Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów informatycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 000304415
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów informatycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu usługi: Świadczenie usług związanych z realizacją zadań administratora systemów informatycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej. 2. Miejsce świadczenia usługi: • Szpital w Suchej Beskidzkiej; • Szpital w Makowie Podhalańskim; • ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie; • Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej; • ZRM Maków Podhalański; • ZRM Zawoja; • Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Zdrowia w Makowie Podhalańskim; 3. Szczegółowy zakres zadań: 1) Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez: a) sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem systemów informatycznych ZLECENIODAWCY m.in. dziedzinowych systemów użytkowych, systemów operacyjnych itp., w tym usuwania drobnych awarii oprogramowania, wykonywania czynności administracyjnych zapewniających ciągłość działania systemów informatycznych w trybie całodobowym, b) indywidualny nadzór nad oprogramowaniem wykorzystywanym przez zleceniodawcę w następujących obszarach funkcjonowania systemu: Rozliczenia NFZ (CGMP), Chemioterapia i Cytostatyki (CGMP oraz oprogramowanie CATO), Programy lekowe (CGMP), Rehabilitacja (CGMP), Stacja Dializ (CGMP), Zakład Opiekuńczo Leczniczy (CGMP), Oddział Zakaźny (CGMP), Medycyna szkolna (CGMP), oprogramowanie dziedzinowe wykorzystywane przez Dział Pomocy Doraźnej (CliniNet firmy CGMP i SWD PRM oraz SWD WASCO), Oprogramowanie ERP (SIMPLE S.A.), Oprogramowanie HRM (XPrimer SIMPLE sp. z o. o.), Budżetowanie oraz Moduł Kosztowy (CGMP SAK PRO) c) monitorowania pracy sieci komputerowej, d) okresowej kontroli stanowisk komputerowych Zleceniodawcy: tj. 1 raz w roku – pod względem sprzętu i oprogramowania; e) zabezpieczania stanowisk komputerowych przed wirusami i złośliwym oprogramowaniem oraz w razie wykrycia ich usuwanie f) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników, g) udzielania instruktażu użytkownikom w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu oraz systemu komputerowego poprzez udzielanie informacji, porad, uwag, wskazania sposobu wykonywania czynności, h) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania, i) usuwania drobnych awarii oprogramowania i pomoc w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania, j) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu, k) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą ZLECENIODAWCY, przeprowadzania napraw, których wykonanie leży poza granicami możliwości ZLECENIOBIORCY lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy, l) tworzenia i modyfikowania raportów oraz druków systemowych, których złożoność i pracochłonność wykonania nie wymaga angażowania firm zewnętrznych, i nie niesie zagrożeń związanych z utratą gwarancji i wsparcia dla modyfikowanych elementów, m) administrowanie systemami informatycznymi ZLECENIODAWCY (miedzy innymi: nadzór nad nadanymi uprawnieniami, konfiguracja funkcji aplikacji, wdrażanie nowych funkcjonalności); n) wykonywania modernizacji posiadanego sprzętu komputerowego ZLECENIODAWCY , o) wykonywania archiwizacji danych wskazanych przez użytkowników p) konsultacji i pomocy technicznej w utrzymaniu ciągłości działania systemu informatycznego; 2) pozostawanie w pogotowiu "pod telefonem" w celu usunięcia nagłych awarii systemu informatycznego; 3) podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłej awarii systemu informatycznego - z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania zgłoszenia; 4) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych w systemach informatycznych ZLECENIODAWCY przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem – podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń systemie zabezpieczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 wraz z załącznikiem nr 1a do specyfikacji. 2. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 3. Załącznik nr 5- oświadczenie RODO ( jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie określone w rozdz. XI, pkt. 1D SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach