Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z prowadzoną przez Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych wewnętrzną ewaluacją wdrażania V priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. Nr 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8223201 w. 259
  • Data zamieszczenia: 2010-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
    ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. Nr 3
    02-362 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8223201 w. 259
    REGON: 14073858500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckps.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z prowadzoną przez Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych wewnętrzną ewaluacją wdrażania V priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, pełniące funkcję Instytucji Wdrażającej V osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko: Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych przygotowuje się do przeprowadzenia dwóch wewnętrznych badań ewaluacyjnych: -Identyfikacja najistotniejszych problemów i barier, które mogą wystąpić na etapie realizacji projektów w ramach V osi POIiŚ; Celem badania będzie identyfikacja projektów zrealizowanych dotychczas w Polsce oraz innych krajach UE, które można uznać za wzorcowe. Efektem projektu będzie podręcznik najlepszych praktyk w zakresie projektów przyrodniczych, zawierający opis najciekawszych projektów, jak również praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania dobrych projektów, który będzie mógł stanowić inspirację dla potencjalnych wnioskodawców V osi priorytetowej POIiŚ, jak również potencjalnie kolejnych programów finansowanych ze środków EFRR obejmujących finansowanie działań z zakresu ochrony przyrody. W ramach badania zostaną zidentyfikowane również dobre praktyki w zakresie realizacji projektów przyrodniczych, w tym zarządzania projektami oraz rozwiązywania pojawiających się problemów. -Identyfikacja najlepszych praktyk w zakresie projektów dotyczących ochrony przyrody. Celem badania jest wskazanie obszarów ryzyka dla różnych typów projektów oraz beneficjentów na etapie realizacji projektów. Identyfikacja tego rodzaju zagrożeń pozwoli podjąć prewencyjne działania informacyjne oraz organizacyjne, które mogą ograniczyć ryzyko wystąpienia niepożądanych zdarzeń na etapie realizacji projektu. Wstępnie wytypowano do analiz następujące zagadnienia: 1. Analiza wymogów dotyczącego finansowego rozliczenia projektów, w tym: a) analiza obciążenia Beneficjentów w związku z dokumentowaniem poniesionych wydatków; b) analiza obciążenia IW w okresie 2010-2015 w związku z weryfikacją wniosków o płatność. 1. Analiza wymogów dotyczących weryfikacji osiągnięcia efektów rzeczowych i ekologicznych, w tym: a) analiza skuteczności przyjętych rozwiązań z punktu widzenia IW; b) analiza wykonalności oraz obciążenia z punktu widzenia Beneficjentów. 2. Analiza ryzyka/prawdopodobieństwa wystąpienia różnych typów nieprawidłowości w ramach projektów przyrodniczych. 3. Analiza możliwości osiągnięcia założonych wskaźników produktu i rezultatu dla POIiŚ. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacją badań ewaluacyjnych. W celu realizacji usługi Zamawiający udostępni w siedzibie Zamawiającego dokumentację aplikacyjną przedkładaną przez wnioskodawców, umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami oraz raporty z kontroli projektów. Zakres usług dotyczy trzech części postępowania: Część 1. Ewaluator (szacunkowa wartość zamówienia ok. 22 tys. brutto) 1. Koordynacja merytoryczna i metodologiczna badań ewaluacyjnych: -Identyfikacja najistotniejszych problemów i barier, które mogą wystąpić na etapie realizacji projektów w ramach V osi POIiŚ; -Identyfikacja najlepszych praktyk w zakresie projektów dotyczących ochrony przyrody. 2. Współpraca przy przygotowaniu narzędzi nadawczych: scenariuszy wywiadów pogłębionych (IDI); kwestionariusze wywiadów internetowych (CAWI); scenariuszy dyskusji panelowej; kart monitorujących czas pracy. 3. Współpraca przy wyborze uczestników badania. 4. Analiza i ocena wyników badania w kontekście odpowiedzi na sformułowane pytania badawcze, w tym: wyników analizy dokumentacji; wywiadów pogłębionych (IDI); wywiadów internetowych (CAWI); dyskusji panelowej; monitoringu czasu pracy. 5. Opracowanie wniosków i rekomendacji z badań. 6. Opracowanie zakresu raportów końcowych. 7. Koordynacja prac związanych z przygotowaniem raportów końcowych. Część 2. Wsparcie techniczne (szacunkowa wartość zamówienia ok. 16 tys. brutto) 1. Opis struktury tematycznej projektów ubiegających się o dofinansowanie oraz projektów, które uzyskały dofinansowanie w ramach V osi POIiŚ w podziale na: konkursy, typy projektów, gatunki i siedliska objęte projektami 2. Opis zainteresowania wnioskodawców poszczególnymi działaniami (konkursami) w ramach V osi POIiŚ, tzn. opis relacji wartości projektów ubiegających się o dofinansowanie do dostępnych środków. 3. Opis struktury podmiotów aplikujących o środki i realizujących projekty w ramach V osi POIiŚ. 4. Opis struktury regionów, których dotyczyły wnioski i realizowane projekty w ramach V osi POIiŚ. 5. Przygotowanie i edycja opisu co najmniej 15 projektów dotyczących ochrony przyrody, które mogą zostać uznane za modelowe. 6. Opracowanie opisu dobrych i złych praktyk w zakresie przygotowania i realizacji projektów dotyczących ochrony przyrody. 7. Wsparcie techniczne w zakresie opracowania wyników wywiadów pogłębionych (IDI) i wywiadów internetowych (CAWI) oraz przygotowania raportu końcowego. W związku z koniecznością analizy dokumentów wymagana jest dyspozycyjność Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi - co najmniej 400 godzin w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zapewni stanowisko robocze, z dostępem do sieci Internet jednakże nie udostępni sprzętu komputerowego. Czas pracy w siedzibie będzie rozliczany na podstawie kart pracy akceptowanych przez Zamawiającego. Część 3. Wsparcie techniczne (szacunkowa wartość zamówienia ok. 16 tys. brutto) 1. Opracowanie wyników analizy kart czasu pracy oraz opracowanie na tej podstawie wskaźników dotyczących wniosków o płatność: -średnia liczba dokumentów księgowych przedkładanych w ramach jednego wniosku o płatność; -średnia wartość dokumentu księgowego przedkładanego przez wnioskodawców; -średnia czas weryfikacji jednego wniosku o płatność (łącznie i w podziale na poszczególne komórki organizacyjne); -średni czas weryfikacji jednego dokumentu księgowego; -średni czas poświęcany przez pracowników na obsługę wniosków o płatność oraz innych działań realizowanych w związku z POIiŚ. 2. Opis spodziewanej dynamiki przedkładania wniosków o płatność, dokumentów księgowych oraz zaangażowania pracowników IW w weryfikację wniosków o płatność. 3. Przygotowanie zestawień dotyczących typów efektów rzeczowych i ekologicznych, jakie mogą wystąpić w ramach projektów wdrażanych w V osi POIiŚ. 4. Przygotowanie zestawień ilościowych dotyczących nieprawidłowości stwierdzanych w ramach przedkładanych wniosków o płatność. 5. Przygotowanie zestawień ilościowych dotyczących nieprawidłowości stwierdzanych w ramach prowadzonych kontroli. 6. Przygotowanie zestawień dotyczących zakładanych przez beneficjentów wskaźników produktu i rezultatu, planowanych do osiągnięcia w ramach projektów. 7. Wsparcie techniczne w zakresie opracowania wyników wywiadów pogłębionych (IDI) i wywiadów internetowych (CAWI) oraz przygotowania raportu końcowego. W związku z koniecznością analizy dokumentów wymagana jest dyspozycyjność Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi - co najmniej 400 godzin w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zapewni stanowisko robocze, z dostępem do sieci Internet jednakże nie udostępni sprzętu komputerowego. Czas pracy w siedzibie będzie rozliczany na podstawie kart pracy akceptowanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckps.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach