Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej

Izba Celna w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Celników Polskich 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 344 98 33 , fax. 83 342 76 73
  • Data zamieszczenia: 2015-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Białej Podlaskiej
    ul. Celników Polskich 21 21
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 83 344 98 33, fax. 83 342 76 73
    REGON: 00014379700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.scelna.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych oraz blacharsko-lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg podziału: Część Nr 1 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych będących w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego. 1) Wykonawca świadczący usługę, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu. 2) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 8 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie województwa lubelskiego. Część Nr 2 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 37 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Biała Podlaska. Część Nr 3 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 13 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Lublin. Część Nr 4 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 14 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Chełm. Część Nr 5 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 27 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Zamość. Część Nr 6 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdu specjalnego Mercedes Rapiscan RTG i autobusu Mercedes APOLLO, na terenie miasta Biała Podlaska Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych pojazdu specjalnego Mercedes Rapiscan RTG i autobusu Mercedes APOLLO, na terenie miasta Biała Podlaska. Część Nr 7 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe wykonywanie zleconych napraw powypadkowych i bieżących - blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, związanych z tymi naprawami prac mechanicznych i diagnostycznych, jak również innych nie będących bezpośrednio naprawami blacharsko-lakierniczymi, oraz wynikających m.in. ze specjalistycznej zabudowy 96 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Biała Podlaska. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia (dla Części nr 1-6 ) obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych, zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądów i napraw mechanicznych odbywa się wyłącznie na zlecenie Zamawiającego, 2) planowany zakres zlecanych czynności obejmuje: a) dokonywanie przeglądów OT zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta pojazdu, b) dokonywanie napraw mechanicznych zgodnie z technologią napraw producenta pojazdu, 3) Przyjęcie i wydanie pojazdu przez Wykonawcę w celu realizacji przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokolarnie, 4) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, w momencie przyjęcia pojazdu do zakładu, zakres prac oraz rodzaj wymienianych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych, 5) Wykonawca dokona wyceny kosztów części zamiennych i materiałów oraz robocizny, którą prześle faksem lub drogą elektroniczną do Zamawiającego, celem akceptacji przez osobę upoważnioną, 6) Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych czynności po otrzymaniu akceptacji szczegółowej kalkulacji cenowej, o której mowa w pkt 5. 7) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę i wymianę oleju silnikowego; b) dostawę i wymianę filtrów: kabinowego, oleju, powietrza i paliwa; c) dostawę i wymianę amortyzatorów (tył, przód); d) dostawę i wymianę kompletnego rozrządu łącznie z pompą wody; e) dostawę i wymianę kompletu piór wycieraczek; f) dostawę i wymianę świec zapłonowych/żarowych; g) dostawę i wymianę przewodów zapłonowych; h) dostawę i wymianę szczęk, klocków i tarcz hamulcowych; i) dostawę i wymianę płynów: chłodniczego i hamulcowego; j) dostawę i wymianę sprzęgła; k) dostawę i wymianę akumulatora; l) dostawę i wymianę/naprawę rozrusznika; m) dostawę i wymianę/naprawę alternatora; n) dostawę i wymianę resorów; o) dostawę, wymianę/naprawę elementów układu wydechowego; p) dostawę i wymianę łożysk piast; q) dostawę i wymianę wahaczy przedniego i tylnego zawieszenia; r) dostawę i wymianę łączników drążków stabilizacyjnych; s) pomiar i regulację geometrii układu jezdnego; t) diagnostykę komputerową silnika, oraz osprzętu nadwozia pojazdu; u) dostawę i wymianę przegubów; v) dostawę i wymianę uszczelki pod głowicą. 8) Wykonawca zapewnia stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów samochodowych w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 9) jeżeli w toku wykonania przeglądu lub naprawy zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, przed jego wykonaniem, 10) na wykonane usługi oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne Wykonawca udzieli minimum 6 miesięcznej gwarancji, 11) termin wykonania przeglądu technicznego nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od daty przekazania pojazdu do zakładu Wykonawcy, 12) termin wykonania naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty przekazania pojazdu do zakładu Wykonawcy, 13) w wyjątkowych sytuacjach, jedynie po uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, termin określony w pkt 12, może ulec zmianie, 14) części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte do realizacji przedmiotu umowy winny być nowe oraz posiadać wymagane przepisami prawa atesty. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca winien okazać zezwolenie od producenta na dopuszczenie danej części zamiennej czy materiału eksploatacyjnego do użycia w pojeździe, 15) dopuszcza się możliwość montażu części po regeneracji, jedynie po uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez osobę upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą, 16) Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu umowy stosować specjalistyczne urządzenia pomiarowo-diagnostyczne zalecane przez producentów pojazdów. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia (dla Części nr 7) obejmuje kompleksowe wykonywanie zleconych napraw powypadkowych i bieżących - blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, związanych z tymi naprawami prac mechanicznych i diagnostycznych, jak również innych nie będących bezpośrednio naprawami blacharsko-lakierniczymi, oraz wynikających m.in. ze specjalistycznej budowy samochodów takich jak np.: wymiana szyby, naklejanie oznakowania w postaci pasów, emblematów specjalistycznych, logo, napisów itp., zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) naprawa ma polegać na przywróceniu przedmiotu zamówienia do pełnej sprawności technicznej, poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów, za podaną w ofercie cenę z podatkiem VAT wynikającą z pomnożenia stawek roboczogodzin przez ilość roboczogodzin wynikającą z przedstawionego przez Wykonawcę po zakończeniu naprawy i zweryfikowanego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, kosztorysu powykonawczego, 2) naprawa samochodu ma polegać również na zastosowaniu przez Wykonawcę odpowiednich i najlepszych jakościowo materiałów oraz części zamiennych, zapewniających właściwą jakość, wytrzymałość i estetykę realizacji prac naprawczych i wykończeniowych, 3) zaopatrzenie w materiały i części zamienne do wykonania naprawy ma zapewnić Wykonawca w uzgodnieniu z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego, zwłaszcza w przypadku stosowania materiałów i części nieoryginalnych lub zamienników, 4) w zakresie zleconej usługi kompleksowej naprawy powypadkowej Wykonawca musi zapewnić również wykonanie napraw lub wymian niezbędnych części oraz elementów nie będących bezpośrednio naprawami blacharskimi, spawalniczymi lub lakierniczymi, a wynikającymi z ich uszkodzeń, specyfiki i technologii zleconej naprawy oraz ze specjalistycznej budowy pojazdów, jak również wykonanie niezbędnych regulacji oraz diagnostyki w trakcie i po wykonanej naprawie, oraz w uzgodnionym z Zamawiającym zakresie naprawy niektórych elementów zabudowy specjalistycznej, 5) Wykonawca musi zagwarantować przyjęcie zleconego do naprawy samochodu w godz. 8:00-18:00 w dni robocze: od poniedziałku do piątku, 6) Wykonawca musi zapewnić możliwość bezzwłocznego przyjęcia i wykonania (na poczekaniu) drobnych, awaryjnych napraw blacharsko-spawalniczych niezbędnych do eksploatacji pojazdu - w godzinach pracy zakładu Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości pojazdów samochodowych objętych przedmiotem zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za pozostawione pojazdy Zamawiającego, od chwili ich przyjęcia, do chwili ich odbioru przez pracownika Zamawiającego. 7. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne (dotyczy wszystkich Części). 1) Zamawiający żąda od Wykonawcy zatrudnienia przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy , co najmniej jednej spośród osób (do wyboru Wykonawcy pkt a, b, c, d), o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, tj.: a) bezrobotnych lub młodocianych w celu przygotowania zawodowego, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, b) niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, c) innych niż określone w lit. a lub b, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym - lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, d) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osoby/osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na usługi (mechanik samochodowy, diagnosta, lakiernik). 2) Zatrudnienie ww. osoby musi nastąpić w ciągu 10 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy i trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez daną osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej ww. warunki, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. 3) Wykonawca musi prowadzić stosowną ewidencję osoby/osób, o których mowa w pkt. 1) oraz przedstawić Zamawiającemu dokument/dokumenty potwierdzający zatrudnienie ww. osoby/osób. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentu/dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. osoby/osób. Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego niezwłocznie (w okresie nie dłuższym niż 14 dni roboczych) przedstawić żądany dokument/dokumenty. 4) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby lub braku dokumentu/dokumentów potwierdzających jej zatrudnienie, Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w Istotnych postanowieniach umownych, zawartych w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.scelna.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach