Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z obsługą zagranicznych podróży służbowych dla pracowników Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych, kolejowych oraz rezerwacji hoteli.

Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6028110 , fax. 022 6028716
  • Data zamieszczenia: 2011-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    ul. Pawińskiego 17/21 17/21
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6028110, fax. 022 6028716
    REGON: 01723270500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z obsługą zagranicznych podróży służbowych dla pracowników Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych, kolejowych oraz rezerwacji hoteli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą zagranicznych podróży służbowych dla pracowników Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych, kolejowych oraz rezerwacji hoteli.Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: a)rezerwację i sprzedaż zamawiającemu biletów lotniczych, kolejowych stosownie do składanych przez zamawiającego zleceń w zakresie tras, terminów i klas według obowiązujących taryf określonych przez przewoźników z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen, b)dostawę zamówionych biletów do siedziby zamawiającego w godzinach pracy zamawiającego, lub miejsca wskazanego przez zamawiającego na terenie Warszawy na podstawie zamówienia przekazanego przez zamawiającego na piśmie, faksem, drogą elektroniczną lub telefonicznie, c)przekazywanie informacji na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonywanych wcześniej rezerwacjach, d)przedstawianie zamawiającemu najkorzystniejszych dostępnych na rynku ofert na zakup biletów lotniczych każdorazowo uzgadnianych z zamawiającym wraz z informacją o kosztach jakie będzie musiał ponieść zamawiający w przypadku zmiany terminu wyjazdu (np. wylot 1 dzień wcześniej lub powrót 1 dzień później), e)przedstawienie przez wykonawcę najkorzystniejszych wariantów połączenia a w przypadku braku możliwości bezpośredniego dotarcia do celu, wyszukiwanie na rynku połączeń z najkrótszym czasem oczekiwania na przeloty uwzględniających najkorzystniejsze ceny na rynku oraz obowiązujące promocje, f)stosowanie minimalnych cen biletów lotniczych dostępnych w danym terminie z zachowaniem określonego standardu podróży, g)zorganizowanie kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami krajów docelowych, h)dokonywanie po konsultacjach z Zamawiającym rezerwacji hotelu za granicą o standardzie minimum trzygwiazdkowym ze śniadaniem w obrębie węzła komunikacyjnego umożliwiającego sprawne poruszanie się po mieście, i)zamawiający zastrzega sobie, iż wysokość diet za dobę podróży oraz limitu za nocleg w hotelu nie może przekraczać stawek określonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju (Dz. U. Nr 236, poz. 1991 z późn. zm.), j)zapewnienie zamawiającemu dostępu do wszystkich taryf publikowanych i niepublikowanych linii lotniczych, k)przejęcie obowiązków dotyczących ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych a zwłaszcza do reprezentowania zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość upustu określonego w % od ceny biletu lotniczego przewoźnika
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.mswia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach