Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ogłasza przetarg
- Adres: 09-450 Wyszogród, ul. Rębowska 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2311020 , fax. 024 2311024
- Data zamieszczenia: 2011-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
ul. Rębowska 37 37
09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie
tel. 024 2311020, fax. 024 2311024
REGON: 00052847400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi - KIEROWNIK PROJEKTU w ramach projektu Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór kierownika projektu Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Zakres zadań kierownika projektu: 1. Terminowa i prawidłowa realizacja projektu. 2. Planowanie, koordynowanie i organizowanie działań projektowych. 3. Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem, harmonogramem oraz umową o dofinansowanie projektu. 4. Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami krajowymi i EFS. 5. Monitoring bieżących postępów w realizacji projektu. 6. Koordynacja prac zespołu projektowego w tym dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego i wykonawców zajęć dodatkowych oraz specjalistycznych. 7. Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 8. Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 9. Sporządzanie Wniosku Beneficjenta o Płatność (W oP) w części obejmującej postęp rzeczowy. 10. Wprowadzanie koniecznych zmian do wniosku o dofinansowanie . 11. Nadzorowanie terminowego sporządzania W BoP. 12. Nadzór nad osiąganiem określonych w projekcie rezultatów, wskaźników. 13. Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć i regulaminu rekrutacji 14. Przeprowadzenie postępowań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych dot. wyboru wykonawcy w zakresie usług i dostaw. 15. Kontrola wydatkowania środków finansowych. 16. Miejsce wykonywania zamówienia: zamówienie Biuro Projektu- Przedszkole Samorządowe, jak również w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta i Gminy Wyszogród. 17. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia. Zamawiający dopuszcza konieczność pracy również w soboty. Kierownik projektu - umowa zlecenie - 70 godzin miesięcznie. Kadra zarządzająca ma obowiązek prowadzenia karty czasu pracy. System rozliczania - wykonawca zobowiązany będzie wykonywać powierzone zadania w ramach projektu, za co otrzymywał będzie wynagrodzenie miesięczne (Uwaga: nie godzinowe) zgodnie z ceną podaną w ofercie. 18. Okres realizacji projektu od 1 listopada 2011r. do 31 października 2013r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną