Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych położonych na terenie Gminy Lubliniec

Burmistrz Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3530100
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta
    ul. Paderewskiego 5
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 3530100
    REGON: 15139839100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych położonych na terenie Gminy Lubliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg będących w zarządzie Gminy Lubliniec w zakresie odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwania lodu z placów i jezdni oraz chodników gminnych na terenie gminy Lubliniec w sezonie 2020/2021 w Rejonie nr 1 o łącznej powierzchni 238.087 m2. Zadanie 2: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg będących w zarządzie Gminy Lubliniec w zakresie odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwania lodu z placów i jezdni oraz chodników gminnych na terenie Gminy Lubliniec w sezonie 2020/2021 w Rejonie nr 2 o łącznej powierzchni 282.104 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla zadania nr 1 – 5.000,- zł (pięć tysięcy złotych), Dla zadania nr 2 – 5.000,- zł (pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach