Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw bieżących oraz powypadkowych pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Stępowskiego 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 644 12 44 , fax. 89 648 41 82
  • Data zamieszczenia: 2014-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
    ul. Stępowskiego 10 10
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 644 12 44, fax. 89 648 41 82
    REGON: 28032088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw bieżących oraz powypadkowych pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonywania napraw bieżących oraz powypadkowych, 2) wykonywanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub/i czasu eksploatacji pojazdów samochodowych znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ( dalej jako: Pojazdy), których aktualny wykaz stanowi Załącznik nr. 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości Pojazdów objętych przedmiotem zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. 3. Z przedmiotu zamówienia wyłączone są; 1) okresowe badania techniczne Pojazdów; 2) naprawy oraz przeglądy techniczne Pojazdów będących na gwarancji producenta. 4. Warunki realizacji napraw: 1) naprawy obejmują: a) naprawy bieżące Pojazdów wykonywane na zlecenie Zamawiającego, zgłaszane na bieżąco po wystąpieniu konieczności ich przeprowadzenia; b) naprawy powypadkowe obejmujące również naprawy blacharsko-lakiernicze oraz uszkodzonego ogumienia, c) naprawy urządzeń elektronicznych i elektrycznych pojazdów wraz z wymianą akumulatorów, 2) części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych rodzajów Pojazdów oraz spełniać wszelkie normy jakościowe w tym zakresie, dopuszcza się zastosowanie części zamiennych i materiałów po regeneracji, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 3) Zamawiający, o ile to będzie konieczne dostarczy Pojazd pod adres zakładu naprawczego/warsztatu, o którym mowa w § 3 pkt 7, 4) przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres, przedstawi kosztorys oraz ustali termin wykonania, zgodny z warunkami umowy, a po akceptacji warunków przez Zamawiającego przystąpi do naprawy, 5) naprawa zostanie wykonana w ciągu 48 godzin licząc od dnia akceptacji kosztorysu, o którym mowa w pkt.4) powyżej, chyba, że Strony z uwagi na zakres naprawy uzgodnią inaczej w szczegółowym zleceniu, 6) Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do usuwania usterki lub uszkodzenia w ciągu 48 godzin od otrzymania powiadomienia Zamawiającego lub w innym terminie ustalonym w szczegółowym zleceniu Zamawiający będzie miał prawo zlecić naprawę stronie trzeciej na ryzyko i koszy Wykonawcy. 5. Warunki realizacji przeglądów technicznych: 1) przeglądy techniczne obejmują wykonanie czynności, odpowiednich dla danego przeglądu kilometrów lub okresu użytkowania, które zostały określone i opracowane przez producentów poszczególnych Pojazdów z uwzględnieniem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych w trakcie przeglądów, 2) części zamienne i materiały użyte podczas przeglądów technicznych muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych rodzajów Pojazdów oraz spełniać wszelkie normy jakościowe w tym zakresie, dopuszcza się zastosowanie części zamiennych i materiałów po regeneracji, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 3) przeglądy techniczne wykonywane będą w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia Pojazdu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Termin przeglądu zostanie ustalony telefonicznie. 6. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015r. lub do wcześniejszego wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia w wysokości maksymalnej: 850.000 zł netto. 7. Miejsce wykonania zamówienia: Usługi będą świadczone w zakładzie Zamawiającego - Rudno 17 gmina Ostróda oraz w zakładach naprawczych/ warsztatach znajdujących się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego. 8. Pozostałe warunki: 1) naprawy Pojazdów muszą być wykonywane wg. technologii danej marki Pojazdu. Wszelkie koszty związane z zastosowania niewłaściwej technologii i części i materiałów obciążają w całości Wykonawcę, 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za Pojazdy pozostawione przez Zamawiającego w celu dokonania naprawy/przeglądu w miejscu naprawy wynikającym z Umowy. 3) usunięte części zamienne, oleje, płyny zostaną zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. 4) cena usługi jest cenną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów. Faktura za daną usługę w treści musi zawierać wyszczególnienie danego zakresu napraw oraz wszystkie materiały i części zużyte do napraw. 5) Wykonawca udzieli co najmniej 6 miesięcznej gwarancji oraz 12 miesięczne rękojmi na wykonane usługi oraz na zastosowane części zamienne użyte do napraw - zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. 6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie wyszczególnienie na wystawianych fakturach oprócz wymaganych prawem informacji, nr rejestracyjnego samochodu, ceny i ilości roboczogodzin dla wszystkich czynności, które obejmuje faktura oraz ilości użytych do dokonywania naprawy lub przeglądu części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych . Szczegółowe warunki wykonania Przedmiotu Zamówienia określone zostały w projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art.45 ust.2 Pzp nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oferowany w wysokości procentowej rabat na ceny podzespołów, części zamienne, materiały eksploatacyjne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuokrudno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach