Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wolsztyn w sezonach 2009/2010 i 2010/2011

Urząd Miejski w Wolsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 068 347 45 00 , fax. 068 34745 90
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wolsztynie
    Rynek 1 1
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 068 347 45 00, fax. 068 34745 90
    REGON: 00052580800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wolsztyn w sezonach 2009/2010 i 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje: - pełnienie dyżurów w dni robocze i świąteczne, - usuwanie śniegów z powierzchni jezdni dróg na terenie miasta i Gminy Wolsztyn (długość dróg ca. 58 km), - usuwanie śniegu z wytypowanych chodników, - usuwanie śliskości zimowej z powierzchni jezdni dróg - j.w., - usuwanie śliskości zimowej z wytypowanych powierzchni chodników, - dostawa materiału ( piasek o uziarnieniu 2-5 mm + chlorek sodu w proporcji 75% piasku i 25% chlorku sodu) + koszt transportu ( do miejsca składowania), - rozwiezienie skrzyń przeznaczonych do akcji zimowej w wyznaczone punkty na terenie miasta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięce złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności wymagania minimalne dla wykonawców. Wymagania minimalne dla Wykonawców: a) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu usług o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje, że zrealizował jako wykonawca w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg o minimalnej długości 30km w okresie min. 1 sezonu zimowego . W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. b) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, ze dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, w tym: - Piaskarki hydrauliczne - szt. min. 2 - Pługi odśnieżne- szt. min 3, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń opisanych wyżej, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. c) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca wykaże i potwierdzi, iż osiągnął w ciągu każdego z ostatnich 3 lat roczny przychód ze sprzedaży w wysokości minimum 100.000,00 zł , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. d).Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z Wykonawców winien spełnić osobno. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie analizy przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 2 rozdziału III SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: A1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5.1 do SIWZ; A2. Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 4 w nawiązaniu do art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 5.2 do SIWZ; A.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ofert; B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1.Wykaz usług potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia , wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (wyłącznie w formie referencji potwierdzających jakość wykonanych prac) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ ; B.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ - potwierdzający spełnienie warunku minimalnego z zakresu dysponowania potencjałem technicznym opisanego w SIWZ, B.3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B2 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia jakimi będzie dysponował. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; C.2. Oświadczenie finansowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, potwierdzone następującymi dokumentami - bilansem i rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 3 lata obrotowe tj. za rok obrotowy przypadający trzy lata temu, za rok obrotowy przypadający dwa lata temu i za rok obrotowy przypadający rok temu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; D. Inne dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : D.1. Zaakceptowane przez Wykonawcę -poprzez parafowanie przez osoby uprawnione - Istotne postanowienia Umowy stanowiące załącznik do SIWZ; D.2. Tabelę elementów scalonych; D.3. Kosztorys ofertowy; D.4. Dowód wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach