Przetargi.pl
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta Torunia - systemu Otago

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta Torunia - systemu Otago
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta Torunia (ZSI UMT) - systemu Otago, zwanego dalej Programami. Wykaz Programów znajduje się w Załączniku nr 1 do wzoru umowy. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca obowiązany jest: 1) Przekazywać nowe wersje Programów (wynikające m.in. ze zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących przed dniem wejścia ich w życie, o ile zmiany zostaną opublikowane z wyprzedzeniem umożliwiającym wykonanie takich modyfikacji, a przy tym z wyprzedzeniem nie krótszym niż na 14 dni przed dniem ich wejścia w życie) wraz z ich uzupełnieniami, poprawkami, ulepszeniami i instrukcjami. 2) Udzielać prawa do otrzymywania kolejnych wydań Programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora. 3) Usuwać błędy ( rozumiane zgodnie z definicją błędu określoną we wzorze umowy) zgłoszone przez Zamawiającego w Programach systemu Otago. 4) Udzielać odpowiedzi w zakresie zgłoszonych uwag i potrzeb użytkownika związanych ze zmianami, modyfikacjami i rozszerzeniami systemu obejmującymi opracowanie jego nowych wersji. 5) Udzielać telefonicznej pomocy i doradztwa w sprawie używania Programów, tj.: udzielać konsultacji telefonicznych w zakresie funkcjonowania systemu, jego obsługi i administrowania. 6) Serwisować w siedzibie Zamawiającego struktury baz danych systemu Otago. 7) Parametryzować Programy systemu Otago w siedzibie Zamawiającego, w tym ustawiać parametry, zgodnie ze wskazaniami udzielonymi pisemnie lub e-mailowo przez Zamawiającego, wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz na bieżąco aktualizować opisy i instrukcje Programów. 8) Wdrażać w siedzibie Zamawiającego uaktualnione wersje Programów oraz realizować i kontrolować wykonanie kopii zapasowych elementów, takich jak: systemu sieciowego-operacyjnego, bazodanowego, Programów i danych zawartych w bazie, w terminach poza godzinami pracy i po uzgodnieniu z Zamawiającym. 9)Odtwarzać w siedzibie Zamawiającego systemy z kopii zapasowych w przypadku awarii serwerów. 10) Przeprowadzić w siedzibie Zamawiającego 2 nieodpłatne szkolenia jednodniowe dla użytkowników w zakresie Programów systemu Otago. Strony ustalają, iż szkolenia będą trwały nie mniej niż 7 godzin każdego dnia, a tematyka oraz termin szkoleń zostanie ustalony nie później niż na 10 dni przed wyznaczonym terminem szkoleń. 11) Szkolić użytkowników w zakresie Programów systemu Otawo w drodze odrębnych zamówień. Strony ustalają, iż szkolenia będą trwały nie mniej niż 6 godzin każdego dnia oraz zgodnie z protokołami podpisanymi po realizacji szkoleń za wynagrodzeniem według stawki nie wyższej niż 275 zł/godz. netto + podatek VAT w wysokości 23% . Szkolenia odbywać się będą w dniach roboczych ( tj. dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 1951, Nr 4, poz. 28 ze. zm.). Usługa asysty technicznej i konserwacji nie obejmuje w szczególności usuwania jakichkolwiek nieprawidłowości działania Programów wynikających z użytkowania nieodpowiednich wersji systemu operacyjnego lub bazy danych, nieprawidłowej instalacji sprzętu lub oprogramowania. Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03, bez software update license & support. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach