Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem, pielęgnacją i nasadzeniem drzew wzdłuż dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA O/Poznań, Rejon w Gnieźnie.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Poznaniu - Rejon w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Aleje Reymonta 32
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4265561 , fax. 061 4265561
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Poznaniu - Rejon w Gnieźnie
    Aleje Reymonta 32 32
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4265561, fax. 061 4265561
    REGON: 01751157500130
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z utrzymaniem, pielęgnacją i nasadzeniem drzew wzdłuż dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA O/Poznań, Rejon w Gnieźnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług związanych z utrzymaniem, pielęgnacją i nasadzeniem drzew rosnących wzdłuż dróg krajowych nr 5,15 i 92 zarządzanych przez GDDKiA O/P Rejon w Gnieźnie wraz z odwiezieniem uzyskanych pni drzew i grubizny z kona
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie wymogu wynikającego z art. 22 ust. 1 oraz z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch usług, których przedmiotem były prace związane z wykonaniem wycinki, okrzesywania, obsadzeń drzewami, i ich pielęgnacją; oferta musi zawierać potwierdzenie Inwestora, że podane w wykazie zadania wykonane zostały z należytą starannością. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają wyżej opisane warunki. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 punkt 3 ustawy Pzp), a także musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Spełnienie warunków zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Pzp - udokumentowane odpowiednimi dokumentami,: - zarejestrowanie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia, - niekaralność wynikająca z art. 24, ust. 1, punkty od 4 do 9, - nie zaleganie z opłaceniem opłat i podatków, - nie zaleganie z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - oferent składający ofertę powinien zapewnić wykonanie obmiaru i klasyfikacji drewna pozyskanego z wycinki przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. 5. Spełnienie wymogów art. 23 ustawy Pzp (dla Wykonawców składających ofertę wspólną) - ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, - ustalenie zasad współdziałania w ubieganiu się i realizacji zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny wpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, opisywanych w rozdz. VIII ust. 3 niniejszej specyfikacji, 6) wykaz wykonanych w okresie 5 lat usług, związanych z wycinką, obsadzeniem drzewami, i ich pielęgnacją, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonano należycie w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, opisywanych w rozdz. VIII ust. 3 niniejszej specyfikacji, 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8) oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków określonych przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji oraz załączonym do niej wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach