Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z obsługą techniczno - gospodarczą, usługą dozorowania oraz obsługą parkingu w obiektach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej.

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-309 Bielsko-Biała, ul. Olszówka 102
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8113923 , fax. 33 8113923
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Olszówka 102 102
    43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8113923, fax. 33 8113923
    REGON: 00127018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz@psychiatria.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z obsługą techniczno - gospodarczą, usługą dozorowania oraz obsługą parkingu w obiektach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonywanie usługi polegającej na obsłudze techniczno-gospodarczej w skład których wchodzą następujące zadania: 1.1 wykonywanie czynności konserwacyjno-naprawczych i precyzyjnych w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.2 usuwanie awarii urządzeń oraz nadzór ich pracy po usuniętej awarii w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowa 1 i ul. Kaszyska 35, 1.3 sprawowanie nadzoru nad prawidłowym działaniem instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, cieplnej, bieżące utrzymanie sprawności działania wymienionych instalacji, sprzętu AGD, urządzeń mechanicznych, organizowanie i przeprowadzanie przeglądów ww. zgodnie z harmonogramem w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.4 nadzór nad funkcjonowaniem kotłowni centralnego ogrzewania w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, a w przypadku awarii natychmiastowe powiadomienia przedstawiciela autoryzowanej firmy serwisowej, 1.5 wykonywanie wewnętrznych instalacji i sieci elektrycznych w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.6 bieżące prace remontowe i naprawcze związane ze stanem technicznym instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, cieplnej w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.7 bieżąca kontrola stanu i odczyt wskazań przyrządów pomiarowych w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.8 bieżące uzupełnianie punktów świetlnych i dbałość o energooszczędne gospodarowanie energią elektryczną w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówki 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.9 wykonywanie robót gospodarczych i porządkowych, w tym m.in. przemieszczanie sprzętów, mebli i innego wyposażenia medycznego oraz niemedycznego zapewniające bezkolizyjne funkcjonowanie obiektów SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.10 utrzymanie w sprawności technicznej własnego źródła wody i zasilania rezerwowego, 1.11 chlorowanie i kontrola jakości wody z własnego źródła wody, 1.12 wykonywanie prac ujętych w harmonogramie remontów, harmonogramie prac oraz wykonywanie bieżących napraw i robót ogólnobudowlanych, i konserwacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami np. w zakresie malowania wewnątrz i na zewnątrz budynków, kafelkowania, prac hydraulicznych oraz ślusarskich i stolarskich, naprawy sprzętu, urządzeń w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.13 w razie konieczności wykonywanie prac na wysokościach w zakresie napraw np.: dachu, anten, rynien, mycie okien będących na wysokości w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.14 w razie potrzeby współpraca z pracownikami firm zewnętrznych wykonujących prace, które nie są w zakresie prac obsługi w zakresie napraw sprzętu medycznego i nie medycznego w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.15 wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.16 sprzątanie, odśnieżanie (w tym dachów), koszenie trawy, usuwanie gałęzi, konarów drzew, naprawa ubytków dróg dojazdowych w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, 1.17 wykonawca zobowiązany jest świadczyć w/w usługi w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35, od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7.00-15.00 zapewniając odpowiednią liczbę osób do wykonywania zadań, a w pozostałych dniach i godzinach wyznaczyć osobę i udostępnić kontakt do niej, która będzie odpowiedzialna za usuwanie awarii, które wystąpią poza wyznaczonymi godzinami. 2. Wykonywanie na rzecz Zamawiającego czynności związanych z usługą dozorowania w obiektach SPZOZ zlokalizowanych w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1 i ul. Kaszyskiej 35 polegających na: 2.1 codziennym sprawdzaniu pomieszczeń, stanu zagrożenia pożarowego, stanu zadrzewienia i ogrodzeń, 2.2 codziennym zapalaniu i gaszeniu świateł oświetlających, 2.3 czuwaniu nad tym, aby postronne osoby nie przebywały na terenie SPZOZ, 2.4 usuwanie zauważonych nieprawidłowości w bezpiecznym funkcjonowaniu SPZOZ oraz wszystkich zagrożeń bezpieczeństwa pacjentów i ich mienia oraz mienia SPZOZ, 2.5 natychmiastowym informowaniu Zamawiającego lub pielęgniarki dyżurnej o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach, 2.6 wykonywaniu systematycznych obchodów w celu niedopuszczenia do dewastacji , kradzieży i włamań na terenie SPZOZ, 2.7 niezwłocznym powiadomieniu Wykonawcy oraz wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego w sprawach wynikających z realizacji umowy o niemożności wykonania obowiązków przez pełniącego obowiązki pracownika Wykonawcy, 2.8 natychmiastowym powiadomieniu wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego w razie ustalenia dokonywania lub dokonania kradzieży, włamania napadu, dewastacji mienia , innego czynu przestępczego w stosunku do osób i mienia czy ataku terrorystycznego oraz powiadomienie policji lub odpowiednich służb technicznych, 2.9 natychmiastowym powiadomieniu wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku na terenie obiektu, pożaru czy też stwierdzenia próby podpalenia, awarii sieci gazowej, wodno- kanalizacyjnej , CO lub innej klęski ekologicznej, 2.10 wykonywanie czynności dozorowania odbywać się będzie codziennie od godziny 15.00 do 19.00 a w dni wolne od pracy od godziny 7.00 do 19.00 oraz we wszystkie dni od godziny 19.00 do 7.00, 2.11 Wykonawca w/w czynności ma obowiązek prowadzenia książki raportów i obowiązek odnotowywania odnotowywanie w niej wszelkich zdarzeń jakie zaistniały podczas pełnienia usługi. 3. Wykonywanie na rzecz Zamawiającego czynności związanych z obsługą parkingu przy ul. Olszówka 102 w Bielsku Białej polegających na: 3.1 dozorowaniu miejsc parkingowych pod kątem prawidłowego parkowania pojazdów przez klientów oraz regulowaniu ruchem pojazdów, 3.2 zapobieganiu zakłóceniom ładu i porządku przez klientów parkingu i jeżeli zajdzie taka potrzeba wezwanie policji lub straży miejskiej, 3.3 w przypadku wystąpienia prób kradzieży , dewastacji mienia , awarii , pożaru lub innych zdarzeń losowych - powiadomienie policji lub odpowiednich służb technicznych oraz osób odpowiedzialnych z ramienia Zamawiającego, 3.4 udzielaniu osobom zainteresowanym , informacji na temat funkcjonowania parkingu 3.5 umożliwieniu wjazdu na teren parkingu pracownikom szpitala posiadającym upoważnienie do parkowania wydane przez Dyrektora SPZOZ, 3.6 umożliwienie parkowania osobom dyżurnym zgodnie z dostarczonym wykazem imiennym osób dyżurujących, 3.7 wykonywanie czynności na terenie parkingu wynikających z tego zakresu wykonywane będzie codziennie od godziny 7.00 do 15.00, 3.8 prowadzeniu książki raportów i odnotowywanie w niej wszelkich zdarzeń jakie zaistniały podczas wykonywanie w/w czynności. 3.9 opracuje w terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy system parkowania i poboru opłat oraz rozliczania z Zamawiającym, a po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wdroży ten system w terminie 2 tygodni od daty zatwierdzenia. W ramach sytemu uwzględnione będą działania wymienione w pkt. od 2.3.1. do 2.3.8. SIWZ. 4. Przejęcie pracowników Zleceniodawcy przez Wykonawcę realizujących zadania określone w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ. 4.1 Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia najpóźniej z dniem rozpoczęcia świadczenia usługi w trybie art. 23? Kodeksu pracy pracowników Zamawiającego zatrudnionych obecnie przy wykonywaniu zadań objętych przedmiotem zamówienia. 4.2 Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić w/w pracowników na zasadach wynikających z ich dotychczasowych umów o pracę oraz przepisów Kodeksu Pracy przez okres jednego roku od daty przejęcia pracowników. 4.3 Wykaz pracowników zatrudnionych obecnie przy wykonywaniu czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz informacje o warunkach zatrudnienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ 4.4 Imienny wykaz pracowników zostanie przekazany Wykonawcy wybranemu w wyniku postępowania o zamówienie publiczne nie później niż trzy dni przed zawarciem umowy. 4.5 Wykonawca zobowiązany jest do objęcia podległego personelu nadzorem lekarza medycyny pracy. 4.6 Aktualne książeczki zdrowia należy przedstawiać Pielęgniarce Epidemiologicznej przed przystąpieniem każdego pracownika do pracy. 4.7 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Pielęgniarce Epidemiologicznej zaświadczeń odnośnie wykonania szczepień przeciwko WZW typu B u pracowników przed rozpoczęciem pracy. 4.8 W przypadku wygaśnięcia umowy, w tym w wyniku odstąpienia od umowy bądź rozwiązania jej przed upływem okresu na jaki została zawarta, Zamawiający zobowiązuje się do ponownego zatrudnienia przekazanych Wykonawcy pracowników. 5 Zamawiający udostępni Wykonawcy następujące pomieszczenia: 5.1 z przeznaczeniem na magazynek, 5.2 szatnie - wyznaczone szafki w szatniach dla personelu Zamawiającego, znajdujące się w każdym budynku, 5.3 pomieszczenie warsztatowe, 5.4 wymienione w pkt. 5.1, 5.2, 5.3 pomieszczenia zgodnie z wykazem zawartym w zał. Nr 8 do SIWZ zostaną udostępnione nieodpłatnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15000,00 zł.Wadium może być wniesione w następujących formach 1.1 w pieniądzu 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.3 gwarancjach bankowych 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy 2.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 2.3 kwotę gwarancji, 2.4 termin ważności gwarancji 2.5 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wadium może zostać wniesione przez Lidera konsorcjum występującego w imieniu wszystkich jego uczestników, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego nr 86 1050 1070 1000 0001 0618 7859 z dopiskiem Wadium do przetargu na Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej, transporcie wewnątrz szpitalnym, obsłudze kuchenek oddziałowych oraz pomocy przy pacjencie Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 3.2. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Kasie SPZOZ w Bielsku - Białej przy ul. Olszówki 102 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 12:00, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię, 3.3 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 3.4 Wadium w formie nie pieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione - jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.5. Zwrot wadium Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zwraca wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. Utrata wadium 6.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowa zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozbielsko.wizja.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach