Przetargi.pl
świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie .

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6862513 , fax. 058 6862513
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Drogowców 2 2
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6862513, fax. 058 6862513
    REGON: 19168759500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009-2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie w wybranej przez Oferenta dowolnej części zamówienia (przetargu) Zamówienie obejmuje świadczenie wyżej określonych usług w sezonie zimowym 2009/2010 w zakresie uwidocznionym w Formularzu cenowym. Wielkości podane w formularzu cenowym mogą ulec zwiększeniu względnie zmniejszeniu w zależności od zaistniałych warunków pogodowych lub zmniejszeniu w przypadku ograniczenia środków finansowych w planie budżetowym na rok 2009. W ramach zimowego utrzymania dróg Zamawiający wykonuje czynności i zadania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która wyznacza zakres czynności związanych ze świadczeniem usług przez oferenta przy zimowym utrzymaniu dróg tj. - odśnieżanie i likwidacja gołoledzi przy użyciu pługów i piaskarek użyczonych Oferentowi przez Zamawiającego, - wytwarzanie przy pomocy sprzętu Oferenta (ładowarki, koparko - ładowarki, spycharki) mieszanek piasku z środkami chemicznymi (mieszanki uszorstniające) z ewentualnym ich pryzmowaniem oraz załadunek ładowarkami Oferenta czystych środków chemicznych i mieszanek piasku z środkami chemicznymi na piaskarki z możliwością użycia najmowanego sprzętu do załadunku śniegu na podstawione przez Zamawiającego środki transportowe. - Zrywanie naboju śniegowego i poszerzanie odśnieżanych dróg Oferent przy sporządzaniu oferty uwzględni, że: - potrzeby Zamawiającego określane w poszczególnych dniach w okresie trwania umowy nie będą jednakowe, jak również to, że Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania przerw w wykonaniu umowy w zależności od warunków atmosferycznych i warunków ruchowych na administrowanej sieci drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta musi być zgodna z ustawą Pzp. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej SIWZ.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.6 SIWZ, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia 1.Formularz oferty na załączonym druku.Uwaga! Jeżeli Oferent dysponuje więcej niż jednym nośnikiem (nośnikiem i sprzętem) wyszczególnionym w ogłoszeniu to przypadku udziału w kilku częściach przetargu Oferent składa Formularz oferty oddzielnie dla każdej określonej Nr części przetargu. 2.Wypełniony Formularz cenowy(złożony na załączniku Nr 1 do oferty) zawierający cenę ofertową jednej godziny najmu nośnika , oraz ogólną wartość usługi przewidzianej dla wybranej części przetargu.Uwaga! Jeżeli Oferent dysponuje więcej niż jednym nośnikiem (nośnikiem i sprzętem) wyszczególnionym w ogłoszeniu to przypadku udziału w kilku częściach przetargu Oferent składa Formularz cenowy oddzielnie dla każdej określonej Nr części przetargu. 3.Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2007 Nr 223 , poz. 1655 z późniejszymi zmianami ).Do oświadczenia o którym mowa wyżej Oferent dodatkowo dołączy:(1)Poświadczoną przez siebie kserokopię wypisu z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia Uwaga! Jeżeli Oferent dysponuje więcej niż jednym nośnikiem (nośnikiem i sprzętem) wyszczególnionym w ogłoszeniu to przypadku udziału w kilku częściach przetargu Oferent składa jedno Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień wspólne dla każdej określonej Nr części przetargu. 4.Oświadczenie Oferenta złożone na załączniku Nr 3 dotyczące danych technicznych oferowanego nośnika lub sprzętu;Uwaga! Jeżeli Oferent dysponuje więcej niż jednym nośnikiem ( nośnikiem i sprzętem) wyszczególnionym w ogłoszeniu to przypadku udziału w kilku częściach przetargu Oferent składa Oświadczenie dotyczące danych technicznych oferowanego pojazdu lub sprzętu oddzielnie dla każdej określonej Nr części przetargu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-koscierzyna.eurzad.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną