Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w sezonie zimowym 2009/2010 n/w sprzętem: 1. Nośniki pod piaskarki NIDO z pługami 2 sztuki, 2. Nośniki pod piaskarki P-1 z pługami 6 sztuk, 3. Nośnik pod piaskarkę P-2 z pługiem 1 sztuka, 4. Nośnik z własną piaskarką P-1 i pługiem 1 sztuka, 5. Ładowarki 5 sztuk, 6. Ciągnik z rozrzutnikiem 2 sztuki, 7. Spychacz 1 sztuka, 8. Równiarka 1 sztuka.

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w sezonie zimowym 2009/2010 n/w sprzętem: 1. Nośniki pod piaskarki NIDO z pługami 2 sztuki, 2. Nośniki pod piaskarki P-1 z pługami 6 sztuk, 3. Nośnik pod piaskarkę P-2 z pługiem 1 sztuka, 4. Nośnik z własną piaskarką P-1 i pługiem 1 sztuka, 5. Ładowarki 5 sztuk, 6. Ciągnik z rozrzutnikiem 2 sztuki, 7. Spychacz 1 sztuka, 8. Równiarka 1 sztuka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w sezonie 2009/2010, poprzez wynajem samochodów jako nośników pod piaskarki Nido oraz P-1, P-2 z pługami lemieszowymi, samochodu z własną piaskarką P-1 i pługiem, ładowarek do załadunku materiałów używanych do zwalczania gołoledzi na drogach okresowo do odśnieżania dróg, spychacza do odśnieżania dróg, równiarki do odśnieżania i zwalczania naboi lodowych oraz ciągników rolniczych z rozrzutnikami do posypywania dróg materiałami uszarstniającymi oraz odśnieżania : tj. Obwód Drogowo-Mostowy w Olkuszu: a) samochód pod pługopiaskarki NIDO 2 szt. b) samochód pod pługopiaskarki P-1 4 szt. c) ładowarka o poj. łyżki 1,0 m3 2 szt. d) ciągnik rolniczy z rozrzutnikiem 1 szt. Obwód Drogowo-Mostowy w Wolbromiu: a) samochód pod pługopiaskarki P-1 2 szt. b) samochód pod pługopiaskarkę P-2 1 szt. c) samochód z własną piaskarką P-1 i pługiem 1 szt. d) ciągnik rolniczy z rozrzutnikiem 1 szt. e) ładowarka o poj. łyżki 1,0 m3 2 szt. f) ładowarka o poj łyżki 3,4 m3 1 szt. g) spychacz gąsienicowy o mocy 75KM 1 szt. h) równiarka 1 szt. Szacunkowa liczba kilometrów jazdy, godzin jazdy oraz godzin dyżuru została określona w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ w odniesieniu do każdej z części zamówienia. Wykonawca którego samochód, ciągnik lub sprzęt zostanie zakwalifikowany w wyniku przetargu zobowiązany jest do wykonywania prac związanych z odśnieżaniem, likwidacją gołoledzi wg standardów określonych Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. (Dz. U. MT i GM nr 10/94 poz.20), lub załadunkiem materiałów, na polecenie dyżurnych wyznaczonych w Obwodach Drogowo - Mostowych w Olkuszu i Wolbromiu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia określonych w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ. Liczba części wynosi 19.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. Zamawiający wymaga w szczególności: - posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - posiadania w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zapisu dotyczącego działalności związanej z zimowym utrzymaniem dróg. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art. 44 ustawy Pzp złożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia -Załączniki nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. UWAGA : Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póź. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach