Przetargi.pl
Świadczenie usługi asysty technicznej systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-153 Kraków, ul. Szlak 73
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6344033 , fax. 012 6188010
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Szlak 73 73
    31-153 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6344033, fax. 012 6188010
    REGON: 00057754400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi asysty technicznej systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi asysty technicznej systemu elektronicznego GeoMelio do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów. WARUNKI OPIEKI TECHNICZNEJ DEFINICJE 1. PRODUKT oznacza program komputerowy np. GeoMelio. 2. ŚRODOWISKO KOMPUTEROWE oznacza sprzęt komputerowy, na którym zainstalowano Produkty wraz z innym zainstalowanym oprogramowaniem, podłączoną do niego siecią komputerową i jej towarzyszącym osprzętem, a także inne czynniki mające wpływ na funkcjonowanie Produktu. 3. NOŚNIK oznacza komplet płyt CD, albo adres w internecie, służące do pobrania programu umożliwiającego zainstalowanie Produktu. 4. USTERKA Produktu oznacza niekompletność jego dostawy, jego wady ukryte i jego błędy funkcjonalności, które nie wynikają z wad środowiska komputerowego, oraz które nie wynikają z błędnego posługiwania się nim lub środowiskiem komputerowym. 5. BŁĄD Produktu oznacza usterkę, która całkowicie uniemożliwia korzystanie z jego podstawowej funkcjonalności, takiej jak uzyskanie dostępu do zapisanych danych lub dokumentów, ich edycję lub ich publikację. 6. ZGŁOSZENIE usterki, błędu oznacza e-mail, przekazany na formularzu Zgłoszenie serwisowe, zawierający szczegółowy opis sytuacji, w której wystąpiła usterka, w tym również sekwencję postępowania, w której ona powstaje, opis środowiska komputerowego z podaniem wersji i parametrów jego komponentów, nazwisko osoby zgłaszającej. 7. ROZWIĄZANIE ZASTĘPCZE oznacza rozwiązanie o zbliżonych możliwościach, które w czasie występowania Błędu Produktu pozwala na kontynuowanie prac, prowadzonych wcześniej przy pomocy tego Produktu. 8. DZIEŃ ROBOCZY oznacza dowolny dzień z wyłączeniem wszystkich sobót i niedziel oraz innych dni, ustawowo wolnych od pracy. 9. POPRAWNOŚĆ MERYTORYCZNA oznacza zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi, instrukcjami i wytycznymi technicznymi, które określają reguły, jakie powinny spełniać dane zasobów Produktu. PODSTAWOWE ZASADY OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ORAZ CZAS REALIZACJI USŁUG 10. Podstawowe zasady obsługi Zgłoszenia serwisowego: a. Wszelkie problemy (usterki), zgłoszenia nowej funkcjonalności realizowane są na podstawie Zgłoszenia serwisowego przesłanego za pomocą poczty elektronicznej (e-mail). b. Zgłoszenia po godz. 15:00 traktowane będą jako zgłoszone dnia następnego. 11. Uaktualnienia wersji programu GeoMelio a. Usunięcie Usterki: W przypadku Usterki mającej wpływ na poprawność merytoryczną danych zasobu Produktów, powstałej na skutek złego funkcjonowania Produktu, zostanie usunięta w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. W przypadku Usterki będącej Błędem, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż pięć (5) dni roboczych od stwierdzenia tego faktu rozpocznie działania mające na celu jej usunięcie lub zaproponuje Rozwiązanie Zastępcze. b. Rozszerzenie funkcjonalności (dodatkowe funkcje): W przypadku zgłoszenia zapotrzebowania na nową funkcjonalność w systemie GeoMelio, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż siedem (7) dni roboczych poinformuje o możliwości implementacji nowej funkcji lub jej braku np. w przypadku naruszenia struktury programu, lub braku możliwości technicznych. Nowa funkcjonalność zaimplementowana przez Wykonawcę zostaje objęta standardową gwarancją bez konieczności sporządzania dodatkowej umowy. 12. Usługi instalacyjne: a. W przypadku awarii środowiska komputerowego, czego wynikiem będzie konieczność ponownego zainstalowania oprogramowania GeoMelio, dany proces będzie odbywał się za pomocą konsultacji zdalnych tzw. telekonferencji lub telefonicznych w terminie nie dłuższym niż pięć (5) dni roboczych. 13. Konsultacje w miejscu użytkowania programu GeoMelio: a. W przypadku otrzymania zgłoszenia dotyczącego przeprowadzenia konsultacji w miejscu użytkowania programu GeoMelio, Wykonawca wspólnie z Zamawiającym ustali termin konsultacji i wstawi się w wskazanym miejscu nie później niż w ciągu ośmiu (8) dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. 14. Konsultacje zdalne: a. W przypadku pomocy przy podstawowej obsłudze systemu GeoMelio, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż trzy (3) dni robocze dokona połączenia zdalnego - telekonferencji w celu sprawdzenia oraz przeprowadzenia konsultacji, szkolenia (czas jednorazowego połączenia do 1 godz.) b. W przypadku pomocy przy zaawansowanej obsłudze systemu GeoMelio, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż pięć (5) dni roboczych dokona połączenia zdalnego - telekonferencji w celu sprawdzenia oraz przeprowadzenia konsultacji, szkolenia (czas jednorazowego połączenia do 1,5 godz.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 382210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach