres prac wchodzi wykonanie: a) wiosenne czyszczenie 500 sztuk wpustów ulicznych wraz z unieszkodliwieniem osadów (w miesiącach IV,V), b) czyszczenie 100 mb przykanalików Ø 160 - 200 (wykonanie jw), c) czyszczenie osadnika otwartego o kubaturze 10 m3 przy ul. Stawowej oraz zbiornika zamkniętego przy ul. Kossaka o kubaturze 25 m3 oraz zbiornika o kubaturze 2,5 m3 każdy ( ul. Piastowska, Dworcowa -studnia) wraz z odwozem osadu, czyszczenie przepustów do Ø 60 - ul. Bernackiego plus osadnik 1m3 i ul. Brzegowa (pięć razy w roku (w miesiącach IV,V,VI,VIII i X), d) czyszczenie krat na rowie (wlot kanalizacji burzowej) przy ul. Świerkowej (w miesiącach od IV do X). e) monitorowanie stanu technicznego oraz wykonanie prac porządkowych w obrębie wylotów do Uszwicy - kanalizacji opadowej ul. Przemysłowa, Głowackiego, Wąska, (w miesiącach V,X) polegające na wykoszeniu w m-cu sierpniu dojścia do wylotów ul. Głowackiego, ul. Krętej i ul. Wąskiej. f) czyszczenie i pogłębienie rowu od przepustu przy ul. Stawowej przez teren Lasów Państwowych na odcinku 300 m (w załączeniu mapka z przebiegiem – zał. do SIWZ) w m-cu (VII), g) czyszczenie zbiornika przy ul. Partyzantów 1 x w m-cu (od IV do X). II. Bieżące utrzymanie studni publicznych: wiosenne uruchomienie 8 szt. studni (pompy) polegające na dwukrotnym przechlorowaniu wody w studniach oraz przepompowaniu wody, sprawdzenie odprowadzenia do kanalizacji wody z kratek usytuowanych przy studniach (IV,V) Wykaz studni: 1) ul. Świerkowa 2) ul. Osiedlowa 3) os. Ogrodowa przy bloku nr 7 4) ul. Ogrodowa za Domem Nauczyciela 5) Ogródek Jordanowski 6) ul. Boh.Westerplatte 7) ul. Partyzantów 8) osiedle Jagiełły b) sezonowa kontrola (monitoring sprawności 1 x w m-cu), c) zimowa konserwacja (listopad) zabezpieczenie pomp przed rozmrożeniem), d) doraźne remonty studni, których celem jest wymiana poszczególnych części albo całości urządzeń pompujących (drobne koszty zużytych i zmienionych części o łącznej wartości 200 zł w zleceniu pokrywa Wykonawca), e) koszenie trawy 1 x w m-cu 80 m2 (od maja do października) przy studni – os. Jagiełły, f) współpraca z Sanepidem podczas wykonywania badań wody. III. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze składowaniem odpadów na składowisku pochodzących z czyszczenia wpustów, osadników, kolektorów kanalizacyjnych. Wyżej wymienione koszty należy uwzględnić przy kalkulacji cenowej. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót wg. sporządzonego we własnym zakresie i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu kołowego i pieszego na czas wykonywania robót w pasie drogowym. - zadanie Nr 2 obejmuje: 1.Czyszczenie kanałów opadowych w Brzesku na długości 1,3 km polegające na usunięciu osadu zalegającego kanały opadowe wraz z jego utylizacją – 1 mb średnicy j.n. wraz z utylizacją osadu: a) - czyszczenie kanałów kołowych wypełnionych osadem do 1/5 wysokości kanału ul. Solskiego Ø 800 - 500 mb + odcinek Ø1000 - 100mb, - czyszczenie studzienek rewizyjnych zamulenie 20-30cm - 8 szt. b) – czyszczenie kanałów kołowych wypełnionych osadem do wysokości średnio 1/3 kanału Ø 200 przy blokach Boh. Westerplatte i Wojska Polskiego – 200 mb, - czyszczenie kanałów kołowych wypełnionych osadem wysokości średnio 1/3 kanału Ø 300 ul. Powstańców Warszawy i Mościckiego + plac targowy – 500 mb, - czyszczenie studzienek rewizyjnych zamulenie 20-30cm - 35 szt 2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów pochodzących z czyszczenia kolektorów kanalizacyjnych. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót wg. sporządzonego we własnym zakresie i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu kołowego i pieszego na czas wykonywania robót w pasie drogowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90641000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł. (słownie; osiem tysięcy złotych 00/100) dla całości zadania lub 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych) dla zadania nr 1 lub 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy złotych) dla zadania nr 2.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty. 2.) Załącznik nr 1a do SIWZ - formularz cenowy dla zad. nr 1. 3.) Załącznik nr 1b do SIWZ - formularz cenowy dla zad. nr 1. 4.)Załącznik nr 1c do SIWZ – oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 5.) Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 7.) Załącznik nr 7 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu jeżeli dotyczy. 8.) Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach