Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Majowa 1/13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
    Majowa 1/13
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    REGON: 001045832
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppptm.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna pełniąca funkcję WOKRO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/NeurologopedęDo zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI I: w 2024 roku - max. 607 godzin (sześćset siedem godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii.CZĘŚĆ II – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/NeurologopedęDo zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚC II: w 2024 roku - max. 348 godzin (trzysta czterdzieści osiem godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii.CZĘŚĆ III – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/NeurologopedęDo zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI III: w 2024 roku - max. 448 godzin (czterysta czterdzieści osiem godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii.CZĘŚĆ IV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/NeurologopedęDo zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI IV: w 2024 roku - max. .554 godziny (pięćset pięćdziesiąt cztery godziny).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii.CZĘŚĆ V – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/NeurologopedęDo zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI V: w 2024 roku - max. 404 godziny (czterysta cztery godziny).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii.CZĘŚĆ VI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/NeurologopedęDo zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VI: w 2024 roku - max. 200 godzin (dwieście godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii.CZĘŚĆ VII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa Do zadań psychologa należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznym w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VII: w 2024 roku - max. 200 godzin (dwieście godzin).Psycholog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia.CZĘŚĆ VIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa Do zadań psychologa należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznym w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VIII: w 2024 roku - max. 250 godzin (dwieście pięćdziesiąt godzin).Psycholog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia.CZĘŚĆ IX – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI IX: w 2024 roku - max. 399 godzin (trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia podyplomowe w zakresie pracy z dzieckiem ze spektrum Autyzmu.CZĘŚĆ X – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI X: w 2024 roku - max. 305 godzin (trzysta pięć godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia podyplomowe w zakresie pracy z dzieckiem ze spektrum Autyzmu.CZĘŚĆ XI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XI: w 2024 roku - max. 506 godzin (pięćset sześć godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia podyplomowe w zakresie pracy z dzieckiem ze spektrum Autyzmu.CZĘŚĆ XII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/RehabilitantaDo zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XII: w 2024 roku - max. 450 godzin (czterysta pięćdziesiąt godzin).Fizjoterapeuta/Rehabilitant – wymagane kwalifikacjea. studia wyższe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji lub studia podyplomowe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji.CZĘŚĆ XIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/RehabilitantaDo zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XIII: w 2024 roku - max. 298 godzin (dwieście dziewięćdziesiąt osiem godzin).Fizjoterapeuta/Rehabilitant – wymagane kwalifikacjeb. studia wyższe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji lub studia podyplomowe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji.CZĘŚĆ XIV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/RehabilitantaDo zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XIV: w 2024 roku - max. 511 godzin (pięćset jedenaście godzin).Fizjoterapeuta/Rehabilitant – wymagane kwalifikacjea. studia wyższe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji lub studia podyplomowe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji.CZĘŚĆ XV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez SurdopedagogaDo zadań surdopedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla surdopedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla surdopedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność e. i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),f. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.i. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XV: w 2024 roku - max. 50 godzin (pięćdziesiąt godzin).Surdopedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika/pedagogika specjalna w zakresie surdopedagogiki lub jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika/psychologia w zakresie surdopedagogiki i studia podyplomowe w zakresie surdopedagogikiCZĘŚĆ XVI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji SensorycznejDo zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVI: w 2024 roku - max. 916 godziny (dziewięćset szesnaście godzin).Terapeuta Integracji Sensorycznej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku fizjoterapii lub psychologii/pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej lub co najmniej II stopień kursu integracji sensorycznej.CZĘŚĆ XVII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji SensorycznejDo zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVII: w 2024 roku - max. 764 godziny (siedemset sześćdziesiąt cztery godziny).Terapeuta Integracji Sensorycznej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku fizjoterapii lub psychologii/pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej lub co najmniej II stopień kursu integracji sensorycznej.CZĘŚĆ XVIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji SensorycznejDo zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVIII: w 2024 roku - max. 352 godziny (trzysta pięćdziesiąt dwie godziny).Terapeuta Integracji Sensorycznej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku fizjoterapii lub psychologii/pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej lub co najmniej II stopień kursu integracji sensorycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:Skierowanie do realizacji zamówienia osób tj.:DOTYCZY CZĘŚCI NR I, II, III, IV, V, VI ZAMÓWIENIA Logopeda/neurologopeda1. Minimum 1 osoba (dla każdej części) posiadających:2. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii,4. posiada przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodniez Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),5. co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiemz niepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR VII, VIII ZAMÓWIENIA psycholog1. Minimum 1 osoba (dla każdej części) posiadające:2. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia,4. co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiemz niepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR IX, X, XI ZAMÓWIENIA pedagog1. Minimum 1 osoba (dla każdej części) posiadających:2. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia podyplomowe w zakresie pracy z dzieckiem ze spektrum Autyzmu.4. co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiemz niepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR XII, XIII, XIV ZAMÓWIENIA fizjoterapeuta/rehabilitant1. Minimum 1 osoba (dla każdej części) posiadających:2. Studia wyższe w zakresie studia wyższe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji lub studia podyplomowe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji,3. co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiemniepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR XV ZAMÓWIENIA surdopedagog1. Minimum 1 osoba posiadająca:2. posiada przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodniez Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r.w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganychod nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika/pedagogika specjalna w zakresie surdopedagogiki lub jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika/psychologia w zakresie surdopedagogiki i studia podyplomowe w zakresie surdopedagogiki,4. co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dzieckiemz niepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR XVI, XVII, XVIII ZAMÓWIENIA terapeuta integracji sensorycznej1. Minimum 1 osoba (dla każdej części) posiadających:2. posiada przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodniez Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r.w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganychod nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku fizjoterapii lub psychologii/pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej lubco najmniej II stopień kursu integracji sensorycznej,4. co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeniao spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonegodo oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w Rozdziale X SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach