Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa Obwodnicy Północnej w Biłgoraju.

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6869600 , fax. 84 6869665
  • Data zamieszczenia: 2012-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6869600, fax. 84 6869665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa Obwodnicy Północnej w Biłgoraju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania na którym będzie pełniona funkcja Inspektora nadzoru obejmuje n/w obiekty i roboty: - budowa drogi obwodowej (klasy technicznej G) łączącej DW nr 835 (ul. Aleja Jana Pawła II), z DW nr 858( ul. Zamojska) o łącznej długości ok. 2,6km - przebudowa skrzyżowań z ul. Al. Jana Pawła II, ul. Zamojską, ul. Moniuszki i ul. Szwajcarską - budowa nowego przebiegu ul. Dworcowej od terenów kolejowych do ul. Szwajcarskiej o łącznej długości 525m -odcinek remontowany ul. Dworcowej - budowa dwóch małych rond na początku i na końcu zakresu opracowania oraz ronda typu półturbina na skrzyżowaniu z ul. Moniuszki - budowa zjazdów indywidualnych i zjazdów publicznych wzdłuż projektowanej drogi - budowa drogi serwisowej o długości około 225m, zapewniającej dojazd do posesji prywatnych (rejon ul. Moniuszki) - budowa mostu na rzece Biała Łada - budowa ścieżki rowerowej oraz chodnika - budowa oświetlenia ulicznego - budowa kanalizacji deszczowej - budowa przepustów pod projektowaną drogą obwodową oraz innymi drogami znajdującymi się w zakresie opracowania -zabezpieczenie istniejącej zabudowy przed hałasem (budowa ekranów akustycznych) - budowa muru oporowego o dł. około 30mb. -zabezpieczenia i przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową inwestycją (sieci gazowe, sieci wodociągowe, sieci energetyczne, sieci teletechniczne) - rozbiórka budynków kolidujących z inwestycją - wycinka drzew kolidujących z inwestycją oraz wykonanie zieleni drogowej W/w roboty będą realizowane w zakresie n/w branż: DROGOWA DROGOWA-PRZEPUSTY ELEKTRYCZNA - OŚWIETLENIE DROGOWE ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI nN - PKP Polskie Linie Kolejowe ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI nN - ZKE ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI SN - PKP ENERGETYKA ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI SN - ZKE GAZOWA HYDROTECHNICZNA KANALIZACJA DESZCZOWA KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANA - EKRANY AKUSTYCZNE KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANA - MUR OPOROWY MOSTOWA TELETECHNICZNA - MULTIMEDIA TELETECHNICZNA - Przebudowa urządzeń teletechnicznych - PKP TELETECHNICZNA - Przebudowa urządzeń teletechnicznych - TP S.A. WODOCIĄGOWA ELEKTRYCZNA - ZASILANIE OŚWIETLENIA DROGOWEGO ZIELEŃ. 3. Opis przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego w następujących okresach: a) w okresie realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji; b) w okresie gwarancji i rękojmi: od dnia dokonania odbioru końcowego zadania, do dnia, w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, tj. 5 lat, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, a usuwanych po zakończeniu w/w okresów. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.), w następujących specjalnościach: a)drogowo mostowej, bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych, bez ograniczeń. d) inni inspektorzy , pracownicy w zależności od potrzeb 3. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) zapoznanie się z opracowaniami projektowymi, umowami o wykonanie robót, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, i jego uzbrojeniami - przed wejściem wykonawców robót budowlanych na plac budowy; 2). Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi; 3) Protokólarne wprowadzenie wykonawcy robót budowlanych na plac budowy; 4) Uczestniczenie we wszelkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego; 5) Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów. Pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu; 6) Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m.in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, w tym laboratoryjnych itp., sprawdzanie obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie receptur i technologii zgodnie z SST w terminie 7 dni od złożenia przez wykonawcę robót budowlanych.; 7) Weryfikowanie pomiarów geodezyjnych, wytyczenia i zainwentaryzowania obiektów budowlanych oraz sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej; 8) Sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót; 9). Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 10) Dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania; 11) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu wraz z wpisem w dzienniku budowy; 12) Uczestniczenie w pobieraniu próbek do badań laboratoryjnych, materiałów dostarczonych do wbudowania oraz kontrola prawidłowości ich pobierania; 13) Udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję; 14) Uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń; 15) Kompletowanie dokumentów koniecznych do przeprowadzenia odbioru końcowego i uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji wraz z ich wyspecyfikowaniem i potwierdzeniem kompletności; 16) Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych; 17) Współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji i rozwiązywania bieżących problemów technicznych zgłaszanych przez wykonawcę oraz przekazywanie wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski; 18) Przygotowanie, przy udziale Zamawiającego wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu; 19) Uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek; 20) Nadzór na budowie każdego branżowego inspektora nadzoru w każdym dniu wykonywania robót danej branży co najmniej w godzinach 7.30 - 15.30 i na każde żądanie zamawiającego. Pobyt inspektora na budowie winien być potwierdzony wpisem na listę obecności dostępnej w biurze budowy. W razie nieobecności któregokolwiek z inspektorów wynikającej z choroby lub innej przyczyny losowej, należy zapewnić zastępstwo; 21) Nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ; 22) Zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa; 23) Przekazywanie Zamawiającemu wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania; 24) Organizowanie i prowadzenie rady budowy nie rzadziej niż raz w miesiącu; 25) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z postępu robót; 26) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień w przypadku wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań. 3.1 Inspektor nadzoru zapewni sobie na czas trwania budowy pomieszczenie biurowe umożliwiające prowadzenia narad dla około 20 osób zlokalizowane w obrębie Miasta Biłgoraj. Biuro należy wyposażyć w łącze telefoniczne i internetowe. 3.2 Wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, właściwości wyrobów oraz oceny prawidłowości wykonania robót określa: dokumentacja projektowa dołączona do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiązuje wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł(piętnaście tysiecy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bilgoraj.pl- zamowienia publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach